Адміністратори ЦНАП взяли участь у тренінгу!!!

   Адміністратори відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за ініціативи Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні взяли участь у тренінгу «Особливості функціонування центру надання адміністративних послуг в умовах війни».

    Під час тренінгу:

  • здійснено обмін досвідом щодо досягнень в наданні адміністративних послуг;
  • розглянуто сучасні можливості надання адміністративних послуг;
  • удосконалено практичні навички з підвищення ефективності професійного виконання покладених обов’язків.
 
ПІЛЬГИ НА ЖКП ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ: ОСОБЛИВОСТІ СПРОЩЕНОГО ПОРЯДКУ

    У нинішньому році на виконання урядового рішення «Про реалізацію експериментального проекту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни і надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу» працівники Головного управління прийняли 70 заяв ветеранів війни та членів їхніх сімей.

    Основні новації спрощеного порядку такі:

  • подати заяву на призначення пільг замість ветерана можуть члени його родини; 
  • замість існуючих раніше двох окремих подається єдина спрощена заява – про взяття на облік як пільговика і про надання пільг;
  • зменшився обсяг необхідної для призначення пільг інформації, яку раніше необхідно було зазначати;
  • спрощену заяву, крім паперової, можна подати і в електронній формі, зокрема, через вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) або засобами електронного ресурсу "Дія".

 

    Увага! У разі, якщо для отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг ветеран війни (член його сім’ї) звертається до органів Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг Фонду, для проведення коректного розрахунку розміру пільги слід долучати будь-який документ з інформацією про характеристику житлового приміщення / будинку за адресою отримання пільг, зокрема, інформацію про:

  • загальну та опалювальну площу житлового приміщення / будинку / його частини (за наявності розділених особових рахунків);
  • характеристику будинку (індивідуальний чи багатоквартирний);
  • кількість поверхів у будинку.

    Документом, що підтверджує інформацію, може бути, зокрема, квитанція про сплату за житлову послугу та за використання теплової енергії.

    Нагадаємо, що до ветеранів війни належать такі категорії осіб:

- учасники бойових дій (мають право на пільги у розмірі 75% оплати);

- особи з інвалідністю внаслідок війни (мають право на пільги у розмірі 100%);

- учасники війни (мають право на пільги у розмірі 50%).

    До членів сім’ї пільговика належать дружина (чоловік); їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним. 

Пільги сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України надаються у розмірі 50% знижки оплати.

 

Pilgi veteran viyny

 
До уваги жителів Полтавської міської територіальної громади!

  Згідно листів Управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб Полтавської ОВА та Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, відновлюється фінансування проєкту «Прихисток» з боку УВКБ ООН.

   Компенсація витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб за період з вересня по грудень 2024 року буде виплачена за умови подачі заяви особи, що розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат у встановленому законодавством порядку до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

pryhystok

 

Вітаємо з Днем Захисників і Захисниць України!

  Сьогодні ми віддаємо шану Вашій мужності, відвазі та безмежній любові до рідної землі. Ви — наша гордість і опора, символ незламності духу українського народу. Дякуємо за те, що стоїте на захисті свободи і незалежності України. Знайте, що Ви в наших серцях! Слава Україні! Героям Слава!.

01.10.2024

 

 

11 вересня 2024 року для здобувачів вищої освіти було проведено екскурсію!!!

 


     11 вересня 2024 року здобувачі вищої освіти другого курсу рівня - бакалавр, освітньо-професійної програми Геодезія та землеустрій разом з викладачами кафедри , керівниками підприємств відвідали Центр надання адміністративних послуг м. Полтава, Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

     Заступник начальника відділу - Іслам Абазов, розповів студентам про особливості прийому та видачі документів повʼязаних з адміністративними послугами, що надаються фізичним та юридичним особам.

     На разі, ЦНАП забезпечує надання понад 600 послуг субʼєктам звернень щодня, 27 з яких стосуються саме земельних питань, це послуги повʼязані з рішення про надання земельних ділянок, передачу в користування та продовження права користування земельними ділянками, державна реєстрація земельних ділянок з видачою витягу з Державного земельного кадастру, наданням відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) та видачою витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок. ознайомились з умовами праці, обладнанням та програмним забезпечення робочого процесу.

    Екскурсія була цікавою, пізнавальною та викликала цікавість у здобувачів освіти. Студенти дізнались більше про власне обрану спеціальність та можливості працевлаштування за фахом.

 

 

 01  02
 03  04

 

 

До уваги жителів Полтавської міської територіальної громади!

  Згідно листів Управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб Полтавської ОВА та Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, з 31 серпня 2024 року припиняється фінансування проєкту «Прихисток» з боку УВКБ ООН, тобто останнім звітним місяцем надання відповідної компенсації є серпень 2024 року за який необхідно подати заяву на компенсацію до 5 вересня 2024 року. В разі надходження додаткової інформації, про це буде повідомлено згодом.

Формуємо Каталог «Експортний потенціал Полтавщини»: подавайте заявки

 katalog

 

    Одне з ключових завдань місцевих та регіональних органів самоврядування й активних команд з підтримки бізнесу — стимулювати розвиток місцевого підприємництва та створити умови для посилення експортної спроможності регіону. 

    Саме тому Полтавська міська рада спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, центрами підтримки підприємців Дія.Бізнес у Полтаві й Кременчуці, а також Агенцією регіонального розвитку Полтавської області «Офіс євроінтеграції» спільно формують Каталог «Експортний потенціал Полтавщини», який міститиме інформацію про дійсних експортерів регіону.  

    Потрапивши до переліку експортерів, підприємці отримають додаткові можливості для просування своїх товарів і послуг за кордоном. Оскільки сформований Каталог експортерів поширюватиметься серед посольств, міжнародних партнерських організацій та безпосередньо імпортерів, що бажають знайти потенційних надійних партнерів в Україні. 

    До Каталогу може податися будь-яке українське підприємство незалежно від розміру компанії та сфери діяльності, яке зареєстроване в Полтавській області або релоковане до регіону, має експортний досвід, позитивну ділову репутацію та в якого відсутні будь-які звʼязки з росією чи білоруссю. 

    Подати заявку можна за посиланням

    Каталог «Експортний потенціал Полтавщини» формується в межах програми «Розбудова регіональної інфраструктури підтримки експортерів», яка реалізується громадською організацією Unite Ukraine спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки проєкту Міжнародного торговельного центру «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали під час війни», який фінансується Урядом Японії. 

 

Увага!!! Оголошення!!!

   З метою реалізації  Місцевої цільової програми часткового відшкодування вартості електрогенераторів (генераторів), які придбані суб’єктами підприємницької діяльності Полтавської міської територіальної громади, для забезпечення підтримки та безперебійної роботи розробленої у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, руйнуванням енергетичної системи країни для забезпечення підтримки і безперебійної роботи суб’єктів підприємницької діяльності та направлена на реалізацію заходів для стабільної роботи бізнесу в громаді в період відключень електроенергії, використання, у разі необхідності, приміщень суб’єктів господарювання як додаткових «Пунктів незламності» шляхом надання фінансової підтримки на безповоротній основі в умовах воєнного стану Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради продовжує прийом документів.

     Дія програми поширюється на суб’єктів господарювання, які зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території Полтавської міської територіальної громади.

     Передбачено відшкодування 50% вартості електрогенераторів (генераторів), але не більше 40 тис.

      Для отримання часткового відшкодування Учасники Програми подають до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради наступні документи:

  • Заяву на часткове відшкодування вартості закупівлі електрогенераторів (генераторів) відповідно до форми (Додаток 1 до Програми);
  • Завірені копії платіжних документів (первинні документи бухгалтерського обліку, які підтверджують факт отримання електрогенератора (генератора) та здійснення оплати за наданий товар);
  • Завірені копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера (або інше заводське маркування);
  • Завірену копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Фотофіксацію обладнання;
  • Відомості щодо банківських реквізитів суб’єкта підприємницької діяльності – Учасника Програми;
  • Копію погодження режиму роботи закладу торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.

     Документи приймаються за адресою: м.Полтава, вул. Соборності, 36, каб 123/1

     Контакти:  тел./факс (0532) 56-40-58, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Мультимедійна платформа "UNITED 24"

   Указом Президента України від 17 травня 2022 року №344/2022 "Про невідкладні заходи щодо об'єднання зусиль для підтримки України" було прийнято рішення консолідувати міжнародні зусилля для підтримки України в захисті незалежності, територіальної цілісності та суверенітету, а також у її повоєнному відновленні. З метою підвищення рівня обізнаності міжнародної спільноти про події в Україні, Кабінету Міністрів України було доручено забезпечити прискорення інтеграції України у міжнародний цифровий простір, включаючи створення нової мультимедійної платформи державного іномовлення "UNITED 24".

   Державне підприємство "ДІЯ" створило платформу "UNITED 24" та забезпечує її функціонування шляхом формування та поширення фото-, відео- та цифрового контенту. Ознайомитися з матеріалами платформи можна на веб-сайті https://united24media.com.

   "UNITED 24" інформує міжнародну спільноту про реальний стан безпекової ситуації та події в Україні, протидіє російській пропаганді та популяризує Україну у світі. Управління цифрової трансформації Полтавської ОВА запрошує ознайомитися з матеріалами платформи та підтримати інформаційні ініціативи національного значення.

 

united

 

З 18 травня 2024 року до відділу «Центру надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради звернулося понад 8000 призовників, військовозобов’язаних та резервістів

   З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» у призовників, військовозобов’язаних та резервістів виник обов’язок протягом 60 днів уточнити адресу проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності електронної пошти) та інші персональні дані.

   Військовозобов’язані можуть уточнити дані шляхом прибуття самостійно до:

  • територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на військовому обліку чи за своїм місцем проживання;
  • центру надання адміністративних послуг;
  • через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста.

   На сьогодні, значно збільшилась кількість суб’єктів звернень, які звертаються до відділу «Центру надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі – ЦНАП) для отримання адміністративної послуги з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

   Варто зауважити, що зазначена послуга надається від 10 хвилин, а в деяких випадках до 2 годин, або цілого дня, в залежності від функціонування Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

   На разі, ЦНАП забезпечує надання понад 600 послуг суб’єктам звернень щодня, але час прийому обмежений режимом роботи.

   Через велику кількість суб’єктів звернень, які мають намір отримати адміністративну послугу з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів збільшується час очікування щодо отримання інших послуг, які надаються через ЦНАП.

   Звертаємо увагу, що надання адміністративної послуги з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюють екстериторіально всі центри надання адміністративних послуг місцезнаходження, яких можна переглянути за посиланням тут

   Просимо суб’єктів звернень всіх послуг, які надаються через ЦНАП, з розумінням ставитися до періоду уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

   З повагою, Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.


 

З 12.06.2024 по 11.07.2024 Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору торгівельного та побутового обслуговування відділу розвитку підприємницької діяльності Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

   До участі у конкурсі допускаються особи, які мають ступінь вищої освіти не нижче бакалавра. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або стаж роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року. Обов’язкове досконале володіння державною мовою, основними програмами роботи на комп’ютері.

   До заяви про участь у конкурсі додаються такі документи:

особова картка (форма П-2 ДС), біографічна довідка, дві фотокартки 4х6, копії документів про освіту, декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (декларація подається шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агентством), копія паспорта, копія військового квитка (при наявності) з відміткою ТЦК та СП, копія трудової книжки, документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови.

   Бланки документів (форма П-2 ДС, біографічна довідка, зразок заяви) та перелік питань до іспиту можна отримати в зоні обслуговування замовників Полтавської міської ради. Під час проведення конкурсу кандидати складають іспит та проходять співбесіду. Документи подаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу.

   Контактний телефон: 52-05-65.     

   Адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 36, кімната 123/3.


1500 військовозобов'язаних осіб отримали послугу з оновлення даних в Полтавському ЦНАП
 

     Військовозобов'язані віком від 18 до 60 років мають оновити свої облікові дані. Є три варіанти оновлення даних, обирайте зручний для Вас спосіб:
• За допомогою мобільного застосунку "Резерв+";
• Через Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;
• В ЦНАПі Полтавської міської ради.
   Наразі відділ Центр надання адміністративних послуг лідирує в Полтавській області за кількістю наданих послуг з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
     З 18 травня до ЦНАПу за оновленням даних звернулося 1500 осіб.
 Послуга надається громадянам України, незалежно від зареєстрованого місця проживання:
• виключно особисто;
• за пред’явленням паспорта громадянина України та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
• обов'язково при собі мати мобільний телефон.
   Результатом послуги є витяг про уточнення даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, який видається протягом 10 хвилин після подачі всіх необхідних документів.

   Актуалізація даних проводиться у відділі ЦНАП вул. Соборності, 45А.
Додаткові консультації щодо замовлення послуг можна отримати за телефоном call-центру ЦНАП: 0(532) 64 15 00, 0(532) 64 15 01 в робочий час call-центру.


ДО УВАГИ ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!!!

   ЦНАП Полтавської міської ради, робить все можливе щоб надавати адміністративні послуги якісно, швидко, у комфортних умовах, з мінімальним використанням ваших часових та матеріальних ресурсів. Задля Вашого комфорту та вирішенню низки питань відтепер Ви можете звернутись до нас за номерами телефонів:

  • 0(532) 64 15 00 Call-центр;
  • 0(532) 64 15 01 Call-центр;
  • 0(532) 64 15 02 КУРИЛО Максим (Керівник);
  • 0(532) 64 15 03 Паспортні питання;
  • 0(532) 64 15 04 Видача документів;
  • 0(532) 64 15 05 Рецепція.

     Нагадуємо, що для суб’єктів звернень Call-центр ЦНАП це:

  • реальна можливість миттєво отримати відповідь на запитання, яке належить до повноважень ЦНАП;
  • первинна консультація з приводу отримання адміністративних послуг у ЦНАП;
  • підбір максимально зручного часу для надання послуг;
  • можливість скасувати реєстрацію у черзі (за бажанням замовника послуги).

   Також оновлено функціонал online консультації, яку надають працівники Call-центру. Щоб задати запитання онлайн Вам потрібно:

Крок 1. Відвідати веб-сайт www.cnap-pl.gov.ua .

Крок 2. В головному меню натисніть «Онлайн консультація».

Крок 3. Ввести ПІБ у поле «Ім’я».

Крок 4. Ввести електрону адресу в поле «E-Mail».

krok 4.0

Крок 5. Написати тему повідомлення та Ваше запитання у відповідних полях.

krok 5.0

Крок 6. Надіслати Ваше повідомлення і чекати відповідь на електронну адресу.

   Телефонуйте та пишіть нам в години праці Call-центру, ми завжди раді Вам допомогти, адже МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

   Щойно переїхали до Полтавської громади і не знаєте, куди звертатися за допомогою? Шукаєте підтримку і поради? Трапилася екстренна ситуація і не знаєте - до кого дзвонити і до кого йти в першу чергу?


Оновлення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів

З 18 травня всі військовозобов'язані чоловіки віком від 18 до 60 років повинні оновити свої облікові дані протягом 60 днів. Оновлення даних можна здійснити наступними способами:

  1. У Територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП)
  2. За допомогою мобільного застосунку "Резерв+"
  3. У Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) Полтавської міської ради

Для оновлення даних через ЦНАП:

Відвідайте відділення ЦНАП особисто

Майте при собі:

  • Паспорт громадянина України
  • Ідентифікаційний код
  • Мобільний телефон

Заповніть заяву, вказавши наступну інформацію:

  • Прізвище, ім’я, по батькові
  • Дату народження
  • Фактичне місце проживання (у разі, якщо не збігається з місцем реєстрації)
  • Номер телефону
  • Адресу електронної пошти (за наявності)

Процедура оновлення даних:

  1. Після заповнення заяви адміністратор роздруковує її, ставить печатку та видає екземпляр заяви заявнику.
  2. Заява передається в державний реєстр «Оберіг».
  3. Вся процедура займає близько 10-15 хвилин.

Додаткова інформація:

  • 21 адміністратор ЦНАП мають доступ до системи для надання сервісу.
  • Витяг про актуалізацію даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів буде видано після формування його системою.

ЦНАП Полтавської міської ради надає всі необхідні послуги для зручного та оперативного оновлення даних.


ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!

Оновлено функціональні можливості CALL-ЦЕНТРУ відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради. Задля вирішення низки питань відтепер можна звернутись до ЦНАП за номером телефону:

0(532) 64 15 00

0(532) 64 15 01

Нагадуємо, що для суб’єктів звернень CALL-ЦЕНТР ЦНАП це:

  • реальна можливість миттєво отримати відповідь на запитання, яке належить до повноважень ЦНАП;
    • первинна консультація з приводу замовлення/отримання адміністративних послуг у ЦНАП.

Графік роботи CALL-ЦЕНТРУ ЦНАП

  • Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08:00 до 17:15
  • П'ятниця з 08:00 до 16:00
  • Субота, неділя: вихідний

Під час повітряної тривоги робота відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради призупиняється!!!


До уваги! Єдина ветеранська лінія!

    Управління адміністративних послуг повідомляє, що з 20 березня 2024 року Міністерством у справах ветеранів України спільно з Товаривством Червоного Хреста України у тестовому режимі для надання консультацій та підтримки ветеранської спільноти запроваджена «Єдина ветеранська лінія».

   За телефоном 0800 505 217 кваліфіковані фахівці надають консультацію з нагальних питань ветеранам і ветеранкам, членам їхніх сімей, родинам загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.

        «Єдина ветеранська лінія» є безкоштовною та працює щодня з 8 до 20 години.


17.04.2024 відбувся тренінг для адміністраторів ЦНАПу Полтавської міської ради

    Сервіс та клієнтоорієнтованість у сфері адміністративних послуг дуже важлива складова.

  • Як підвищити якість надання адмінпослуг?
  • Як поводити себе працівнику ЦНАП у неочікуваних ситуаціях?
  • Як правильно звертатися до клієнта?
  • Що робити, коли клієнт перериває бесіду?

    Про це та інше говорили на тренінгу від ДіяБізнес Полтава для адміністраторів ЦНАПу Полтавської міської ради.

    Курс тренінгу складається з 4-х модулів

1. Основи сервісу. Стандарти сервісної поведінки.

2. Стресменеджмент.

3. Сервісний досвід клієнта.

4. Правила комунікації з клієнтами.

    Вчора вивчали:

  • Що таке сервіс?
  • З чого складається сервіс?
  • Навіщо потрібен сервіс?
  • Що таке обслуговування і клієнтський досвід?
  • Сервіс навички.
     

Паспотрні послуги повертаються!

 З 17.04.2024 відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відновив оформлення паспортних документів за адресою вул. Соборності 45А, м. Полтава.


Реєстрація Повідомлення про початок виконання підготовчих / будівельних робіт!

  Відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого  постановою Кабінету міністрів України № 466 від 13.04.2011 замовник заповнює один примірник відповідного Повідомлення та подає до Центру надання адміністративних послуг на реєстрацію.

    Бланк Повідомлення можна переглянути за посиланням:

• Повідомлення щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті;

• Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

• Повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1)

    Також, Повідомлення доступні в онлайн -режимі через портал Дія


Як подати заяву на призначення пільги з оплати житлово-комунальних послуг?

    Подати документи на призначення житлових субсидій та пільг до органів Пенсійного фонду України можна декількома способами, в залежності від того, який є зручнішим:

  • Особисто, звернувшись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за адресою: вул. Соборності, 45А, м. Полтава;
  • Особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України;
  • Поштою, на адресу органу Фонду;
  • Online – через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України .


Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради доводить до відома!

Інформація для власників житла — пошкодженого або зруйнованого через бойові дії

    Кошти за пошкоджене чи зруйноване майно надаються, якщо житло:

  1. Пошкоджено або Зруйновано через бойові дії після набрання чинності Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022.
  2. Розміщено на території, що не була окупована до 24 лютого 2022 року.
  3. Розміщене на неокупованій території, де не ведуться активні бойові дії
  4. Заяву може подати особа, яка має право власності на житло.

   Звертаємо увагу, що отримання компенсації за пошкоджене чи зруйноване майно проходить у декілька етапів. Першим етапом є подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно.

   Відповідно до Порядку подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 380 Інформаційне повідомлення може бути подане до Реєстру пошкодженого та знищеного майна:

1) самостійно фізичною особою чи представником юридичної особи:

засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія;

з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) у разі наявності реєстраційного номера облікової картки платника податків;

2) через адміністратора центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.

    Для оформлення заяви про надання компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна самостійно в електронній формі заявник:

1) встановлює мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання (у разі подання заяви через мобільний додаток Порталу Дія (Дія), та проходить електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) відкриває поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування компенсації (далі - спеціальний рахунок) в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір електронної інформаційної взаємодії (далі - банк), та перевіряє номер спеціального рахунка (за стандартом IBAN) для виплати компенсації, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія);

3) обирає у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) в сервісі єВідновлення «Повідомити про пошкоджене майно»;

4) подає у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) заяву про виплату;

5) отримує у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) автоматичне повідомлення про реєстрацію поданої заяви та про початок її розгляду;

6) забезпечує доповнення запитуваної інформації у разі надходження відповідних повідомлень у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) або додаткове подання документів.

   Заяву про отримання компенсації можна подати у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради в місцях самообслуговування.

   Одночасно доводимо до відома, що з інформацією щодо порядку отримання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна можна ознайомитися на сайті єВідновлення (Програма допомоги від держави для власників житла – пошкодженого або зруйнованого через бойові дії) за посиланням: https://erecovery.diia.gov.ua .


Як отримати витяг з ЄДР?

     Витяг з ЄДР є важливим документом, який підтверджує, що ви мали або маєте бізнес, а також містить інформацію про діяльність компанії. Він необхідний в багатьох життєвих ситуаціях підприємців. Наприклад, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

     Послугу можна отримати в приміщенні ЦНАП за адресою: вул. Соборності, 45А, м. Полтава.

Для отримання послуги онлайн, необхідно:

* увійти на портал Дія;

* обрати послугу «Витяг з ЄДР» ;

* переглянути дані, які містяться у реєстрі і підтвердити їх;

* оплатити адмінзбір;

* отримати витяг у форматі ПДФ.


З 1 КВІТНЯ ПО 31 ТРАВНЯ У ПОЛТАВІ ТРИВАТИМЕ ДВОМІСЯЧНИК ЧИСТОТИ!!!

    6 квітня у Полтаві організували "Великий суботник". Тільки спільні зусилля та праця здатні зробити наше місто ще більш привітним, затишним та комфортним. Дякуємо всім, хто прийняв участь!

   
   

Інформація для власників житлових приміщень, що прихистили внутрішньо переміщених осіб.

    Звертаємо увагу власників житлових приміщень, які прихистили внутрішньо переміщених осіб на безоплатній основі, що з 01.06.2024 р. по 05.06.2024 р. потрібно подати заяву із вказаними банківськими реквізитами власника житла для отримання компенсації за березень 2024 року.

    Для отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, власники житла можуть звертатись до Центру надання адміністративних послуг м. Полтава за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 45А, відповідно до графіку його роботи або подати заяву  шляхом надсилання заяви на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Рекомендація щодо подачі заяви електронною поштою:  заповніть заяву, підпишіть її та сфотографуйте або відскануйте разом з документами, що підтверджують подану інформацію в заяві (паспорт та  ідентифікаційний код власника і внутрішньо переміщених осіб, документи, що підтверджують право власності на житло, в якому розміщені ВПО, довідки ВПО, свідоцтво про народження дитини (в разі проживання дітей ВПО), посвідка на постійне чи тимчасове місце проживання (в разі проживання іноземців ВПО)).

    Компенсація надається фізичним особам - громадянам України, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розміщували у своїх житлових приміщеннях, внутрішньо переміщених осіб, крім осіб, з якими вони пов’язані родинними відносинами, споріднення яких засноване на шлюбі та кровному рідстві (чоловік, дружина, батько, мати, діти, онуки, зокрема повнолітні) (далі - особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб), для покриття витрат, пов’язаних з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.

    Нагадуємо, що процедура компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб включає кілька етапів:

1. Не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб власник жилого приміщення зобов’язаний подати повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб, в якому зазначаються відомості про кожну з розміщених осіб та до якого додаються копії документів, що посвідчують їх особу, а також відомості про заявника та копії документів, що посвідчують його особу та  право власності на житлове приміщення.

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

2. Власник житлового приміщення також зобов’язаний в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати повідомлення про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. 

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

3. Для отримання компенсації власник жилого приміщення не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця (тобто до п’ятого числа кожного місяця) подає заяву на отримання компенсації витрат, що пов'язані з безоплатним розміщенням ВПО за місяць.

Завантажити бланк заяви можна тут.

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line

Зараз на сайті

На сайті 130 гостей та 0 користувачів

Вхід на сайт

Запам'ятати мене