Необхідні документи

Заявник подає:

1.Письмове звернення власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси з метою упорядкування нумерації об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо). (бланк заяви)

2.До заяви додаються:

1) документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна;

2) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

3) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою;

4) копія документа, що посвідчує особу заявника або повноваження представника;

5) інші документи.

Всі копії документів, що подаються для присвоєння (коригування) адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатна

Термін надання адміністративної послуги:

Протягом 5 робочих днів.

Нормативні акти, якими регламентуються порядок та умови надання адміністративних послуг:

Закони України «Про місцеве самоврядування»

Закони України «Про звернення громадян»

Закони України «Про доступ для публічної інформації»

Закони України «Про адміністративні послуги»

Закони України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»

Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності»


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА