З 12.06.2024 по 11.07.2024 Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору торгівельного та побутового обслуговування відділу розвитку підприємницької діяльності Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

   До участі у конкурсі допускаються особи, які мають ступінь вищої освіти не нижче бакалавра. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або стаж роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року. Обов’язкове досконале володіння державною мовою, основними програмами роботи на комп’ютері.

   До заяви про участь у конкурсі додаються такі документи:

особова картка (форма П-2 ДС), біографічна довідка, дві фотокартки 4х6, копії документів про освіту, декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (декларація подається шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агентством), копія паспорта, копія військового квитка (при наявності) з відміткою ТЦК та СП, копія трудової книжки, документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови.

   Бланки документів (форма П-2 ДС, біографічна довідка, зразок заяви) та перелік питань до іспиту можна отримати в зоні обслуговування замовників Полтавської міської ради. Під час проведення конкурсу кандидати складають іспит та проходять співбесіду. Документи подаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу.

   Контактний телефон: 52-05-65.     

   Адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 36, кімната 123/3.


1500 військовозобов'язаних осіб отримали послугу з оновлення даних в Полтавському ЦНАП
 

     Військовозобов'язані віком від 18 до 60 років мають оновити свої облікові дані. Є три варіанти оновлення даних, обирайте зручний для Вас спосіб:
• За допомогою мобільного застосунку "Резерв+";
• Через Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;
• В ЦНАПі Полтавської міської ради.
   Наразі відділ Центр надання адміністративних послуг лідирує в Полтавській області за кількістю наданих послуг з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
     З 18 травня до ЦНАПу за оновленням даних звернулося 1500 осіб.
 Послуга надається громадянам України, незалежно від зареєстрованого місця проживання:
• виключно особисто;
• за пред’явленням паспорта громадянина України та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
• обов'язково при собі мати мобільний телефон.
   Результатом послуги є витяг про уточнення даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, який видається протягом 10 хвилин після подачі всіх необхідних документів.    Актуалізація даних проводиться у відділі ЦНАП вул. Соборності, 45А.
Додаткові консультації щодо замовлення послуг можна отримати за телефоном call-центру ЦНАП: 0(532) 64 15 00, 0(532) 64 15 01 в робочий час call-центру.

onovlennya 1500


ДО УВАГИ ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!!!

   ЦНАП Полтавської міської ради, робить все можливе щоб надавати адміністративні послуги якісно, швидко, у комфортних умовах, з мінімальним використанням ваших часових та матеріальних ресурсів. Задля Вашого комфорту та вирішенню низки питань відтепер Ви можете звернутись до нас за номерами телефонів:

  • 0(532) 64 15 00 Call-центр;
  • 0(532) 64 15 01 Call-центр;
  • 0(532) 64 15 02 КУРИЛО Максим (Керівник);
  • 0(532) 64 15 03 Паспортні питання;
  • 0(532) 64 15 04 Видача документів;
  • 0(532) 64 15 05 Рецепція.

     Нагадуємо, що для суб’єктів звернень Call-центр ЦНАП це:

  • реальна можливість миттєво отримати відповідь на запитання, яке належить до повноважень ЦНАП;
  • первинна консультація з приводу отримання адміністративних послуг у ЦНАП;
  • підбір максимально зручного часу для надання послуг;
  • можливість скасувати реєстрацію у черзі (за бажанням замовника послуги).

   Також оновлено функціонал online консультації, яку надають працівники Call-центру. Щоб задати запитання онлайн Вам потрібно:

Крок 1. Відвідати веб-сайт www.cnap-pl.gov.ua .

Крок 2. В головному меню натисніть «Онлайн консультація».

Крок 3. Ввести ПІБ у поле «Ім’я».

krok 3.0

Крок 4. Ввести електрону адресу в поле «E-Mail».

krok 4.0

Крок 5. Написати тему повідомлення та Ваше запитання у відповідних полях.

krok 5.0

Крок 6. Надіслати Ваше повідомлення і чекати відповідь на електронну адресу.

   Телефонуйте та пишіть нам в години праці Call-центру, ми завжди раді Вам допомогти, адже МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

   Щойно переїхали до Полтавської громади і не знаєте, куди звертатися за допомогою? Шукаєте підтримку і поради? Трапилася екстренна ситуація і не знаєте - до кого дзвонити і до кого йти в першу чергу?


Оновлення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів

З 18 травня всі військовозобов'язані чоловіки віком від 18 до 60 років повинні оновити свої облікові дані протягом 60 днів. Оновлення даних можна здійснити наступними способами:

  1. У Територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП)
  2. За допомогою мобільного застосунку "Резерв+"
  3. У Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) Полтавської міської ради

Для оновлення даних через ЦНАП:

Відвідайте відділення ЦНАП особисто

Майте при собі:

  • Паспорт громадянина України
  • Ідентифікаційний код
  • Мобільний телефон

Заповніть заяву, вказавши наступну інформацію:

  • Прізвище, ім’я, по батькові
  • Дату народження
  • Фактичне місце проживання (у разі, якщо не збігається з місцем реєстрації)
  • Номер телефону
  • Адресу електронної пошти (за наявності)

Процедура оновлення даних:

  1. Після заповнення заяви адміністратор роздруковує її, ставить печатку та видає екземпляр заяви заявнику.
  2. Заява передається в державний реєстр «Оберіг».
  3. Вся процедура займає близько 10-15 хвилин.

Додаткова інформація:

  • 21 адміністратор ЦНАП мають доступ до системи для надання сервісу.
  • Витяг про актуалізацію даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів буде видано після формування його системою.

ЦНАП Полтавської міської ради надає всі необхідні послуги для зручного та оперативного оновлення даних.


ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!

Оновлено функціональні можливості CALL-ЦЕНТРУ відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради. Задля вирішення низки питань відтепер можна звернутись до ЦНАП за номером телефону:

0(532) 64 15 00

0(532) 64 15 01

Нагадуємо, що для суб’єктів звернень CALL-ЦЕНТР ЦНАП це:

  • реальна можливість миттєво отримати відповідь на запитання, яке належить до повноважень ЦНАП;
    • первинна консультація з приводу замовлення/отримання адміністративних послуг у ЦНАП.

Графік роботи CALL-ЦЕНТРУ ЦНАП

  • Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08:00 до 17:15
  • П'ятниця з 08:00 до 16:00
  • Субота, неділя: вихідний

Під час повітряної тривоги робота відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради призупиняється!!!


До уваги! Єдина ветеранська лінія!

    Управління адміністративних послуг повідомляє, що з 20 березня 2024 року Міністерством у справах ветеранів України спільно з Товаривством Червоного Хреста України у тестовому режимі для надання консультацій та підтримки ветеранської спільноти запроваджена «Єдина ветеранська лінія».

   За телефоном 0800 505 217 кваліфіковані фахівці надають консультацію з нагальних питань ветеранам і ветеранкам, членам їхніх сімей, родинам загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.

        «Єдина ветеранська лінія» є безкоштовною та працює щодня з 8 до 20 години.


17.04.2024 відбувся тренінг для адміністраторів ЦНАПу Полтавської міської ради

    Сервіс та клієнтоорієнтованість у сфері адміністративних послуг дуже важлива складова.

  • Як підвищити якість надання адмінпослуг?
  • Як поводити себе працівнику ЦНАП у неочікуваних ситуаціях?
  • Як правильно звертатися до клієнта?
  • Що робити, коли клієнт перериває бесіду?

    Про це та інше говорили на тренінгу від ДіяБізнес Полтава для адміністраторів ЦНАПу Полтавської міської ради.

    Курс тренінгу складається з 4-х модулів

1. Основи сервісу. Стандарти сервісної поведінки.

2. Стресменеджмент.

3. Сервісний досвід клієнта.

4. Правила комунікації з клієнтами.

    Вчора вивчали:

  • Що таке сервіс?
  • З чого складається сервіс?
  • Навіщо потрібен сервіс?
  • Що таке обслуговування і клієнтський досвід?
  • Сервіс навички.
     trening3

Паспотрні послуги повертаються!

 З 17.04.2024 відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відновив оформлення паспортних документів за адресою вул. Соборності 45А, м. Полтава.


Реєстрація Повідомлення про початок виконання підготовчих / будівельних робіт!

  Відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого  постановою Кабінету міністрів України № 466 від 13.04.2011 замовник заповнює один примірник відповідного Повідомлення та подає до Центру надання адміністративних послуг на реєстрацію.

    Бланк Повідомлення можна переглянути за посиланням:

• Повідомлення щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті;

• Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

• Повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1)

    Також, Повідомлення доступні в онлайн -режимі через портал Дія


Як подати заяву на призначення пільги з оплати житлово-комунальних послуг?

    Подати документи на призначення житлових субсидій та пільг до органів Пенсійного фонду України можна декількома способами, в залежності від того, який є зручнішим:

  • Особисто, звернувшись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за адресою: вул. Соборності, 45А, м. Полтава;
  • Особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України;
  • Поштою, на адресу органу Фонду;
  • Online – через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України .


Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради доводить до відома!

Інформація для власників житла — пошкодженого або зруйнованого через бойові дії

    Кошти за пошкоджене чи зруйноване майно надаються, якщо житло:

  1. Пошкоджено або Зруйновано через бойові дії після набрання чинності Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022.
  2. Розміщено на території, що не була окупована до 24 лютого 2022 року.
  3. Розміщене на неокупованій території, де не ведуться активні бойові дії
  4. Заяву може подати особа, яка має право власності на житло.

   Звертаємо увагу, що отримання компенсації за пошкоджене чи зруйноване майно проходить у декілька етапів. Першим етапом є подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно.

   Відповідно до Порядку подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 380 Інформаційне повідомлення може бути подане до Реєстру пошкодженого та знищеного майна:

1) самостійно фізичною особою чи представником юридичної особи:

засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія;

з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) у разі наявності реєстраційного номера облікової картки платника податків;

2) через адміністратора центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.

    Для оформлення заяви про надання компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна самостійно в електронній формі заявник:

1) встановлює мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання (у разі подання заяви через мобільний додаток Порталу Дія (Дія), та проходить електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) відкриває поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування компенсації (далі - спеціальний рахунок) в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір електронної інформаційної взаємодії (далі - банк), та перевіряє номер спеціального рахунка (за стандартом IBAN) для виплати компенсації, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія);

3) обирає у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) в сервісі єВідновлення «Повідомити про пошкоджене майно»;

4) подає у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) заяву про виплату;

5) отримує у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) автоматичне повідомлення про реєстрацію поданої заяви та про початок її розгляду;

6) забезпечує доповнення запитуваної інформації у разі надходження відповідних повідомлень у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) або додаткове подання документів.

   Заяву про отримання компенсації можна подати у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради в місцях самообслуговування.

   Одночасно доводимо до відома, що з інформацією щодо порядку отримання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна можна ознайомитися на сайті єВідновлення (Програма допомоги від держави для власників житла – пошкодженого або зруйнованого через бойові дії) за посиланням: https://erecovery.diia.gov.ua .


Як отримати витяг з ЄДР?

     Витяг з ЄДР є важливим документом, який підтверджує, що ви мали або маєте бізнес, а також містить інформацію про діяльність компанії. Він необхідний в багатьох життєвих ситуаціях підприємців. Наприклад, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

     Послугу можна отримати в приміщенні ЦНАП за адресою: вул. Соборності, 45А, м. Полтава.

Для отримання послуги онлайн, необхідно:

* увійти на портал Дія;

* обрати послугу «Витяг з ЄДР» ;

* переглянути дані, які містяться у реєстрі і підтвердити їх;

* оплатити адмінзбір;

* отримати витяг у форматі ПДФ.


З 1 КВІТНЯ ПО 31 ТРАВНЯ У ПОЛТАВІ ТРИВАТИМЕ ДВОМІСЯЧНИК ЧИСТОТИ!!!

    6 квітня у Полтаві організували "Великий суботник". Тільки спільні зусилля та праця здатні зробити наше місто ще більш привітним, затишним та комфортним. Дякуємо всім, хто прийняв участь!

   
   

Інформація для власників житлових приміщень, що прихистили внутрішньо переміщених осіб.

    Звертаємо увагу власників житлових приміщень, які прихистили внутрішньо переміщених осіб на безоплатній основі, що з 01.06.2024 р. по 05.06.2024 р. потрібно подати заяву із вказаними банківськими реквізитами власника житла для отримання компенсації за березень 2024 року.

    Для отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, власники житла можуть звертатись до Центру надання адміністративних послуг м. Полтава за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 45А, відповідно до графіку його роботи або подати заяву  шляхом надсилання заяви на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    Рекомендація щодо подачі заяви електронною поштою:  заповніть заяву, підпишіть її та сфотографуйте або відскануйте разом з документами, що підтверджують подану інформацію в заяві (паспорт та  ідентифікаційний код власника і внутрішньо переміщених осіб, документи, що підтверджують право власності на житло, в якому розміщені ВПО, довідки ВПО, свідоцтво про народження дитини (в разі проживання дітей ВПО), посвідка на постійне чи тимчасове місце проживання (в разі проживання іноземців ВПО)).

    Компенсація надається фізичним особам - громадянам України, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розміщували у своїх житлових приміщеннях, внутрішньо переміщених осіб, крім осіб, з якими вони пов’язані родинними відносинами, споріднення яких засноване на шлюбі та кровному рідстві (чоловік, дружина, батько, мати, діти, онуки, зокрема повнолітні) (далі - особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб), для покриття витрат, пов’язаних з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.

    Нагадуємо, що процедура компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб включає кілька етапів:

1. Не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб власник жилого приміщення зобов’язаний подати повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб, в якому зазначаються відомості про кожну з розміщених осіб та до якого додаються копії документів, що посвідчують їх особу, а також відомості про заявника та копії документів, що посвідчують його особу та  право власності на житлове приміщення.

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

2. Власник житлового приміщення також зобов’язаний в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати повідомлення про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. 

Завантажити бланк повідомлення можна тут.

3. Для отримання компенсації власник жилого приміщення не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця (тобто до п’ятого числа кожного місяця) подає заяву на отримання компенсації витрат, що пов'язані з безоплатним розміщенням ВПО за місяць.

Завантажити бланк заяви можна тут.


ЦНАП дозволяє отримувати адмінпослуги людям з інвалідністю!

    Приміщення центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради повністю відповідає всім вимогам інклюзивності та безбар’єрності:

*місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;

*вхід облаштований пандусами та сходами з поручнями;

*в приміщенні обладнана санітарна кімната;

*наявні таблички та вказівники надруковані шрифтом Брайля;

*забезпечено доступ до офіційного сайту ЦНАП особам з порушенням зору;

*наявні ліфти для переміщення між поверхами;

*працює сервіс для глухонімих людей УТОГ.

       
   photo1710937011 4  photo1710937011 5  photo1710937011

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line

Зараз на сайті

На сайті 61 гість та 6 користувачів

Вхід на сайт