Перелік документів необхідних для видачі погодження на встановлення режиму роботи для тимчасових стаціонарних споруд об’єкту торгівлі продовольчими товарами Додаткова інформація про адміністративну послугу 01-01

1.Заява встановленого зразка.


2. Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500, з прив’язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо),планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, підїздів) влаштування дорожнього покриття або мощення,виготовлена субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники).


3.Ескізи фасадів ТС у кольорі (М 1:50) субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники).


4.Технічні умови щодо інженерного забезпечення, самостійно отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж та комунікацій ( в разі наявності два примірники).


5.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).


6.Копія договору особистого строкового земельного сервітуту.


7.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави.


8.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності).


 

Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління з питань містобудування та архітектури

Строк надання
10 робочих днів

Платність послуги
Безоплатно

Звантажити інформаційну картку адміністративної послуги

ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

Перелік адміністративних послуг Управління з питань містобудування та архітектури

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line