Перелік документів необхідних для видачі погодження на встановлення режиму роботи для тимчасових стаціонарних споруд об’єкту торгівлі продовольчими товарами | Додаткова інформація про адміністративну послугу 01-01 |
1.Заява встановленого зразка. 2. Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500, з прив’язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо),планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, підїздів) влаштування дорожнього покриття або мощення,виготовлена субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники). 3.Ескізи фасадів ТС у кольорі (М 1:50) субєктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (два примірники). 4.Технічні умови щодо інженерного забезпечення, самостійно отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж та комунікацій ( в разі наявності два примірники). 5.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація). 6.Копія договору особистого строкового земельного сервітуту. 7.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави. 8.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності).
|
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Управління з питань містобудування та архітектури
Строк надання
10 робочих днів
Платність послуги
Безоплатно
Звантажити інформаційну картку адміністративної послуги
![]() ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Перелік адміністративних послуг Управління з питань містобудування та архітектури
|