UTOG


Навчаємося мінної безпеки всією родиною

Знання правил безпечної поведінки рятує життя

  Через активні бойові дії у різних частинах країни зростає небезпека від вибухонебезпечних предметів для нашого життя. Шкода, якої можуть завдати ці предмети, непоправна та навіть смертельна.

   Перегляньте корисні відео матеріали для дорослих та дітей, що допоможуть пояснити дитині у легкій та розважальній формі про правильну поведінку, а вам пригадати вкрай важливі правила мінної безпеки.

                      По гриби                                               Діти і батьки                                                           На пікніку                                 

   Повністю 39 флеш-відеороликів із мінної безпеки, розроблені Мінреінтеграції спільно з сертифікованим оператором протимінної діяльності "Філія The Mines Advisory Group в Україні" є доступними для вільного скачування та перегляду за посиланням:  https://drive.google.com/drive/folders/1uRVyIo49HVIQMshsDa3G4GM_QCAS9ndN


До уваги суб’єктів господарської діяльності та громадян!

   Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради  інформує, що починаючи з 14 березня 2023 року адміністративні послуги у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надаватимуться  через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради (ЦНАП).

   Документи з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців будуть прийматися виключно адміністраторами ЦНАП.

   Консультації державних реєстраторів суб’єктам звернень з питань отримання адміністративних послуг будуть надаватися у місцях, де здійснюється прийом суб’єктів – в приміщенні ЦНАП.

   Підстава: рішення двадцять другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 27 січня 2023 року «Про внесення змін до рішення позачергової сімнадцятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 05 жовтня 2022 року «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради (в  новій редакції)», рішення позачергової сімнадцятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 05 жовтня 2022 року «Про визначення Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради».


 

 

 

   Триває інформаційна кампанія «Готуймося!» Що Вам робити, якщо зникло опалення? Як вам менше витрачати на тепло?

 soc

soc2


#ЗимаБлизько. Готуймося! Як підготувати індивідуальний будинок до опалювального сезону?

 Проходження опалювального періоду 2022-2023 років напряму залежить від послідовних та скоординованих дій центральної і місцевої влади та всіх громадян.

  Враховуючи актуальність питання, а також з метою об’єднання спільних зусиль, Міністерство розвитку громад та територій України розпочинає комунікаційну кампанію «Готуймося!», спрямовану на підвищення обізнаності громадян щодо побутової термомодернізації.

 Адже одним із важливих заходів підготовки є проведення побутової термомодернізації власниками квартир та індивідуальних будинків. Саме первинні заходи дозволять зменшити втрати теплової енергії та створити оптимальний мікроклімат в оселях.

 Так, щоб підготувати індивідуальний будинок до опалювального сезону, рекомендовано дотримуватися таких порад:

  1. Зменшіть тепловтрати. Проведіть профілактику метало пластикових вікон, ущільніть вікна та двері. Визначте одну кімнату для обігріву на випадок надзвичайної ситуації.
  2. Розгляньте можливість встановлення додаткових джерел тепла. Наприклад, твердопаливний котел. Підготуйте пічне опалення до опалювального сезону, якщо воно є.
  3. Запасіться твердим паливом, електрогенератором та пальним для нього. Закупіть запас палива, вугілля дрова, палети тощо. Самостійно або разом із сусідами купіть електрогенератор та пальне для нього.
  4. Підготуйте батареї. Відсуньте меблі від батарей, зберіть штори, зніміть декоровані панелі. Наклейте тепловідбивний екран (фольгований матеріал) на стіну за батареями.
  5. Об’єднайте домогосподарства. Підготуйте план, домовтеся з родичами, сусідами, друзями про спільні дії на випадок надзвичайної ситуації. Об’єднайтеся, щоби обігрітися!

        

photo 2022 09 22 12 07 16

 

photo 2022 09 22 12 07 16

photo 2022 09 22 12 07 19

photo 2022 09 22 12 07 22

photo 2022 09 22 12 07 25

photo 2022 09 22 12 07 28

photo 2022 09 22 12 07 31

         


 

Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відновлює прийом документів для:

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжки);

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки);

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) ;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон  з безконтактним електронним носієм;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого;

-Оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном;

-Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

Телефони для отримання консультацій та попереднього запису:

Київстар:  (068) 304-50-50

Vodafone: (050) 304-50-50

 


 

На сьогоднішній день особи, які розмістили внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, можуть отримати допомогу на оплату житлово-комунальних послуг

Для отримання компенсації на витрати власників жилих приміщень приватного житлового фонду, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням переміщених осіб, необхідно:

1. Внести відомості щодо приміщень приватного житлового фонду, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у Полтавській міській територіальній громаді, до веб-ресурсу «Прихисток».

2. Не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву про безоплатне тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб в своєму житловому фонді (за формою) до виконавчого комітету Полтавської міської ради через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради. До заяви додаються:

- копія паспорта громадянина України та реєстраційного номеру облікової картки платника податків власника жилого приміщення, які засвідчуються власником документа;

- копія документа, що підтверджує право власності на жиле приміщення, в якому  безоплатно тимчасово розміщено внутрішньо переміщених осіб;

- копія паспорта громадянина України, свідоцтва про народження дитини внутрішньо переміщеної особи та реєстраційних номерів облікових карток платників податків внутрішньо переміщених осіб (за наявності), які засвідчуються власником документа;

- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

3. В день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати заяву (за формою) з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. У разі збільшення кількості внутрішньо переміщених осіб у жилому приміщенні, додатково додаються копії документів, що посвідчують їх особу, які засвідчуються власником документа.

4. Не пізніше п’яти днів з дня закінчення звітного місяця подає до виконавчого комітету Полтавської міської ради через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради заяву на отримання компенсації витрат (за формою).

Важливо:

Компенсація на оплату житлово-комунальних послуг:

  • не надаватиметься у разі встановлення невідповідності осіб, кількості розміщених осіб, кількості людино-днів даним, зазначеним у заяві про безоплатне тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб в приватному фонді;
  • розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких жиле приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи, з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб, але не раніше дати включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про розміщення внутрішньо переміщеної особи у відповідному жилому приміщенні;
  • здійснюється у безготівковій формі за зазначеними у заяві на отримання компенсації витрат банківськими реквізитами до 20-го числа місяця з дня закінчення звітного місяця за умови відсутності заборгованості власника жилого приміщення за житлово-комунальні послуги.

Телефони  для  отримання  консультацій та уточнення переліку необхідних документів:

(068) 304-50-50; (050) 304-50-50

 


 

     15.09.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради на онлайн-платформі Мінцифри опанували цифрові навички за новим сучасним форматом з теми: «Основи кібергігієни », пройшли тестові завдання та отримали відповідні сертифікати.

 


 

     19 серпня 2021 року в рамках внутрішніх щотижневих навчань працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «Моніторинг – шлях до підвищення якості надання адміністративних послуг».

    Говорили про підвищення якості надання адміністративних послуг шляхом здійснення моніторингу. Розглянули можливості проведення динамічного та статичного моніторингу запровадженого Міністерством цифрової трансформації для визначення рівня задоволеності мешканців в отриманні адміністративних послуг. Також учасники вебінару висвітлили переваги здійснення моніторингу та оцінювання якості послуг в Центрах надання адміністративних послугах.


 

   Інтернет став невід’ємною частиною життя сучасних дітей. Згідно за результатами дослідження, що було проведено Proinsight Lab у партнерстві з Уповноваженим Президента України з прав дитини та Міжнародною благодійною організацією "Служба порятунку дітей":

-        73% дітей ніколи не розкажуть дорослим про насильство, яке трапилось з ними в Інтернеті;

-        84% дітей розпочали користуватись Інтсрнетом у віковому проміжку 5-1 1 років, а найбільше дітей, почали користуватись Інтсрнетом у віці 6-8 років;

-        44% учнів у 1-4 класах проводять 1-2 години в Інтернеті;

-        71.9% дітей у молодшій школі мають Власний телефон/ смартфон;

-        кожен п’ятий учень середньої школи і 42% дітей старшої школи готові зустрітись з незнайомцем з Інтсрнету.

Беручи до уваги вищевикладене та з метою профілактики та захисту дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та експлуатації, розміщаэмо відеоролик stop-sexting в якості соціальної реклами і як такого, що носить соціально значимий, некомерційний характер.

 

    28 липня 2021 року в рамках внутрішніх щотижневих навчань працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено робочу зустріч з делегованим представником Департаменту освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.

    Під час зустрічі розглянуто питання змін до діючого законодавства, а саме набрання чинності Закону України «Про забезпечення функіонування української мови як державної» в частині підтвердження рівня володіння державною мовою.

    Враховуючи зміни, які відбулися у діючому законодавстві, складання іспитів та визначення рівня володіння державною мовою проводиться виключно в іспитовій системі для визначення рівня володіння державною мовою за посиланням  https://exam.mova.gov.ua/

    Програму іспиту на рівень володіння державною мовою особами, які мають намір набути громадянство України, характеристику іспитової роботи та зразки завдання іспиту на рівень володіння державною мовою для набуття громадянства України, карту іспитових аудиторій та інші матеріали про іспит можна знайти на офіційному сайті Національної комісії зі стандартів державної мови https://mova.gov.ua  

 

 


     21 липня 2021 року в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено робочу зустріч з представником Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Полтавській області.

     Протягом зустрічі було обговорено актуальні виробничі питання щодо змін, які затверджені постановою КМУ від 23.06.2021 № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», яка набрала чинності 02.07.2021. Дані зміни вносяться до «Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт», затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466 та  «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 461

 


 

    30 червня 2021 року відбувся вебінар для працівників ЦНАП щодо використання державної мови при наданні адмінпослуг.    

    В ході вебінару Сергій Рябенко, начальник відділу юридичного забезпечення та розгляду скарг юридичних і фізичних осіб нагадав, що 16 січня 2021 року набув чинності Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, відповідно до якої обслуговування споживачів має здійснюватися державною мовою. Він також акцентував увагу на основних положеннях законодавства, які стосуються діяльності ЦНАПів. Зокрема, щодо обов’язку державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування володіти та застосовувати державну мову під час виконання своїх службових обов’язків, вести діловодство, документообіг та звітність державною мовою, використовувати комп’ютерні програми з інтерфейсом українською мовою тощо.

    Підбиваючи підсумки, фахівці зазначили, від того, якою буде якість обслуговування, як виконуватиметься мовний закон, наскільки якісно будуть надаватися послуги, залежить результативність роботи органів місцевого самоврядування"

 


 

   23.06.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено робочу зустріч з начальником відділу сім’ї та дітей Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради з питань відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку Полтавської області. На зустрічі обговорено можливості отримання мешканцями Полтавської територіальної громади довідок про фактичне проживання батьків і дитини та/або довідок про місце реєстрації місця проживання. Під час зустрічі знайдено шляхи порозуміння задля покращення обслуговування та надання якісних адміністративних послуг мешканцям Полтавської територіальної громади.

 

 


 

  16 червня 2021 року працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «Особливості надання адміністративних послуг іноземцям»

   Протягом даного Вебінару висвітлено особливості надання адміністративних послуг іноземцям, які проживають постійно, або перебувають тимчасово на території України. Розглянули види паспортних документів, якими користуються іноземці на території нашої держави. Також, учасники Вебінару обговорили питання створення сприятливих умов для надання послуг іноземцям та підвищення рівня англійської мови у адміністраторів ЦНАП.

 


 

     26.05.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено робочу зустріч з начальником відділу сім’ та дітей Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради Вікторією УСОВОЮ з питань відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку Полтавської області. Обговорено перелік документів, необхідних для оформлення часткового відшкодування вартості путівки та пов’язані з цим важливі виробничі моменти.

    

 IMG 2657


 

19.05.2021 року працівникам Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради було проведено чергове навчання на тему: «Які революційні послуги тепер доступні українцям у Дії». ( Diia Summit 2.0  )

     На навчанні було повідомлено, що 17 травня 2021 року відбувся форум команди Мінцифри під час Diia Summit 2.0, яка презентувала масштабне оновлення Дії — понад 10 нових електронних послуг, такі як : зміна місця реєстрації онлайн, автоматична реєстрація ФОП, сплата податків та подання декларацій,  дія. Підпис,  NFC-авторизація,  статичний QR-код, сплата адміністративного збору онлайн, тощо. Завдяки новим можливостям повна побудова цифрової держави дає можливість всім органам і службам ефективно працювати онлайн за будь-яких обставин, у будь-якому місці, в будь-який час.

 


 

   28 квітня 2021 року працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «ЦНАП: зіставлення особи з її фотозображенням».     

  В ході онлайн-зустрічі розглянули методи зіставлення особи з її фотозображенням. Визначили особливі та важливі моменти при використанні методик у повсякденній роботі адміністратора центру надання адміністративних послуг. А також дізналися, як ідентифікувати людину за ознаками зовнішності з використанням методики словесного портрета.

 


 

   21 квітня 2021 року працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «Шеринг документів з Дії».

   В ході зустрічі розглянуто можливості користування та застосування нової інноваційної технології Мінцифри щодо передачі цифрових копій документів (паспорт, ІПН, свідоцтво про народження) з мобільного додатку „Дія“ або «Шеринг документів». Завдяки новим можливостям, громадяни України відчують значні переваги та можливості в обслуговуванні і отриманні адміністративних послуг

   Також, були обговорені технічні та організаційні питання налаштування  Електронної черги Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, яка вже найближчим часом запрацює для зручного користування мешканцями Полтавської територіальної громади.

Foto navch

 

     07.04.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі: «Цифрові документи в Дії». Під час заходу дізналися, як користуватися цифровими паспортами, швидко та легко перевірити дійсність цифрових документів, а також яку інформацію можна перевірити та отримати через портал електронних послуг Дія.  Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави без паперів.

2513

2516


      

     31.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі: «ЦНАП: як отримати державну підтримку на розвиток ». На вебінарі обговорювались питання отримання місцевими органами субвенції на облаштування будівель та приміщень ЦНАП забезпечення центрів та їх територіальних підрозділів і віддалених робочих місць обладнанням, з метою забезпечення доступу жителів територіальних громад до адміністративних та інших публічних послуг.


 

     31.03.2021 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося чергове урочисте вручення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.

     Посвята в повноправні громадяни нашої держави – це урочистий і хвилюючий день у житті кожної молодої людини, адже отримання паспорта - своєрідна сходинка у доросле майбутнє. І цю сходинку перетнула Олександра Гарбар - отримавши паспорт громадянина України нового зразка у вигляді пластикової ІD-картки.

     Цей весняний день став межею між дитинством та дорослістю, далі людина крокує самостійно й впевнено, як повноправний громадянин Української держави.

     На сьогодні даною послугою скористалася 621 особа.

 


 

     24.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь в онлайн - форумі «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?». На форумі висвітлені питання щодо трансформації надання адміністративних послуг в умовах створення нових центрів надання адміністративних послуг та розширення можливостей доступу до електронних  послуг.

 


 

     17.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради прийняли участь в онлайн - форумі Регіональної Цифровізації «Громада в Дії» щодо проектів Мінцифри і Мінрегіону з регіональної цифровізації, зміни місця реєстрації онлайн, комплексної послуги «є-Малятко», а також цифрової трансформації центрів надання адміністративних послуг та можливості громад отримання субвенції на розвиток мережі інтернету.

 

 завантаження

 

 

 

 

     Іншим етапом навчань були питання які розглядалися в онлайн-семінарі:

- запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції, а саме: що таке конфлікт інтересів запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності деяких категорій посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, а також запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав.

- обмеження щодо запобігання корупції, які передбачені Законом України “Про запобігання корупції” й питання електронного декларування.

zavant

 


 

    Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради 11.03.2021 року взяло участь в онлайн-семінарі на тему «Запобігання та протидія корупції» організований командою ULEAD Полтавський регіональний офіс. Метою зазначеного заходу було підвищення обізнаності учасників щодо законодавчих вимог з питань електронного декларування, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції.


 

 Дозвіл на спеціальне водокористування

    Спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.

   Спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу на спеціальне водокористування.

   Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами для:

  • задоволення питних потреб населення,
  • господарсько-побутових;
  • лікувальних;
  • оздоровчих;
  • сільськогосподарських;
  • промислових;
  • транспортних;
  • енергетичних;
  • рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури)
  • інших державних і громадських потреб.

Потрібно отримати та/або анулювати дозвіл на спеціальне водокористування звертайтеся до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради або подавайте в електронний спосіб через Портал електронних послуг Державного агентства водних ресурсів України https://is.gd/kqUcCb  , а також через  Єдиний портал державних послуг Дія https://is.gd/QrCb1f

 


 

    4 березня 2021 року в регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Полтавській області (філії ГСЦ МВС) відбулась робоча зустріч представників управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради та регіонального сервісного ГСЦ МВС в Полтавській області (філії ГСЦ МВС) з питань взаємодії у сфері надання адміністративних послуг.

 

 У ході зустрічі обговорено проєкт узгодженого рішення та підготовку інформаційних та технологічних карток, що надасть можливість включити 18 адміністративних послуг  регіонального сервісного центру ГСЦ МВС до Переліку адміністративних послуг які надаватимуться через управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради.

mvs2

   Також проведено ознайомлення з механізмом опрацювання заяв та параметрами спеціалізованого обладнання для надання послуг з реєстрації/перереєстрації транспортних засобів, а також обміну посвідчення водія.

   Обговорено питання забезпечення комплексного захисту інформації, що є однією з умов надання вищезазначених послуг та має на меті протидію зовнішнім загрозам інтернет середовища.

 


 

     10.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з теми: «Громада в Дії. Форум «Цифровізація» щодо можливостей запровадження послуг в електронному вигляді на місцях та розвиток центрів надання адміністративних послуг в  сфері цифрової трансформації.

 


 

   

    24 лютого 2021 року в Управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено нараду з питань налагодження спільної роботи з старостинськими округами Полтавської міської територіальної громади.

    У ході зустрічі обговорені питань пов’язані з наданням адміністративних послуг в межах старостинських округів Полтавської міської територіальної громади.

  Також ознайомлено старост з роботою відділу «Центр надання адміністративних послуг» та впровадженням інноваційних технологій.

IMG 2216

    Підводячи підсумки наради наголошено про необхідність налагодження тісної співпраці з питань надання адміністративних послуг для забезпечення потреб громади на високому рівні.

 


 

    24.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з теми: «Трансформація ЦНАП РДА: успішні практики» щодо трансформації центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій до місцевих органів самоврядування в умовах децентралізації.

IMG 2326       

 


 

     17.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено зустріч з начальником відділу у м.Полтаві міськрайонного управління у Полтавському районі та м. Полтаві Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області Іриною ГОЛУБ

    В ході зустрічі обговорені зміни у діючому земельному законодавстві на завершальному етапі децентралізації та досягнуті шляхи співпраці в наданні якісних адміністративних послуг.

GOLUB1

 

       Також, працівники управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з актуальної і важливої теми: «Вебінар – оцінка якості адмінпослуг: досвід в державному управлінні та бізнесі» щодо методів отримання зворотнього зв’язку та моніторингу діяльності ЦНАП.

VEB

 

 


 

      10.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено зустріч з представником управління освіти і науки виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо надання одноразової допомоги дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку. В ході зустрічі детально розглянуті підстави отримання такої допомоги, її важливість та терміни її надання. 

 

зображення viber 2021 02 11 07 49 48

 

    Також працівники управління адміністративних послуг Полтавської міської ради прийняли участь у вебінарі «ЦНАП: центр громадського життя територіальної громади», щодо налагодження співпраці влади з мешканцями територіальної громади.

  зображення viber 2021 02 11 07 50 42

 


 

       02.02.2021 в конференц-залі бізнес-центру «Сучасний дім» (м. Полтава, вул. Котляревського, 22) керівництво Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та Департаменту економіки і інвестицій взяло участь в ознайомчій зустрічі представлення проєкту «Крила».

           В ході зустрічі було обговорено наступні питання:

  • Міжнародна організація Pact (Пакт): досвід впровадження програм в партнерстві з владою, громадянським суспільством та бізнесом, доповідач – Альона Герасимова, директорка Пакт в Україні;
  • Спроможні жінки – основа спроможного суспільства, доповідач – Олеся Гальчинська, менеджерка проєкту «Крила».

   Партнерами з впровадження проєкту «Крила» наПолтавщині виступають БО «Світло надії», ТОВ Фірма "Астарта-Київ" та Beetroot Academy.

   Проєкт «Крила» розрахований на 5 років (березень 2020-березень 2025) і буде реалізовуватися у Київській, Полтавській, Львівській, Харківській областях: 4 ОТГ та міст обласного значення в кожному регіоні (всього 20).

   Кінцевим результатом запровадження проєкту «Крила» виступатиме покращене економічне благополуччя жінок та найбільш вразливих та маргіналізованих груп в Україні.

 


 

Звіт по роботі Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради у 2020 році

 


 

Ми продовжуємо проводити внутрішні навчання та вдосконалювати свої знання.

Навчання є важливою частиною професійного розвитку персоналу та одночасно є дуже актуальним і постає як інструмент перетворень та стимулює до повного розкриття потенціалу працівників.

13.01.2021 року проведено внутрішнє навчання працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі-Управління).

Під час навчання обговорювались наступні питання:

  • застосування системи внутрішнього електронного документообігу, а також ознайомлення з її функціями, що охоплюють всі етапи життєвого циклу документів: від підготовки проектів документів до організації архівного зберігання (із забезпеченням функцій електронного архіву та електронного цифрового підпису);
  • захисту інформації у відповідності до нормативно – правових документів та отримання Управлінням атестатів відповідності які засвідчують наявність комплексної системи захисту інформації (КСЗІ), що дозволяє обробляти інформацію, до якої висуваються вимоги по забезпеченню її конфіденційності;
  • призначення в Управлінні уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, а також обговорено питання декларування за 2020 рік;
  • дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

   6 та 7 серпня 2020 року в Центрі надання адміністративних послуг м. Кременчука відбувся дводенний навчальний захід з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності ЦНАП, організований за сприяння Проєкту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Були присутніми керівники центрів надання адміністративних послуг із Полтави, Запоріжжя, Вінниці, Бердянська, Горішніх Плавнів,  Івано-Франківська, Коломиї, Миргорода Мелітополя.

   В ході обговорення були акцентовано увагу на наданню комплексної послуги «єМалятко», транспортних послуг, оформленню біометричних документів. Також приділено увагу основним тенденціям розвитку та вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг.

3 k

 


    22.07.2020 було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та представників Шевченківського районного у місті Полтаві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми).

  Під час навчання було обговорено порядок взаємодії центру надання адміністративних послуг та органів державної реєстрації актів цивільного стану під час надання комплексної адміністративної послуги «єМалятко» через центр надання адміністративних послуг.

   Адміністратори мали змогу ознайомитися з порядком оформлення заяв на отримання адміністративної послуги. В ході навчання було обговорені проблемні питання та налагоджено подальшу співпрацю в рамках надання комплексної послуги «єМалятко». 

     nav05

 


 

З 27.03.2020 ЦНАП ПРИЗУПИНЯЄ ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНОАРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ЩОДО ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА, ЩО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ НАЛЕЖАТЬ ДО СЕРЕДНІХ (СС2).

   За повідомленням департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Полтавській області, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», та з метою забезпечення заходів пов’язаних з ліквідацією  Державної архітектурно-будівельної інспекції України, на підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 23.03.2020 № 691 Департамент припиняє прийняття документів щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками.

   Також зазначаємо, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» у тестовому режимі запущено Електронний кабінет забудовника, де суб’єкти містобудування можуть отримати адміністративні послуги щодо об’єктів незначного класу наслідків (СС1) в автоматичному режимі – без участі посадової особи за посиланням https://e-dabi.gov.ua/.

 


  

ДО УВАГИ

ОСІБ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!

 

Для якісного надання послуг в Центрі надання 

адміністративних послуг Полтавської міської ради 

встановлено обладнання для онлайн зв'язку з 

перекладачем жестової мови.


 

Постійно вдосконалюємо свої знання

    09.10.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та розглянуто питання щодо оформлення паспортів громадянам України з безконтактним електронним носієм.

 

   Навчання проведено завідувачем сектору по роботі з Єдиним державним демографічним реєстром відділуз питань громадянства паспортизації, реєстрації та еміграції УДМС України в Полтавській області -  Інною Черкаською.

nav091019 4

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів.

   В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


 

       10.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради на тему «Маніпулювання у діловому спілкуванні» де тематично було відображено види прихованого психологічного впливу на людину, а також висвітлено запобіжні механізми для захисту від маніпулювання з боку співрозмовника.

Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


       

03.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, що тематично відображала використання широкого спектру підходів та методів управління конфліктами які істотно впливають на особливість побудови та функціонування більшості елементів системи менеджменту організації.

   Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


 

   26.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.

   Під час навчання обговорювались питання  надання адміністративних послуг управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, а саме :

  • - надання довідки про володіння державною мовою або розуміння її в обсязі, достатньому для спілкування особам, які приймають громадянство України;
  • - надання довідок щодо стажу роботи, архівних довідок з кадрових питань;
  • - видача направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу;
  • - видача направлення до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.

   Навчання проведено головним спеціалістом управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради Верхогляд Д.В..

 

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та отримали вичерпну інформацію щодо порядку їх надання.

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


   05.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління Держпраці у Полтавській області.

   Під час навчання обговорювались питання  видача дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та видача свідоцтва на придбання і зберігання вибухових матеріалів промислового призначення.

  Навчання проведено заступником начальника відділу експертної роботи ринкового нагляду та надання адміністративних послуг управління Держпраці у Полтавській області Дудка О.А.  заступником начальника відділу гірничого нагляду Брезіцькою М.С..

 

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та обговорили зміни в законодавстві, які набудуть чинності найближчим часом, а саме: з липня 2019 року буде затверджена нова форма висновків, необхідних для одержання вищезазначених дозільних документів.

 


 

  13.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг в частині погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, а також обговорення питання щодо видачі дозвільних документів на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

 

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані з порядком прийняття документів, необхідних для отримання погодження маршруту руху транспортного засобу, а також прийняття документів для отримання дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів.

  Навчання проведено старшим інспектором відділу БДР УПП у  Полтавській області Тумко І.А..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

  Також проведено внутрішнє навчання в колективі управління адміністративних послуг Полтавської міської ради під головуванням заступника начальника управління Болвановича О.Л.. 

  Також працівники управління були ознайомлені з нагадуванням Національного агентства з питань запобігання корупції щодо початку з 01.01.2019р чергового етапу електронного декларування з врахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинність з 07.11.2018р.

 

  Під час навчання розглянуто послідовність дій стосовно підготовки до декларування, запропонованих Національним агентством.

  Крім того, працівникам було нагадано про особливості застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції», стосовно фінансового контролю, а саме вивчені нормативно-правові акти Національного агентства з питань запобігання корупції, зокрема рішення від 11 серпня 2016р. з цього питання, а також рішення від 06.09.2016р № 19 «Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій».


  06.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг (декларація) в частині прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, що за класом наслідків належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 158 від 03.07.2018 року із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, та будівництва та житлово-комунального господарства № 342 від 14.12.2018 року). 

  Навчання проведено начальником відділу по роботі з дозвільними документами, департаменту ДАБІ у Полтавській області Перцевою Я.В.

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані із змінами до  Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд.

2746

  Також розглядалося питання  діловодства та обробки кореспонденції, що надходить до управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

  Навчання проведено заступник начальника відділу  розвитку підприємницької діяльності, завідувачем сектору торгівельного та побутового обслуговування – Піпоть І.Л..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.



 

   19.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

   Система мовленнєвих тренінгів покликана розвивати ключові компетенції адміністраторів: ціннісно-смислову, загальнокультурну, інформаційну, комунікативну, соціально-трудову, компетенцію особистісного самовдосконалення.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

 

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.   


 

  12.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

 

   Провідною метою тренінгу стало акцентування уваги на певних вміннях й навичках в організації мовлення, вміння вибудовувати його логічно, послідовно й переконливо, ставити завдання й досягати поставленої мети.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 112 гостей та 3 користувачі

Вхід на сайт