Перелік документів необхідних для переоформлення погодження на встановлення режиму роботи для окремих відділів об'єкту торгівлі продовольчими товарами Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява встановленого зразка.


2.Копія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця.


3.Копія договору оренди або договору суборенди (при оренді приміщення).


4.Копія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби.


5.Коротка характеристика об’єкту.


6.Копія погодження стаціонарного об’єкту торгівлі, у якому відкривається окремий відділ.


7.Оригінал попереднього погодження.


8.Ксерокопія документів, що є підставою для внесення змін.


Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради

Строк надання
5 календарних днів з дня реєстрації заяви

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 66 гостей та 0 користувачів

Вхід на сайт