01 листопада 2025 року (субота) з 08:00 до 16:00 у ЦНАП Полтавської міської ради розпочнеться прийом документів для надання послуги отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період.
Починаючи з 03 листопада 2025 року, послуга надаватиметься у головному офісі ЦНАП та у віддалених робочих місцях адміністраторів у селах Супрунівка та Гожули, відповідно до затвердженого графіка роботи.
Важливо! Послуга надається незалежно від зареєстрованого місця проживання і виключно особисто (звернення через представника не допускається).
Для отримання послуги необхідно пред’явити:
- документ, що посвідчує особу;
- РНОКПП (ідентифікаційний код);
- військово-обліковий документ.
У заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта та контактний номер телефону.
До заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, відповідно до переліку у додатку 5 до Порядку призову — https://surl.li/kvbcgr
У ЦНАП не здійснюватиметься:
- автоматичне продовження відстрочок;
- взяття особи на військовий облік;
- оновлення військово-облікових даних;
- надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи іншим розвідувальним органам;
- оформлення відстрочки особам, передбаченим пунктом 1 (бронювання) та підпунктами 16–23 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізацію» (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо).
Послуга є безоплатною.
Місцезнаходження ЦНАП: вул. Соборності, 45А, м. Полтава.
ЦНАП Полтавської міської ради нагадує: звертайтеся виключно особисто та користуйтеся офіційними джерелами для отримання актуальної інформації про адміністративні послуги.

