6

   З метою збору коштів на допомогу Збройним Силам України Національний банк України організував благодійну акцію “Смілива гривня”, яка передбачає збір монет номіналами 10, 50 копійок, а також 1, 2, 5 та 10 гривень.

   На сьогодні понад 14 млрд таких монет перебуває в обігу на загальну суму 5,09 млрд грн. Пункти збору монет відкриті в усіх відділеннях Ощадбанку та ПУМБу. Банки отримують монети від населення та перераховують ці благодійні внески на спецрахунок Національного банку України на підтримку Збройних Сил України.

   Мета проведення акції – зібрати кошти на допомогу Збройним Силам України та дати можливість українцям зробити свій внесок у перемогу, адже навіть найменша пожертва є важливою для наближення нашої перемоги у боротьбі з ворогом за незалежність і цілісність України. Також завдяки акції ми 2 хочемо підтримати патріотичний дух українців та поширити культуру благодійності, особливо серед дітей та молоді. Термін проведення благодійної акції “Смілива гривня” – з 01 серпня до 31 жовтня 2022 року.

   Надаємо посилання на інформаційні матеріали акції:

1) інструкція, яка допоможе організувати збір коштів колективами: http://surl.li/cqhkw;

2) реєстраційна форма для участі в акції (для отримання електронної грамоти про участь колективу в акції): http://surl.li/cqhjz;

3) посилання на сайт акції: https://promo.bank.gov.ua/brave-hryvnia/;

4) макети етикетки для пластикової пляшки для збору монет та постера з брендом акції: http://surl.li/cponh;

5) матеріали для соціальних мереж для інформування громадськості: http://surl.li/cqhme.

   У разі виникнення запитань щодо проведення акції звертайтеся до Тетяни Машлаковської, головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій Національного банку України (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Лесі Войтицької, начальника управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій Національного банку України (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Сподіваємося на плідну співпрацю для наближення нашої перемоги!

СЛАВА УКРАЇНІ!

 


 

Данська рада у справах біженців (DRC)

Програма бізнес-партнерства спрямованого на підтримку аграрного сектору та харчового виробництва в Україні*  

Данська рада у справах біженців (DRC) за фінансової підтримки уряду Швейцарії, наданої через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва, і уряду Великої Британії реалізовує програму бізнес-партнерства спрямованого на підтримку аграрного сектору та харчового виробництва в Україні.

Головною метою такого партнерства є зменшення негативних наслідків для представників малого та середнього бізнесу аграрного сектору та харчового виробництва з одного боку, а з іншого залучення вразливих верств населення у виробничо-збутові ланцюжки задля посилення їхньої ролі в місцевій економіці.

Проекти, які DRC планує реалізувати разом з партнерами, мають покращити умови життя місцевого вразливого населення та збільшити їхній прибуток.

Такими партнерами РИС можуть стати приватні підприємства будь-яких форм реєстрації, об'єднання виробників сільськогосподарської продукції, комунальні підприємства та ін.

Партнерство буде здійснюватися за принципом співінвестування, яке передбачає грантову підтримку від у розмірі до 20000 доларів США та обов’язковий власний внесок партнера до 50% від загального бюджету проекту.

Деталі програми:

•кінцевим результатом проекту має бути збільшення прибутків місцевого населення на території, яку він охоплює, в тому числі за рахунок їхнього прямого залучення у виробничо-збутові ланцюжки;

•ідея проекту повинна передбачати розширення бізнес-діяльності партнера, яке передбачає залучення у виробничо-збутові ланцюжки місцевого вразливого населення, в тому числі внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від війни. При цьому створення нових офіційно оформлених робочих місць не є обов'язковим;

•проект має бути прибутковим для місцевого партнера та мати життєздатну схему реалізації;

•сума грантової підтримки з боку DRC - до 20000 доларів США;

•співінвестиція з боку партнера - до 50 % від загальної вартості проекту. Можлива як у вигляді фінансового внеску, так і у вигляді інших власних активів.

Можливі варіанти бізнес-партнерства як приклад:

1. співінвестування в пункт прийому та зберігання овочів. Мета — підтримка місцевих виробників через забезпечення доступу до збуту вирощуваної продукції за оптимальними цінами. Така ідея передбачає співпрацю з приватними підприємствами, які володіють, наприклад, оптовими складськими приміщеннями, та купують або купуватимуть продукцію у місцевого населення;

2. співінвестування у проекти, які б спростили доступ місцевому населенню до сільськогосподарських послуг. Наприклад, доступу до сільгосптехніки, ветеринарних послуг, сільськогосподарських матеріалів (насіння, добрива та ін.). Така ідея передбачає співпрацю з місцевими підприємцями, які працюють в сільськогосподарській сфері.

Ваша ідея може істотно відрізнятися від перерахованих прикладів, головне, щоб вона відповідала критеріям програми.

Телефони для довідок:

+38 (073) 432-84-40 Денис

+38 (093) 350-14-59 Дмитро

+38 (073) 066-53-38 Михайло

Заповнення заявки не гарантує автоматичної участі в програмі. Кожна заявка буде розглянута конкурсною комісією, яка прийме рішення щодо подальшої участі заявки в програмі. Рішення конкурсної комісії є остаточним. Данська рада у справах біженців (DRC) залишає за собою право відхилити будь-яку заявку.


Увага! Данська рада у справах біженців (DRC) та її партнерські організації НІКОЛИ не вимагають оплати за свої послуги з надання благодійної допомоги / проведення благодійних заходів. Якщо Вам стали відомі випадки вимагання працівниками DRC та/або її партнерських організацій винагороди за свої послуги (у будь-якій можливій формі), просимо повідомити про такі випадки за номерами: +38(073)406-81-41, +38(050)207-30-35, +38(096)585-42-40, +38(050)933-97-19 або на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

inf1

 inf2

 

Увага! Відновлення надання адміністративних послуг у сфері декларування та реєстрації місця проживання

   У зв'язку з відновленням роботи Реєстру територіальної громади Полтавської міської територіальної громади Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відновлює надання адміністративних послуг у сфері декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) осіб з 12 липня 2022 року відповідно до Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» та Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265.

 

brochura

 

Увага!

   З метою сприяння відновленню та адаптації економіки територіальних громад, місцевих бюджетів, підтримки підприємців та розвитку експорту, Державною установою «Офіс розвитку підприємництва та експорту» спільно з громадською спілкою «Центр розвитку інновацій», національним проектом з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес та партнерами, які долучилися, започатковано Ініціативу для оцінювання реального стану та потреб бізнесу у територіальних громадах України.   

   Розміщуємо анкету для проходження анкетування всіма бажаючими суб’єктами господарювання:

https://forms.gle/KTwT8YXtXQPsFC1o8

 

Увага!

   З метою інформування населення про те, як не стати жертвами торгівлі людьми, не потрапити у трудове або сексуальне рабство та на яких умовах можна погоджуватись на працевлаштування чи вимушений переїзд на тлі ескалації війни в Україні, а також на основі Концепції Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2025 року, проєктом «Українцям про ЄС», Міжнародною організацією за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України здійснюється інформаційна кампанія, спрямована на запобігання торгівлі людьми під час війни.

   Розміщуємо посилання на інформаційні матеріали за вказаною тематикою:

https://bit.ly/eu_iom_anti_trafficking

https://uk-ua.facebook.com/uprinfrastruktura/    

 

ІНФОРМУЄМО!

  Державна служба України з питань праці (далі – Держпраця) з початку війни започатковано проект з надання консультативної підтримки суб’єктам господарювання, які вимушені тимчасово припинити свою діяльність на окремих територіях нашої держави, де внаслідок збройної агресії російської федерації ведуться активні бойові дії.

 В межах проекту всім роботодавцям, що мають потребу та виявили бажання отримати консультацію, працівниками Держпраці в межах компетенції надається необхідна фахова консультативна допомога з широкого спектру питань, зокрема, трудових відносин, безпеки праці тощо.

  Форма звернення для отримання консультаційної підтримки, а також відповіді на найактуальніші питання застосування трудового законодавства, зокрема і у воєнний час, знаходяться на порталі pratsia.in.ua.


УВАГА!

Шановні мешканці Донецької та Луганської областей, якщо Ви чи Ваші близькі стали свідками (потерпілими) від злочинної діяльності окупаційних військ збройних сил російської федерації або підконтрольних їм терористичних організацій «л/днр» та бажаєте надати свідчення з приводу вказаних обставин просимо Вас звертатись через можливості мессенджерів «WhatsApp», «Viber», «Telegram» та «Signal» :

по Донецькій області за номером + 38066-846-83-31;

по Луганській області за номером +38066-846-81-54.

 


Не зважаючи на введення воєнного стану в Україні, жителі Полтавської міської територіальної громади та вимушено переміщені особи, через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, можуть отримати наступні адміністративні послуги:

  • Оформлення паспорту прив’язки для стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • Оформлення паспорту прив’язки для пересувної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • Оформлення паспорту прив’язки для виносних столиків у визначених місцях (майданчиках) сезонного використання для здійснення підприємницької діяльності;
  • Продовження терміну дії паспорту прив’язки стаціонарної тимчасової   споруди  для здійснення підприємницької діяльності;
  • Продовження терміну дії паспорту прив’язки пересувної тимчасової   споруди  для здійснення підприємницької діяльності;
  • Продовження терміну дії паспорту прив’язки для виносних столиків у визначених місцях (майданчиках) сезонного використання для здійснення підприємницької діяльності;
  • Присвоєння (корегування) адреси об'єктам будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об'єкта в експлуатацію;
  • Зміна адреси у разі об'єднання, поділу об'єкта нерухомого майна або виділення частки з об'єкта нерухомого майна;
  • Зміна адреси об'єкту нерухомого майна з метою упорядкування нумерації об'єктів нерухомого майна;
  • Надання інформації/довідки про найменування /перейменування елементів міського середовища для фізичних осіб;
  • Надання інформації/довідки про найменування /перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб;
  • Оформлення актів прийому-передачі житла фізичним і юридичним особам  для подальшого замовлення ними інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • Внесення виправлень у свідоцтво про право власності на приватизоване житло комунальної власності Полтавської міської територіальної громади (у разі допущеної технічної помилки);
  • Довідка про не перебування на квартирному обліку при Виконавчому комітеті Полтавської міської ради;
  • Надання довідок щодо стажу роботи, архівних довідок з кадрових питань
  • Видача направлення в заклад дошкільної освіти (групи) компенсуючого типу;
  • Видача направлення до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти;
  • Надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з  багатодітної сім'ї, у разі з досягнення дитиною 6 річного віку (первинне звернення щодо реєстрації багатодітної сім’ї);
  • Видача посвідчення дитини з  багатодітної сім'ї у зв'язку з досягненням дитиною 6 річного віку;
  • Вклеювання нової фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з досягненням  дитиною 14-річного віку;
  • Продовження строку дії  посвідчень батьків багатодітної сім'ї та посвідчень дитини  з  багатодітної сім'ї у зв'язку з народженням дитини;
  • Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім'ї та посвідчень дитини з  багатодітної сім'ї у зв'язку з навчанням дитини;
  • Видача  посвідчень  батьків багатодітної сім'ї у разі втрати;
  • Видача  посвідчень  батьків багатодітної сім'ї у разі пошкодження;
  • Видача  посвідчень  дитини з  багатодітної сім'ї у разі втрати;
  • Видача  посвідчень  дитини з  багатодітної сім'ї у разі пошкодження;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у зв’язку з розлученням;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у зв’язку з одруженням;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі смертю чоловіка;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі смертю дружини;
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі зміною прізвища, ім’я, по-батькові;
  • Видача посвідченнь дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку зі зміною прізвища, ім’я, по-батькові;
  • Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї не видавалися;
  • Видача довідки про те, що за місцем реєстрації матері посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї не видавалися;
  • Видача довідки про те, що дитина не зареєстрована у банку даних дітей  для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку;
  • Організація заходів з відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми;
  • Видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
  • Погодження поточних  та  перспективних  планів роботи підприємств, установ та  організацій з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів;
  • Погодження «Заяви про наміри» у складі розділу «Оцінка впливів  на навколишнє середовище » робочого проекту»;
  • Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Полтавської області;
  • Анулювання (переоформлення) дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Полтавської області;
  • Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
  • Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
  • Затвердження лімітів на використання природних ресурсів місцевого значення у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;
  • Затвердження паспорта місця видалення відходів;
  • Затвердження реєстрової карти об’єкта утворення, оброблення та утилізації відходів;
  • Погодження місць та періодичності відбору проб, переліку контрольованих показників забруднюючих речовин у водних об’єктах;
  • Погодження поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води;
  • Розрахунок величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі;
  • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
  • Відомча реєстрація  великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
  • Тимчасова реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
  • Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
  • Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
  • Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію  (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
  • Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • Видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів промислового призначення;
  • Видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів промислового призначення;
  • Видача гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;
  • Переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;
  • Реєстрація декларації безпеки об'єкта підвищеної небезпеки;
  • Виключення об'єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об'єктів підвищеної небезпеки;
  • Реєстрація об'єкта (об'єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об'єктів підвищеної небезпеки;
  • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
  • Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
  • Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях(об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
  • Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов'язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання;
  • Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання;
  • Державна реєстрація потужностей оператора ринку;
  • Внесення змін до відомостей Державного реєстру  потужностей операторів ринку;
  • Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру  потужностей операторів ринку  використання потужності;
  • Затвердження експортної потужності;
  • Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів;
  • Погодження маршруту руху транспортного  засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
  • Дублікат погодження маршруту руху транспортного  засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
  • Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
  • Дублікат дозволу на  участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні;
  • Видача дозволу на спеціальне водокористування;
  • Анулювання дозволу на спеціальне водокористування;
  • Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;
  • Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;
  • Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника;
  • Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт;
  • Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт;
  • Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт;
  • Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника;
  • Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт;
  • Реєстрація декларації  про готовність об’єкта до експлуатації;
  • Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до п. 9 розділу V  «Прикінцеві положення «Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);
  • Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
  • Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до п. 9 розділу V  «Прикінцеві положення «Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

  

Телефони для отримання консультацій та уточнення переліку необхідних документів:

Київстар:  (068) 304-50-50

Vodafone: (050) 304-50-50

 

УВАГА!

  1.12.2021 року набирає чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», що регулює відносини у сфері надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні, встановлює порядок надання таких послуг та порядок внесення, обробки, обміну відповідними відомостями в електронних реєстрах, базах даних для надання таких послуг

   Відповідно до ст.6 вищезазначеного Закону за декларування місця проживання, реєстрацію місця проживання, зняття із задекларованого місця проживання, зареєстрованого місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі:

1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декліарування/ресстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку;

2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку;

3) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за зняття із задскларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання.

 За декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (декларування місця проживання / реєстрація місця проживання).

 


 

Субєктам господарювання!!!

          Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020 (з останніми змінами) запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

          З текстом урядової постанови можна ознайомитися на офіційному веб-порталі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1236-2020-%D0%BF#Text.

          Останнім часом спостерігається стрімке зростання кількості хворих на COVID-19. Майже всі регіони України перейшли до «червоного» рівня епідемічної небезпеки.

          У зв’язку з цим, наголошуємо на необхідності дотримання протиепідемічних вимог та заходів, передбачених Постановою КМУ № 1236, власниками закладів громадського харчування, торгівлі, побуту, закладів розважальної сфери та фітнес-клубів з урахуванням рівня епідемічної небезпеки («зелений», «жовтий», «помаранчевий», «червоний»).

          Лише чітке виконання всіх вимог законодавства та свідомий підхід дозволить зберегти життя та здоров’я людей!

 


 

УВАГА !

 

   Відповідно наказу Державної інспекції архітектури та містобудування України № 107 від 16.09.2021, а також набрання чинності 01.10.2021 року, пункту 174 Порядку ведення Єдиної державної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради з 18.10.2021 року розпочато прийом документів для отримання адміністративних послуг у сфері будівництва,  а саме :

1. Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

2. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

3. Реєстрації повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

4. Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

5. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт.

6. Реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

7. Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

8. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт.

9. Реєстрації припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.

10. Реєстрації припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.

 


   

УВАГА!

До відома субєктів господарювання!

         24 серпня 2021 року ми відзначаємо 30-ту річницю незалежності України!

  У м.Полтава заплановано проведення культурно-мистецького проекту «Незалежні! 30!» з нагоди 30-ї річниці незалежності України.

    У зв’язку з цим, звертаємось до суб’єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та побуту з проханням неухильного дотримання всіх карантинних заходів на підпорядкованих об’єктах торгівлі та обслуговування населення.

   Завчасно дякуємо за порозуміння та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

     Вітаємо з наступаючими святами Дня Державного Прапора України та Днем Незалежності України!

 


 

   13 серпня 2021 року представниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради було проведено нараду в режимі відеоконференції з питань регуляторної діяльності для структурних підрозділів Полтавської міської ради, які є розробниками регуляторних актів.

   В нараді взяли участь представники відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку, Управління житлово-комунального господарства, бюджетно-фінансового управління, КП «Полтава-сервіс», Департаменту охорони здоров’я та соціального розвитку, Інспекції по контролю за благоустроєм, Департаменту економіки і інвестицій, Управління майном та Полтавської міськрайонної філії центру зайнятості.

   В ході наради було підведено основні підсумки роботи за І півріччя 2021 року.

   Розробникам регуляторних актів було наголошено на змінах до діючого законодавства та внесенні змін до Регламенту роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради в частині здійснення регуляторної діяльності.

   В ході наради було обговорено актуальні питання, що виникають в процесі здійснення регуляторної діяльності.

 photo5237693526798611400

 

    10.08.2021 в приміщенні Полтавської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ольги Борисенко було проведено нараду з питань вакцинації за участю підприємців та представників суб’єктів господарювання. В нараді взяли участь представники Департаменту охорони здоров’я Полтавської міської ради, які наголосили на важливості проходження вакцинації працівникам сфери торгівлі та послуг з метою запобігання подальшому поширенню COVID-19.

  Всім присутнім підприємцям було роздано довідкові матеріали та надано вичерпну інформацію стосовно порядку вакцинації працівників їхніх підприємств

 

photo5231026552144246067

 


 

 Увага!!! 

  Управлінням адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі Управління) для зручності та дотримання карантинних вимог розроблено та запущено функціонал попереднього запису до електронної черги для отримання адміністративних послуг. Попередній запис в електронну чергу відбувається через офіційний вебсайт Управління. Це нова полегшена процедура запису громадян для надання адміністративних послуг, яка дозволяє заощадити час та знизити ймовірність зараження COVID-19.

  Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Управління (http://cnap-pl.gov.ua/) обрати розділ «Електронна черга» та пройти реєстрацію. При реєстрації необхідно внести Прізвище, Ім'я, По батькові заявника або представника (за довіреністю ), логін та актуальну електронну адресу. Після чого натиснути кнопку реєстрація. Потім на електронну адресу автоматично буде надіслано лист з посиланням для підтвердження реєстрації на яке необхідно перейти. Тим самим завершити процес реєстрації.

    Після реєстрації заходимо в сам функціонал, який:

  • зберігає інформацію про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;
  • дозволяє в пару кліків записатися на вільну дату та час для отримання послуги;
  • автоматично відправляє сформований талон електронної черги на вказану електронну адресу;
  • має алгоритм розподілу громадян, які бажають отримати послугу з урахуванням дотримання карантинних заходів;

   Сформований талон електронної черги необхідно показати адміністратору Управління. Попередній запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі. Невідповідність обраної послуги й даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним особи є підставою для скасування реєстрації в електронній черзі. 

     Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номерами:

Київстар: (068) 304-50-50, Vodafone: (050) 304-50-50. 


 


 

УВАГА !!!

! Прийом мешканців здійснюється виключно за попереднім записом за телефонами.

  • для отримання адміністративних послуг по місту Полтава:  (050)304-50-50, (068)304-50-50;
  • для отримання адміністративних послуг по Супрунівському, Абазівському, Пальчиківському старостинським округам : (095)233-17-48;
  • для отримання адміністративних послуг по Тахтаулівському, Бричківському та Сем’янівському старостинським округам: (095)233-17-53;
  • для отримання адміністративних послуг по Гожулівському, Чорноглазівському та Валківському старостинським округам (095)233-17-47;
  • для отримання адміністративних послуг по Ковалівському старостинському округу (095)233-17-49

! Відвідувачі обов’язково повинні вдягнути засоби індивідуального захисту, зокрема респіратори або захисні маски, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно та утриматися від візиту до ЦНАП у разі будь-яких ознак нездужання.

! Доступ до приміщення обмежений: не більше 2-х осіб,  дотримуючись дистанції два метри.

Дякуємо за розуміння!

1 

 


  

Шановні підприємці м. Полтава!

     Повідомляємо, що в разі необхідності та з метою усунення порушення чинного законодавства щодо розміщення вивісок на фасадах ваших закладів необхідно звернутися до Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради для оформлення паспорту спеціальної конструкції (вивіски/вказівника/дозволів на рекламні конструкції).

       КП «Полтава-сервіс» є робочим органом Полтавської міської ради та керується «Порядком розміщення зовнішньої реклами та спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами в м. Полтаві» (від 07.09.2011 (зі змінами)).

        Звертатись за адресою: м. Полтава, пров. Чайковського, 5, тел. (0532) 61-12-20.

         Сподіваємось на співпрацю!

  


 


Зверніть увагу!

   Наголошуємо, що відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради надає адміністративні послуги в повному обсязі за попереднім записом з урахуванням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.

Прийом відвідувачів здійснюється за попереднім записом за телефонами:

Київстар: (068) 304-50-50

Vodafone: (050) 304-50-50,

     за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратори, маски, марлеві пов’язки тощо).

Щоденно проводиться санітарна година з 12:00 до 13:00

Для отримання онлайн консультації скористайтесь посиланням.

Просимо віднестися до ситуації що склалася, з розумінням а також не звертатися до ЦНАП без нагальної потреби. Бережіть себе та своїх близьких.


  

«єМалятко» діє!!!

    14.08.2020 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося урочисте вручення першого свідоцтва про народження дитини в рамках комплексної адміністративної послуги «єМалятко».

     Комплексна послуг «єМалятко» («Державна реєстрація народження») була включена до Переліку послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради рішенням сесії Полтавської міської ради 10.07.2020.

     Нагадуємо, що батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради для отримання послуги «Державна реєстрація народження» разом з іншими супутніми послугами в рамках комплексної послуги «єМалятко».

e m

 


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

     Постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 карантин на всій території України було продовжено до 22.05.2020 з одночасним скасуванням з 11.05.2020 частини обмежувальних заходів. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 09.05.2020 Головним державним санітарним лікарем України розроблено та затверджено тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності (постанови Головного державного санітарного лікаря України № 15, № 16, № 17, № 18, № 19, № 20). З вказаними  постановами можна ознайомитись нижче.

Постанова №15

Постанова №16

Постанова №17

Постанова №18

Постанова №19

Постанова №20

   


  

БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОПЛАТІ ВАРТОСТІ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ!

Шановні відвідувачі - замовники послуг, зверніть увагу!

Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (ІВАN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно- цифрових символів).

При цьому, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діятиме перехідний період протягом якого платежі можуть проводитися або з використанням ІВАN, або з використанням старих реквізитів.

Починаючи з 01.11.2019 нові рахунки будуть діяти на постійній основі.

З огляду на це, при попередній оплаті за адміністративні послуги, необхідно уточняти актуальні реквізити рахунків для зарахування коштів:

  • безпосередньо звернувшись до працівників ЦНАП: вул. Соборності, 36, м. Полтава.
  • зателефонувавши за зручними телефонними номерами 0503248980.
  • на сайті: http://www.cnap-pl.gov.ua у відповідних інформаційних картках.



Шановні громадяни!

     Для більш якісного надання адміністративних послуг, кожної середи проводиться навчання з різноманітних питань для удосконалення професійного рівня фахівців управління.

          У зв’язку з цим прийом документів щосереди здійснюється до 15-00.

        


 

        Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Держказначейства України та банківських установах, у своїй діяльності керується відповідним                          

                          Положенням про Управління


Основні  функції та завдання управління :

-  Реалізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг через відділ центру надання адміністративних послуг.

-  Координація роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо реалізації державної регуляторної політики в Полтавській міській раді та її виконавчому комітету.

-  Проведення в межах чинного законодавства відповідної роботи щодо розвитку підприємництва міста.

-  Розробка та координація виконання заходів міської Програми розвитку підприємництва, інших програм, що стосуються питань підтримки та розвитку підприємництва.

-  Розробка програм та заходів щодо розвитку торговельної діяльності, вдосконалення роботи ринків, закладів сфери побутового обслуговування, проектів нормативно-правових актів.

     Станом на 01.01.2016р. за штатним розписом кількість працівників  управління  складає 35  осіб.


До складу управління входять :

- відділ розвитку підприємницької діяльності із сектором торговельного та побутового обслуговування - 6 осіб  (в т.ч. начальник відділу, завідувач сектору та 4 головних спеціалістів)

  положення

 -   відділ “Центр надання адміністративних послуг” - 23 особи ( в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу, 21 адміністратор)

  положення

 -     відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  - 5 осіб ( в т.ч начальник відділу, заступник начальника відділу, головний спеціаліст, водій, прибиральник)

 положення


Начальник управління

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:16

Контактний телефон:

(05322)52-15-69

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , завідувач відділу розвитку підприємницької діяльності -

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:13

Контактний телефон: 

(05322) 56-40-58

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” - Курило Максим Григорович

 

Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36 

Кабінет:  13

Контактний телефон:

(0532) 52-56-10

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Зараз на сайті

На сайті 85 гостей та 1 користувач

Вхід на сайт