28 квітня 2021 року працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «ЦНАП: зіставлення особи з її фотозображенням».     

  В ході онлайн-зустрічі розглянули методи зіставлення особи з її фотозображенням. Визначили особливі та важливі моменти при використанні методик у повсякденній роботі адміністратора центру надання адміністративних послуг. А також дізналися, як ідентифікувати людину за ознаками зовнішності з використанням методики словесного портрета.

 


 

   21 квітня 2021 року працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у Вебінарі: «Шеринг документів з Дії».

   В ході зустрічі розглянуто можливості користування та застосування нової інноваційної технології Мінцифри щодо передачі цифрових копій документів (паспорт, ІПН, свідоцтво про народження) з мобільного додатку „Дія“ або «Шеринг документів». Завдяки новим можливостям, громадяни України відчують значні переваги та можливості в обслуговуванні і отриманні адміністративних послуг

Foto navch2

   Також, були обговорені технічні та організаційні питання налаштування  Електронної черги Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, яка вже найближчим часом запрацює для зручного користування мешканцями Полтавської територіальної громади.

Foto navch

 

     07.04.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі: «Цифрові документи в Дії». Під час заходу дізналися, як користуватися цифровими паспортами, швидко та легко перевірити дійсність цифрових документів, а також яку інформацію можна перевірити та отримати через портал електронних послуг Дія.  Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави без паперів.

2513

2516


      

     31.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі: «ЦНАП: як отримати державну підтримку на розвиток ». На вебінарі обговорювались питання отримання місцевими органами субвенції на облаштування будівель та приміщень ЦНАП забезпечення центрів та їх територіальних підрозділів і віддалених робочих місць обладнанням, з метою забезпечення доступу жителів територіальних громад до адміністративних та інших публічних послуг.


 

     31.03.2021 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося чергове урочисте вручення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.

     Посвята в повноправні громадяни нашої держави – це урочистий і хвилюючий день у житті кожної молодої людини, адже отримання паспорта - своєрідна сходинка у доросле майбутнє. І цю сходинку перетнула Олександра Гарбар - отримавши паспорт громадянина України нового зразка у вигляді пластикової ІD-картки.

     Цей весняний день став межею між дитинством та дорослістю, далі людина крокує самостійно й впевнено, як повноправний громадянин Української держави.

     На сьогодні даною послугою скористалася 621 особа.

vruchennja

 


 

     24.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь в онлайн - форумі «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?». На форумі висвітлені питання щодо трансформації надання адміністративних послуг в умовах створення нових центрів надання адміністративних послуг та розширення можливостей доступу до електронних  послуг.

зображення viber 2021 03 26 09 00 20

 


 

     17.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради прийняли участь в онлайн - форумі Регіональної Цифровізації «Громада в Дії» щодо проектів Мінцифри і Мінрегіону з регіональної цифровізації, зміни місця реєстрації онлайн, комплексної послуги «є-Малятко», а також цифрової трансформації центрів надання адміністративних послуг та можливості громад отримання субвенції на розвиток мережі інтернету.

 

5f8049a765c1b158947081 завантаження

 

 

 

 

     Іншим етапом навчань були питання які розглядалися в онлайн-семінарі:

- запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції, а саме: що таке конфлікт інтересів запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності деяких категорій посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, а також запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав.

- обмеження щодо запобігання корупції, які передбачені Законом України “Про запобігання корупції” й питання електронного декларування.

zavant

 


 

    Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради 11.03.2021 року взяло участь в онлайн-семінарі на тему «Запобігання та протидія корупції» організований командою ULEAD Полтавський регіональний офіс. Метою зазначеного заходу було підвищення обізнаності учасників щодо законодавчих вимог з питань електронного декларування, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції.


 

 Дозвіл на спеціальне водокористування

    Спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.

   Спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу на спеціальне водокористування.

   Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами для:

  • задоволення питних потреб населення,
  • господарсько-побутових;
  • лікувальних;
  • оздоровчих;
  • сільськогосподарських;
  • промислових;
  • транспортних;
  • енергетичних;
  • рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури)
  • інших державних і громадських потреб.

Потрібно отримати та/або анулювати дозвіл на спеціальне водокористування звертайтеся до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради або подавайте в електронний спосіб через Портал електронних послуг Державного агентства водних ресурсів України https://is.gd/kqUcCb  , а також через  Єдиний портал державних послуг Дія https://is.gd/QrCb1f

krapl

 


 

    4 березня 2021 року в регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Полтавській області (філії ГСЦ МВС) відбулась робоча зустріч представників управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради та регіонального сервісного ГСЦ МВС в Полтавській області (філії ГСЦ МВС) з питань взаємодії у сфері надання адміністративних послуг.

mvs1

 

 У ході зустрічі обговорено проєкт узгодженого рішення та підготовку інформаційних та технологічних карток, що надасть можливість включити 18 адміністративних послуг  регіонального сервісного центру ГСЦ МВС до Переліку адміністративних послуг які надаватимуться через управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради.

mvs2

   Також проведено ознайомлення з механізмом опрацювання заяв та параметрами спеціалізованого обладнання для надання послуг з реєстрації/перереєстрації транспортних засобів, а також обміну посвідчення водія.

   Обговорено питання забезпечення комплексного захисту інформації, що є однією з умов надання вищезазначених послуг та має на меті протидію зовнішнім загрозам інтернет середовища.

 


 

     10.03.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації, працівники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з теми: «Громада в Дії. Форум «Цифровізація» щодо можливостей запровадження послуг в електронному вигляді на місцях та розвиток центрів надання адміністративних послуг в  сфері цифрової трансформації.

IMG 2355

 


 

   

    24 лютого 2021 року в Управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено нараду з питань налагодження спільної роботи з старостинськими округами Полтавської міської територіальної громади.

    У ході зустрічі обговорені питань пов’язані з наданням адміністративних послуг в межах старостинських округів Полтавської міської територіальної громади.

IMG 2248

  Також ознайомлено старост з роботою відділу «Центр надання адміністративних послуг» та впровадженням інноваційних технологій.

IMG 2216

    Підводячи підсумки наради наголошено про необхідність налагодження тісної співпраці з питань надання адміністративних послуг для забезпечення потреб громади на високому рівні.

 


 

    24.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з теми: «Трансформація ЦНАП РДА: успішні практики» щодо трансформації центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій до місцевих органів самоврядування в умовах децентралізації.

IMG 2320

IMG 2326       

 


 

     17.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено зустріч з начальником відділу у м.Полтаві міськрайонного управління у Полтавському районі та м. Полтаві Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області Іриною ГОЛУБ

GOLUB

    В ході зустрічі обговорені зміни у діючому земельному законодавстві на завершальному етапі децентралізації та досягнуті шляхи співпраці в наданні якісних адміністративних послуг.

GOLUB1

 

       Також, працівники управління адміністративних послуг Полтавської міської ради взяли участь у вебінарі з актуальної і важливої теми: «Вебінар – оцінка якості адмінпослуг: досвід в державному управлінні та бізнесі» щодо методів отримання зворотнього зв’язку та моніторингу діяльності ЦНАП.

VEB

 

 


 

      10.02.2021 в рамках внутрішніх щотижневих навчань з підвищення кваліфікації працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради проведено зустріч з представником управління освіти і науки виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо надання одноразової допомоги дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку. В ході зустрічі детально розглянуті підстави отримання такої допомоги, її важливість та терміни її надання. 

 

зображення viber 2021 02 11 07 49 41

зображення viber 2021 02 11 07 49 48

 

    Також працівники управління адміністративних послуг Полтавської міської ради прийняли участь у вебінарі «ЦНАП: центр громадського життя територіальної громади», щодо налагодження співпраці влади з мешканцями територіальної громади.

  зображення viber 2021 02 11 07 50 42

 


 

       02.02.2021 в конференц-залі бізнес-центру «Сучасний дім» (м. Полтава, вул. Котляревського, 22) керівництво Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та Департаменту економіки і інвестицій взяло участь в ознайомчій зустрічі представлення проєкту «Крила».

           В ході зустрічі було обговорено наступні питання:

  • Міжнародна організація Pact (Пакт): досвід впровадження програм в партнерстві з владою, громадянським суспільством та бізнесом, доповідач – Альона Герасимова, директорка Пакт в Україні;
  • Спроможні жінки – основа спроможного суспільства, доповідач – Олеся Гальчинська, менеджерка проєкту «Крила».

   Партнерами з впровадження проєкту «Крила» наПолтавщині виступають БО «Світло надії», ТОВ Фірма "Астарта-Київ" та Beetroot Academy.

   Проєкт «Крила» розрахований на 5 років (березень 2020-березень 2025) і буде реалізовуватися у Київській, Полтавській, Львівській, Харківській областях: 4 ОТГ та міст обласного значення в кожному регіоні (всього 20).

   Кінцевим результатом запровадження проєкту «Крила» виступатиме покращене економічне благополуччя жінок та найбільш вразливих та маргіналізованих груп в Україні.

krila

 


 

Звіт по роботі Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради у 2020 році

 


 

Ми продовжуємо проводити внутрішні навчання та вдосконалювати свої знання.

Навчання є важливою частиною професійного розвитку персоналу та одночасно є дуже актуальним і постає як інструмент перетворень та стимулює до повного розкриття потенціалу працівників.

13.01.2021 року проведено внутрішнє навчання працівників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі-Управління).

Під час навчання обговорювались наступні питання:

  • застосування системи внутрішнього електронного документообігу, а також ознайомлення з її функціями, що охоплюють всі етапи життєвого циклу документів: від підготовки проектів документів до організації архівного зберігання (із забезпеченням функцій електронного архіву та електронного цифрового підпису);
  • захисту інформації у відповідності до нормативно – правових документів та отримання Управлінням атестатів відповідності які засвідчують наявність комплексної системи захисту інформації (КСЗІ), що дозволяє обробляти інформацію, до якої висуваються вимоги по забезпеченню її конфіденційності;
  • призначення в Управлінні уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, а також обговорено питання декларування за 2020 рік;
  • дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

   6 та 7 серпня 2020 року в Центрі надання адміністративних послуг м. Кременчука відбувся дводенний навчальний захід з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності ЦНАП, організований за сприяння Проєкту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Були присутніми керівники центрів надання адміністративних послуг із Полтави, Запоріжжя, Вінниці, Бердянська, Горішніх Плавнів,  Івано-Франківська, Коломиї, Миргорода Мелітополя.

1 k

   В ході обговорення були акцентовано увагу на наданню комплексної послуги «єМалятко», транспортних послуг, оформленню біометричних документів. Також приділено увагу основним тенденціям розвитку та вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг.

3 k

 


    22.07.2020 було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та представників Шевченківського районного у місті Полтаві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми).

  Під час навчання було обговорено порядок взаємодії центру надання адміністративних послуг та органів державної реєстрації актів цивільного стану під час надання комплексної адміністративної послуги «єМалятко» через центр надання адміністративних послуг.

nav04

   Адміністратори мали змогу ознайомитися з порядком оформлення заяв на отримання адміністративної послуги. В ході навчання було обговорені проблемні питання та налагоджено подальшу співпрацю в рамках надання комплексної послуги «єМалятко». 

     nav05

 


 

З 27.03.2020 ЦНАП ПРИЗУПИНЯЄ ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНОАРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ЩОДО ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА, ЩО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ НАЛЕЖАТЬ ДО СЕРЕДНІХ (СС2).

   За повідомленням департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Полтавській області, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», та з метою забезпечення заходів пов’язаних з ліквідацією  Державної архітектурно-будівельної інспекції України, на підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 23.03.2020 № 691 Департамент припиняє прийняття документів щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками.

   Також зазначаємо, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» у тестовому режимі запущено Електронний кабінет забудовника, де суб’єкти містобудування можуть отримати адміністративні послуги щодо об’єктів незначного класу наслідків (СС1) в автоматичному режимі – без участі посадової особи за посиланням https://e-dabi.gov.ua/.

 


  

ДО УВАГИ

ОСІБ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!

 

Для якісного надання послуг в Центрі надання 

адміністративних послуг Полтавської міської ради 

встановлено обладнання для онлайн зв'язку з 

перекладачем жестової мови.

im 1


 

Постійно вдосконалюємо свої знання

    09.10.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та розглянуто питання щодо оформлення паспортів громадянам України з безконтактним електронним носієм.

nav091019 3 

   Навчання проведено завідувачем сектору по роботі з Єдиним державним демографічним реєстром відділуз питань громадянства паспортизації, реєстрації та еміграції УДМС України в Полтавській області -  Інною Черкаською.

nav091019 4

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів.

   В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


 

       10.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради на тему «Маніпулювання у діловому спілкуванні» де тематично було відображено види прихованого психологічного впливу на людину, а також висвітлено запобіжні механізми для захисту від маніпулювання з боку співрозмовника.

nav10.07.19

Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


       

03.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, що тематично відображала використання широкого спектру підходів та методів управління конфліктами які істотно впливають на особливість побудови та функціонування більшості елементів системи менеджменту організації.

news09072019

   Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


 

   26.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.

   Під час навчання обговорювались питання  надання адміністративних послуг управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, а саме :

  • - надання довідки про володіння державною мовою або розуміння її в обсязі, достатньому для спілкування особам, які приймають громадянство України;
  • - надання довідок щодо стажу роботи, архівних довідок з кадрових питань;
  • - видача направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу;
  • - видача направлення до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.

   Навчання проведено головним спеціалістом управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради Верхогляд Д.В..

 navch26

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та отримали вичерпну інформацію щодо порядку їх надання.

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


   05.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління Держпраці у Полтавській області.

   Під час навчання обговорювались питання  видача дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та видача свідоцтва на придбання і зберігання вибухових матеріалів промислового призначення.

  Навчання проведено заступником начальника відділу експертної роботи ринкового нагляду та надання адміністративних послуг управління Держпраці у Полтавській області Дудка О.А.  заступником начальника відділу гірничого нагляду Брезіцькою М.С..

 

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та обговорили зміни в законодавстві, які набудуть чинності найближчим часом, а саме: з липня 2019 року буде затверджена нова форма висновків, необхідних для одержання вищезазначених дозільних документів.

 


 

  13.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг в частині погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, а також обговорення питання щодо видачі дозвільних документів на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

 2750

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані з порядком прийняття документів, необхідних для отримання погодження маршруту руху транспортного засобу, а також прийняття документів для отримання дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів.

  Навчання проведено старшим інспектором відділу БДР УПП у  Полтавській області Тумко І.А..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

  Також проведено внутрішнє навчання в колективі управління адміністративних послуг Полтавської міської ради під головуванням заступника начальника управління Болвановича О.Л.. 

  Також працівники управління були ознайомлені з нагадуванням Національного агентства з питань запобігання корупції щодо початку з 01.01.2019р чергового етапу електронного декларування з врахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинність з 07.11.2018р.

 

  Під час навчання розглянуто послідовність дій стосовно підготовки до декларування, запропонованих Національним агентством.

  Крім того, працівникам було нагадано про особливості застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції», стосовно фінансового контролю, а саме вивчені нормативно-правові акти Національного агентства з питань запобігання корупції, зокрема рішення від 11 серпня 2016р. з цього питання, а також рішення від 06.09.2016р № 19 «Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій».


  06.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг (декларація) в частині прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, що за класом наслідків належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 158 від 03.07.2018 року із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, та будівництва та житлово-комунального господарства № 342 від 14.12.2018 року).2745 

  Навчання проведено начальником відділу по роботі з дозвільними документами, департаменту ДАБІ у Полтавській області Перцевою Я.В.

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані із змінами до  Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд.

2746

  Також розглядалося питання  діловодства та обробки кореспонденції, що надходить до управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

  Навчання проведено заступник начальника відділу  розвитку підприємницької діяльності, завідувачем сектору торгівельного та побутового обслуговування – Піпоть І.Л..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.



 

   19.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

   Система мовленнєвих тренінгів покликана розвивати ключові компетенції адміністраторів: ціннісно-смислову, загальнокультурну, інформаційну, комунікативну, соціально-трудову, компетенцію особистісного самовдосконалення.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

 

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.   


 

  12.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

 

   Провідною метою тренінгу стало акцентування уваги на певних вміннях й навичках в організації мовлення, вміння вибудовувати його логічно, послідовно й переконливо, ставити завдання й досягати поставленої мети.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

nav181212 1

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.