Знайти

Державні ресурси

Зараз на сайті

На сайті 607 гостей та користувачі відсутні

Календар

08:29, 26th July 2017
«  липня 2017  »
ПонВівСерЧетП'яСубНед
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Вхід на сайт

Стрічка новин

Канал не знайдено

Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” –

Стопка Олена Володимирівна

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36 

Кабінет:  11

Контактний телефон:  (0532)60-63-70

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Положення

  Основні функції :

- Організація надання адміністративних послуг, в тому числі видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру через створений Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради,

- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

- Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.

- Контроль за додержанням посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг строків розгляду та видачі суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг.

- Організація та координація взаємодії та документообігу між суб’єктами надання адміністративних  послуг, їхніми посадовими особами, які беруть участь у роботі Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради.

                

  Основні принципи роботи:

-Орієнтація на суб'єкта звернення; 

-Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;

-Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

-Забезпечення свободного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;

-Оперативність у вирішенні питань;

-Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення. 

Стратегічні цілі:

-Надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги фізичним та юридичним особам в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності;

-Розробка та впровадження заходів для спрощення механізмів і скорочення термінів отримання в відповідних установах адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру;

-Визначення причини виникнення наявних перешкод у започаткуванні та здійсненні господарської діяльності, надання пропозицій щодо подальшого реформування в сфері адміністративних послуг, у тому числі дозвільних процедур та оформлення документів дозвільного характеру;

-Підготовка пропозицій щодо перегляду чинних порядків отримання адміністративних послуг, здійснення погоджувальних (дозвільних) процедур державними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями;

-Проведення моніторингу та аналізу документів дозвільного характеру щодо дотримання ними порядку здійснення дозвільних процедур

Прийом суб'єктів звернення у Центрі надання адміністративних послуг м. Полтава:

Кабінети:   11,13,14

Контактні телефони: (05322)2-15-65, (0532)561556 ,(0532)606370, (05322)25610

понеділок, вівторок, середа: 8:00 -16:00, без перерви;

четвер: 8-00-16-00, без перерви (всі адміністратори), 16-00-19-00 (чергові адміністратори);

 п’ятниця: 8-00- 15-00, без перерви (всі адміністратори), 16-00-19-00 (чергові адміністратори);

субота: 8-00- 16-00 без перерви (чергові адміністратори); 

вихідний:  неділя  
 

Центр надання адміністративних послуг м. Полтава:

час опрацювання документів:

понеділок, середа; вівторок, четвер: 16:00 - 17:15,

п'ятниця.:15:00 - 16:00;  

субота: 16-00-17-15.  

режим роботи:

понеділок, вівторок, середа: 8-00 - 17-15;

четвер: 8-00 - 20-00;

п'ятниця: 8-00 - 20-15;

субота: 8-00 - 17-15.

вихідний:  неділя  

Оцініть рівень обслуговування працівників ЦНАПу
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
  • Голоси: 0%
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос:

Інфографіка

infografika

Погода