Для довідки щодо отримання адміністративних послуг у ЦНАПі Полтави телефонуйте за номером: +380503045050


 Деякі розділи сайту знаходяться на доопрацюванні!

6


Інформація для власників житлових приміщень, що прихистили внутрішньо переміщених осіб.

Звертаємо увагу власників житлових приміщень, які прихистили внутрішньо переміщених осіб на безоплатній основі, що з 01.04.2024 р. по 05.04.2024 р. потрібно подати заяву із вказаними банківськими реквізитами власника житла для отримання компенсації за березень 2024 року.

Для отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, власники житла можуть звертатись до Центру надання адміністративних послуг м. Полтава за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 45А, відповідно до графіку його роботи або подати заяву  шляхом надсилання заяви на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Рекомендація щодо подачі заяви електронною поштою:  заповніть заяву, підпишіть її та сфотографуйте або відскануйте разом з документами, що підтверджують подану інформацію в заяві (паспорт та  ідентифікаційний код власника і внутрішньо переміщених осіб, документи, що підтверджують право власності на житло, в якому розміщені ВПО, довідки ВПО, свідоцтво про народження дитини (в разі проживання дітей ВПО), посвідка на постійне чи тимчасове місце проживання (в разі проживання іноземців ВПО)).

Компенсація надається фізичним особам - громадянам України, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розміщували у своїх житлових приміщеннях, внутрішньо переміщених осіб, крім осіб, з якими вони пов’язані родинними відносинами, споріднення яких засноване на шлюбі та кровному рідстві (чоловік, дружина, батько, мати, діти, онуки, зокрема повнолітні) (далі - особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб), для покриття витрат, пов’язаних з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.

Нагадуємо, що процедура компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб включає кілька етапів:

1. Не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб власник жилого приміщення зобов’язаний подати повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб, в якому зазначаються відомості про кожну з розміщених осіб та до якого додаються копії документів, що посвідчують їх особу, а також відомості про заявника та копії документів, що посвідчують його особу та  право власності на житлове приміщення.

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

2. Власник житлового приміщення також зобов’язаний в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати повідомлення про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. 

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

3. Для отримання компенсації власник жилого приміщення не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця (тобто до п’ятого числа кожного місяця) подає заяву на отримання компенсації витрат, що пов'язані з безоплатним розміщенням ВПО за місяць.

Завантажити бланк заяви можна тут.


21 березня 2024 року з 14:00 до 16:00 «Всеукраїнською Асоціацією ОТГ» за підтримки Програми USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE) на базі тематичних платформ «Соціальний захист та згуртованість» та «Молодь, спорт, культура» в форматі онлайн проведено захід на тему: «Вирішення актуальних проблем та окремих завдань органами місцевого самоврядування в соціальній сфері. Підвищення згуртованості»

До участі у заході запрошувалися представники територіальних громад (сільські, селищні, міські голови, заступники голів з гуманітарних питань, керівники структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій).

На вебінарі розглянуто питання, а саме:

  1. «Досягнення та виклики соціальної роботи в громаді»
  2. «Актуальні проблеми у сфері соцзахисту, партнерство та залучення донорів».
  3. «Ідентичність громади як ресурс місцевого розвитку».

За результатами вебінару адміністраторами відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради опрацьовано теоретичну та практичну інформацію представників територіальних громад щодо людиноцентричних підходів до місцевого розвитку, ефективних прикладів посилення спроможності в територіальних громадах на основі запровадження ефективних механізмів підвищення згуртованості в соціальній сфері, залучення партнерів та донорів, використання інструментів формування ідентичності.

 

 vebinar2

 


21 березня 2024 року з 10:00 до 12:00 відбувся вебінар, на тему «Особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг як фронт-офіси», організований Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції

До участі у заході запрошувалися представники центрів надання адміністративних послуг територіальних громад Полтавської області. Адміністратори відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради також долучились до участі в зазначеному вебінарі.

ПЛАН

проведення вебінару:

  1. Загальні засади проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг як фронт-офіси:
    • Нормативно-правова база;
    • Види адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань, які можуть надаватися через центри надання адміністративних послуг;
    • Перелік та вимоги до оформлення документів, які подаються для державної реєстрації громадських формувань.
  2. Порядок дій посадової особи центру надання адміністративних послуг при прийомі та видачі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань.
  3. Порядок взаємодії центру надання адміністративних послуг зі Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції щодо державної реєстрації громадських формувань.
  4. Обговорення листів-роз’яснень Міністерства юстиції України щодо проблемних питань у сфері державної реєстрації юридичних осіб.

За підсумками вебінару, адміністраторами прийнято до відома всі аспекти   державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг як фронт-офіси та налагоджено зв’язок з представниками Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції для вирішення робочих питань.

 

 vebinar1
 vebinar11

 


21 березня 2024 року з 10:00 до 12:00 в online форматі відбувся захід на тему "Електронне декларування для посадових осіб місцевого самоврядування: теорія і практика".

До участі у заході запрошувалися представники органів місцевого самоврядування (міські голови, заступники міських голів, посадовці виконавчих органів місцевих рад, депутати, старости, уповноважені з антикорупційної діяльності) територіальних громад.

 обез1  обрез2
 обрез3  обрез4

 


На виконання Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (зі змінами), затвердженої рішенням сорок дев’ятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 26.01.2024, 12-13 березня 2024 року в приміщенні Полтавського художнього музею імені Миколи Ярошенка проведено освітній захід «Табір підприємництва» для старшокласників міста Полтави.

Метою заходу є роз’яснення основних засад підприємницької діяльності та заохочення молоді.

Захід проведено за участі представників ГО «Джуніор ачівмент Україна» та відомих полтавських підприємців Віталія та Марини Мостових, Юлії Іщейкіної, Романа Пішняка, які поділилися своїм власним досвідом.

    «Табір підприємництва» відвідали заступники міського голови Ольга Величко, Леся Марталішвілі, представник уповноваженого у Верховній раді України з прав людини Владислав Носенко, представники структурних підрозділів Полтавської міської ради.

 

   изображение viber 2024 03 15 15 39 15 387
 изображение viber 2024 03 15 15 39 16 014  изображение_viber_2024-03-15_15-39-15-893.jpg

 


У Центрі надання адміністративних послуг Полтавської міської ради відкрилася експозиція картин та виробів з кераміки.
Весняний настрій відвідувачам ЦНАПу дарують вихованці школи естетичного виховання ГО “Художників “Пектораль», Арт-центр ZELO та натхненні викладачі.
Виставка триватиме впродовж тиждня в робочому режимі ЦНАП.

ЦНАП дозволяє отримувати адмінпослуги людям з інвалідністю!

Приміщення центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради повністю відповідає всім вимогам інклюзивності та безбар’єрності:

*місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;

*вхід облаштований пандусами та сходами з поручнями;

*в приміщенні обладнана санітарна кімната;

*наявні таблички та вказівники надруковані шрифтом Брайля;

*забезпечено доступ до офіційного сайту ЦНАП особам з порушенням зору;

*наявні ліфти для переміщення між поверхами;

*працює сервіс для глухонімих людей УТОГ.

 

   photo1710936886  photo1710937011 1  photo1710937011 2
 photo1710937011 3  photo1710937011 4  photo1710937011 5  photo1710937011

 



Оголошення Увага Конкурс 

   5c57da7a 1edc 44b2 8a9c dd2ccbc883f6

З метою реалізації Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (зі змінами), затвердженої рішенням сорок дев’ятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 26.01.2024, на виконання Положення про надання підтримки ветеранському бізнесу в період воєнного стану у Полтавській міській територіальній громаді, Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, з 04.03.2024 по 03.04.2024, оголошує конкурс на отримання ваучера (бюджетного гранту) – часткової компенсації витрат суб’єктів малого та середнього підприємництва для створення/розвитку підприємницької діяльності, що надається на безоплатній і безповоротній основі за кошти місцевого бюджету.  

1. Право на отримання ваучерів мають суб'єкти господарської діяльності, які одночасно відповідають наступним критеріям:

- є юридичними особами/фізичними особами-підприємцями, зареєстрованими на території Полтавської міської територіальної громади (надалі – ПМТГ) або особами, які мають намір зареєструватися як суб’єкти господарювання у встановленому діючим законодавством порядку та потребують фінансової підтримки для започаткування власної справи;

- відносяться до суб’єктів мікропідприємництва чи малого підприємництва     (у значенні, наведеному в ст. 55 Господарського кодексу України);

керівником юридичної особи або фізичною особою-підприємцем є особа:

- з числа ветеранів війни (відповідно до Закону України «Про статус     ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»);

- член сім’ї ветерана війни (дружина/чоловік).

       2. Суб’єкти господарювання, які звертаються за отриманням ваучера не повинні підпадати під обмеження, визначені ст. 13 Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», а саме не відноситися до суб’єктів господарювання, які:

- є кредитними організаціями, страховими організаціями, інвестиційними фондами, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами;

- є нерезидентами України, за винятком випадків, передбачених міжнародними договорами України;

- здійснюють виробництво та/або реалізацію зброї, алкогольних напоїв (крім виробництва (без додавання спирту) та/або реалізації вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових), тютюнових виробів, обмін валют;

- здійснюють надання в оренду нерухомого майна, що є одним з основних видів діяльності;

- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;

- перебувають у стадії припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

- подали завідомо недостовірні відомості та документи під час звернення за наданням державної підтримки;

- мають заборгованість перед бюджетом, Пенсійним фондом України, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування;

- отримали державну підтримку з порушенням умов її надання або умов щодо цільового використання бюджетних коштів, що доведено в установленому порядку.

Ваучер надається суб’єктам підприємницької діяльності із числа ветеранів війни/членам сім’ї ветеранів війни, зареєстрованим на території Полтавської міської територіальної громади у розмірі до 200 тис. грн. та надається на такі цілі:

  • придбання меблів, обладнання та транспортних засобів для комерційного використання;
  • придбання ліцензійного програмного забезпечення;
  • придбання сировини, матеріалів, товарів та послуг;
  • закупівля свійських тварин, птиці та бджіл, молодняка тварин та птиці, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг;
  • послуги з маркетингу та реклами;
  • оренду нежитлових приміщень або землі  для комерційних і виробничих цілей;
  • оренду обладнання;
  • лізинг обладнання, крім власних транспортних засобів;
  • використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія);
  • придбання франшизи; 
  • інші цілі, необхідні суб’єкту господарювання для його підприємницької діяльності;  

Суб’єкти господарської діяльності подають до конкурсної комісії через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради для участі в конкурсі такі документи (засвідчені належним чином копії документів):

- заяву на участь у конкурсі (додаток 1 до цього Положення);

- копію паспорта та ідентифікаційного коду суб’єкта господарювання/члена його сім’ї (для фізичних осіб-підприємців);

- копію виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- документ, що підтверджує статус ветерана війни/учасника бойових дій/особи з інвалідністю внаслідок війни (посвідчення учасника бойових дій, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, посвідчення учасника війни та ін.);

- документ, що підтверджує сімейні зв’язки з ветераном війни (у разі подання заяви членом сім’ї ветерана);

- довідку про відсутність заборгованості зі сплати платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- інформацію про отримання/не отримання суб’єктом господарювання впродовж останніх трьох років незначної державної допомоги, а також (у разі отримання такої) дані про її форму та мету (на виконання вимог ч. 9 ст. 9 Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»). Така інформація може подаватися в довільній формі за підписом керівника суб’єкта господарювання або особисто фізичною особою-підприємцем;

- проєкт розвитку бізнесу за рекомендованою формою (додаток 2 до цього Положення);

- лист довільної форми за підписом фізичної особи, що підтверджує готовність офіційно зареєструватися суб’єктом господарювання у разі перемоги в конкурсі (у разі звернення особи, що не має статусу суб’єкта підприємницької діяльності).

   Документи приймаються за адресою: м.Полтава, вул. Соборності, 36, каб 123/1

  Контакти: тел./факс (0532) 56-40-58, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Юрій 099 446 75 09, 

  Дмитро 095 940 14 04



Начальник управління - Бугрій Наталія Миколаївна

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:16

Контактний телефон:

(05322)52-15-69

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , завідувач відділу розвитку підприємницької діяльності -

 Сябро Юрій Миколайович

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:123/1

Контактний телефон: 

(05322) 56-40-58

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” - Курило Максим Григорович

 

Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,45А

Контактний телефон:

(095)233-17-47

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.