Пошук

Державні ресурси

Зараз на сайті

На сайті 109 гостей та користувачі відсутні

Календар

05:10, 23rd May 2018
«  травня 2018  »
ПонВівСерЧетП'яСубНед
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Вхід на сайт

 

   09.08.2017 року в управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулись навчання адміністраторів управління, з метою підвищення якості надання адміністративних послуг.

Навчання проводили - державні реєстратори Головного територіального управління юстиції в Полтавській області Листопад Олена Анатоліївна та Гришко Оксана Анатоліївні.

Як відомо, Міністерством юстиції України видано наказ «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань»  від 17.06.2016 № 1717/5, відповідно до якого запроваджується пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань Центром надання адміністративних послуг Полтавської міської ради.

Відповідно, до зазначеного проекту, подавати документи для проведення державної реєстрації громадського формування можна буде не лише до територіального органу Мін’юсту, а й до Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради

Під час навчання розглядалися питання стосовно взаємодії державних реєстраторів Головного територіального управління юстиції в Полтавській області з адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради, що-до порядку прийняття документів під час реєстрації громадських формувань

Вході навчання представники Центру надання адміністративних послуг задавали питання щодо переліку документів, необхідних для проведення державної реєстрації громадських формувань. Також з’ясовували особливості передачі заяви та електронних копій документів, виготовлених шляхом сканування, за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, до територіального органу Мін’юсту.