Державні ресурси

Зараз на сайті

На сайті 738 гостей та користувачі відсутні

Календар

13:45, 17th October 2018
«  жовтня 2018  »
ПонВівСерЧетП'яСубНед
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Вхід на сайт

Пошук

Назва суб’єкту надання адміністративної послуги:  Головне територіальне управління юстиції у Полтавській області

Місцезнаходження суб’єкту надання адміністративних послуг: 36008, м. Полтава,вул. Д. Коряка, 3

Заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації - начальник Управління державної реєстрації – Григор'єва Людмила Миколаївна

Інформація щодо  режиму роботи:

Понеділок – четвер – з 09.00 год. до 18.00 год.

П’ятниця – з 09.00 год. до 16.45 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.

Вихідні дні – субота, неділя

 

Телефон: (0532) 56-28-60, 60-60-45

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт: http://www.just.gov.ua/

Необхідні документи

Заявник подає:

  1. Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  2. Представником юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  3. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги: безоплатно

Строк, протягом якого надається адміністративна послуга:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення

  

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації:

  1. Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
  2. невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  3. невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  4. невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  5. невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  6. подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації:

  1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  2. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
  3. не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
  4. документи суперечать вимогам Конституції та законів України

Нормативні акти, якими регламентуються порядок та умови надання адміністративних послуг:

  1. Закон України «Про громадське об'єднання»;
  2. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги»
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за
    № 1500/29630;
  5. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330;
  6. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА