До відома суб’єктів господарювання !

Інформація щодо порядку отримання погодження на роботу об’єкта торгівлі та ресторанного господарства в нічний час

     Порядок отримання погоджень на встановлення режимів роботи в нічний час (після 22-ї години) регламентується Положенням про комісію з питань погодження та зміни режимів роботи закладів обслуговування населення в м. Полтава у нічний час» , затвердженим рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 07.08.2019р. № 165 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради від 27.04.2011 р. № 155 «Про впорядкування питання встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства і сфери послуг та їх обліку в м. Полтава».

     Для розгляду питання отримання погодження на роботу у нічний час ( з 22-ї години до 8-ї години) суб’єкту господарювання необхідно :

  1. Заповнити бланк відповідної заяви (см. бланк заяви).
  1. До заяви додаються копія копія документа про державну реєстрацію ( витяг, виписка, свідоцтво та ін.) та копія діючого Погодження на встановлення режиму роботи закладу торгівлі або ресторанного господарства.
  1. На бланку заяви необхідно отримати попереднє погодження керівника Полтавського відділу Головного управління Національної поліції у Полтавській області (м.Полтава, вул. Сковороди,2-б).
  1. Заяву з попередніми погодженнями та документи, що до неї додаються, необхідно надати до каб.133 виконавчого комітету Полтавської міської ради (м.Полтава, вул.Соборності,36) для розгляду комісією міськвиконкому з питань погодження та зміни режимів роботи закладів обслуговування у м.Полтава в нічний час.

Зараз на сайті

На сайті 57 гостей та 2 користувачі

Вхід на сайт