Перелік документів необхідних для видачі погодження на встановлення режиму роботи для тимчасових стаціонарних споруд об’єкту торгівлі продовольчими товарами Додаткова інформація про адміністративну послугу 01-01
1.Заява встановленого зразка. Суб'єкт надання адміністративної послуги    
2. Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500, з прив’язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо),планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, підїздів) влаштування дорожнього покриття або мощення,виготовлена субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники). Управління з питань містобудування та архітектури
3.Ескізи фасадів ТС у кольорі (М 1:50) субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники).  
4.Технічні умови щодо інженерного забезпечення, самостійно отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж та комунікацій ( в разі наявності два примірники).
5.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).

Строк надання

10 робочих днів

6.Копія договору особистого строкового земельного сервітуту.  
7.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави.

Платність послуги

Безоплатно

8.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності).  
Звантажити інформаційну картку адміністративної послуги
Ochered.png
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
    Перелік адміністративних послуг Управління з питань містобудування та архітектури