Надання інформації/довідки про найменування/перейменування елементів міського середовища

Необхідні документи

Заявник подає:

1.Заява (бланк заяви для фізичної особи);

                  (бланк заяви для юридичної особи);

До заяви додається :

Щодо уточнення адрес, найменування елементів міського середовища для фізичних осіб:

- Копія 1-ї стр паспорту;

- Копії документів, в яких виявлені розбіжності.

Щодо уточнення адрес, найменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- Інформація про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- копії документів, у яких виявлені розбіжностей.

Щодо перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- копія 1-ї стр. паспорта;

- копія стр. паспорта з відміткою про реєстрацію.

Щодо перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб:

- Інформація про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- копія правовстановлючих документів на об’єкт нерухомого майна.

Платність надання адміністративної послуги:

Безоплатна

Термін надання адміністративної послуги:

Протягом 30 робочих днів.

Нормативні акти, якими регламентуються порядок та умови надання адміністративних послуг:

Закон України «Про місцеве самоврядування»

Закон України «Про звернення громадян»

Закон України «Про доступ для публічної інформації»

Закон України «Про адміністративні послуги»


 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА (для фізичної особи) 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА (для юридичної особи)