Перелік документів необхідних для зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів | Додаткова інформація про адміністративну послугу |
1.Письмова заява власника, до якої додаються : 2.Акт технічного огляду ТТЗ або акт на списання основних засобів, заява для фізичних осіб. 3.Свідоцтво про реєстрацію ТТЗ. 4.Акт ліквідації основних засобів. У разі втрати свідоцтва про реєстрацію на технологічні транспортні засоби, які непридатні до подальшого використання та вибраковуються (списуються), власник подає до територіального органу Держпраці посвідчення в установленому порядку документи, що підтверджують факт їх втрати. Зняття з обліку ТТЗ, що належить кільком юридичним особам на праві спільної власності, здійснюється лише за умови наявності їх спільного рішення. ТТЗ, що вивозяться за межі України, знімаються з обліку у порядку, передбаченому пунктами 32 і 34 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великовантажних та інших ТТЗ. Зняття з обліку ТТЗ, який перебуває у податковій заставі, під арештом, заставі або є предметом іншого обтяження, здійснюється виключно за умови надання письмової згоди всіх виявлених обтяжувачів.
|
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Строк надання
Не перевищує 30 робочих днів з дня подання суб'єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги
Платність послуги
Безоплатно
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
|