Пошук

Державні ресурси

Зараз на сайті

На сайті 80 гостей та користувачі відсутні

Календар

04:58, 23rd May 2018
«  травня 2018  »
ПонВівСерЧетП'яСубНед
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Вхід на сайт

Надання інформації/довідки про найменування/перейменування елементів міського середовища

Необхідні документи

Заявник подає:

1.Заява;

До заяви додається :

Щодо уточнення адрес, найменування елементів міського середовища для фізичних осіб:

- Копія 1-ї стр паспорту;

- Копії документів, в яких виявлені розбіжності.

Щодо уточнення адрес, найменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- Інформація про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- копії документів, у яких виявлені розбіжностей.

Щодо перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- копія 1-ї стр. паспорта;

- копія стр. паспорта з відміткою про реєстрацію.

Щодо перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- Інформація про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- копія правовстановлючих документів на об’єкт нерухомого майна.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатна

Термін надання адміністративної послуги:

Протягом 30 робочих днів.

Нормативні акти, якими регламентуються порядок та умови надання адміністративних послуг:

Закон України «Про місцеве самоврядування»

Закон України «Про звернення громадян»

Закон України «Про доступ для публічної інформації»

Закон України «Про адміністративні послуги»


 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА