6

 


УВАГА!

  1.12.2021 року набирає чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», що регулює відносини у сфері надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні, встановлює порядок надання таких послуг та порядок внесення, обробки, обміну відповідними відомостями в електронних реєстрах, базах даних для надання таких послуг

   Відповідно до ст.6 вищезазначеного Закону за декларування місця проживання, реєстрацію місця проживання, зняття із задекларованого місця проживання, зареєстрованого місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі:

1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декліарування/ресстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку;

2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку;

3) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за зняття із задскларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання.

 За декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (декларування місця проживання / реєстрація місця проживання).

 


 

Субєктам господарювання!!!

          Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020 (з останніми змінами) запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

          З текстом урядової постанови можна ознайомитися на офіційному веб-порталі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1236-2020-%D0%BF#Text.

          Останнім часом спостерігається стрімке зростання кількості хворих на COVID-19. Майже всі регіони України перейшли до «червоного» рівня епідемічної небезпеки.

          У зв’язку з цим, наголошуємо на необхідності дотримання протиепідемічних вимог та заходів, передбачених Постановою КМУ № 1236, власниками закладів громадського харчування, торгівлі, побуту, закладів розважальної сфери та фітнес-клубів з урахуванням рівня епідемічної небезпеки («зелений», «жовтий», «помаранчевий», «червоний»).

          Лише чітке виконання всіх вимог законодавства та свідомий підхід дозволить зберегти життя та здоров’я людей!

 


 

УВАГА !

 

   Відповідно наказу Державної інспекції архітектури та містобудування України № 107 від 16.09.2021, а також набрання чинності 01.10.2021 року, пункту 174 Порядку ведення Єдиної державної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради з 18.10.2021 року розпочато прийом документів для отримання адміністративних послуг у сфері будівництва,  а саме :

1. Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

2. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

3. Реєстрації повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

4. Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

5. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт.

6. Реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

7. Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

8. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт.

9. Реєстрації припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.

10. Реєстрації припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.

 


  

 

УВАГА!

До відома субєктів господарювання!

         24 серпня 2021 року ми відзначаємо 30-ту річницю незалежності України!

  У м.Полтава заплановано проведення культурно-мистецького проекту «Незалежні! 30!» з нагоди 30-ї річниці незалежності України.

    У зв’язку з цим, звертаємось до суб’єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та побуту з проханням неухильного дотримання всіх карантинних заходів на підпорядкованих об’єктах торгівлі та обслуговування населення.

   Завчасно дякуємо за порозуміння та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

     Вітаємо з наступаючими святами Дня Державного Прапора України та Днем Незалежності України!

 


 

   13 серпня 2021 року представниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради було проведено нараду в режимі відеоконференції з питань регуляторної діяльності для структурних підрозділів Полтавської міської ради, які є розробниками регуляторних актів.

   В нараді взяли участь представники відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку, Управління житлово-комунального господарства, бюджетно-фінансового управління, КП «Полтава-сервіс», Департаменту охорони здоров’я та соціального розвитку, Інспекції по контролю за благоустроєм, Департаменту економіки і інвестицій, Управління майном та Полтавської міськрайонної філії центру зайнятості.

   В ході наради було підведено основні підсумки роботи за І півріччя 2021 року.

   Розробникам регуляторних актів було наголошено на змінах до діючого законодавства та внесенні змін до Регламенту роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради в частині здійснення регуляторної діяльності.

   В ході наради було обговорено актуальні питання, що виникають в процесі здійснення регуляторної діяльності.

 photo5237693526798611400

 

    10.08.2021 в приміщенні Полтавської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ольги Борисенко було проведено нараду з питань вакцинації за участю підприємців та представників суб’єктів господарювання. В нараді взяли участь представники Департаменту охорони здоров’я Полтавської міської ради, які наголосили на важливості проходження вакцинації працівникам сфери торгівлі та послуг з метою запобігання подальшому поширенню COVID-19.

  Всім присутнім підприємцям було роздано довідкові матеріали та надано вичерпну інформацію стосовно порядку вакцинації працівників їхніх підприємств

 

photo5231026552144246067

 


 

 Увага!!! 

  Управлінням адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі Управління) для зручності та дотримання карантинних вимог розроблено та запущено функціонал попереднього запису до електронної черги для отримання адміністративних послуг. Попередній запис в електронну чергу відбувається через офіційний вебсайт Управління. Це нова полегшена процедура запису громадян для надання адміністративних послуг, яка дозволяє заощадити час та знизити ймовірність зараження COVID-19.

  Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Управління (http://cnap-pl.gov.ua/) обрати розділ «Електронна черга» та пройти реєстрацію. При реєстрації необхідно внести Прізвище, Ім'я, По батькові заявника або представника (за довіреністю ), логін та актуальну електронну адресу. Після чого натиснути кнопку реєстрація. Потім на електронну адресу автоматично буде надіслано лист з посиланням для підтвердження реєстрації на яке необхідно перейти. Тим самим завершити процес реєстрації.

    Після реєстрації заходимо в сам функціонал, який:

  • зберігає інформацію про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;
  • дозволяє в пару кліків записатися на вільну дату та час для отримання послуги;
  • автоматично відправляє сформований талон електронної черги на вказану електронну адресу;
  • має алгоритм розподілу громадян, які бажають отримати послугу з урахуванням дотримання карантинних заходів;

   Сформований талон електронної черги необхідно показати адміністратору Управління. Попередній запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі. Невідповідність обраної послуги й даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним особи є підставою для скасування реєстрації в електронній черзі. 

     Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номерами:

Київстар: (068) 304-50-50, Vodafone: (050) 304-50-50. 


 


 

УВАГА !!!

! Прийом мешканців здійснюється виключно за попереднім записом за телефонами.

  • для отримання адміністративних послуг по місту Полтава:  (050)304-50-50, (068)304-50-50;
  • для отримання адміністративних послуг по Супрунівському, Абазівському, Пальчиківському старостинським округам : (095)233-17-48;
  • для отримання адміністративних послуг по Тахтаулівському, Бричківському та Сем’янівському старостинським округам: (095)233-17-53;
  • для отримання адміністративних послуг по Гожулівському, Чорноглазівському та Валківському старостинським округам (095)233-17-47;
  • для отримання адміністративних послуг по Ковалівському старостинському округу (095)233-17-49

! Відвідувачі обов’язково повинні вдягнути засоби індивідуального захисту, зокрема респіратори або захисні маски, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно та утриматися від візиту до ЦНАП у разі будь-яких ознак нездужання.

! Доступ до приміщення обмежений: не більше 2-х осіб,  дотримуючись дистанції два метри.

Дякуємо за розуміння!

1 

 


  

Шановні підприємці м. Полтава!

     Повідомляємо, що в разі необхідності та з метою усунення порушення чинного законодавства щодо розміщення вивісок на фасадах ваших закладів необхідно звернутися до Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради для оформлення паспорту спеціальної конструкції (вивіски/вказівника/дозволів на рекламні конструкції).

       КП «Полтава-сервіс» є робочим органом Полтавської міської ради та керується «Порядком розміщення зовнішньої реклами та спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами в м. Полтаві» (від 07.09.2011 (зі змінами)).

        Звертатись за адресою: м. Полтава, пров. Чайковського, 5, тел. (0532) 61-12-20.

         Сподіваємось на співпрацю!

  


УВАГА!!!

Графік роботи відділу «ЦНАП»

управління адміністративних послуг Полтавської міської ради!

Нагадуємо, що в умовах карантину ЦНАП працює з максимальним дотримання протиепідемічних заходів.

Прийом документів від громадян здійснюється виключно за попереднім записом,

 на точно призначений день і час.

Щоденно з 12:00 до 13:00 – санітарна година, (у цей час у приміщенні ЦНАПу буде відбуватися дезінфекція приміщення).

Графік отримання готових результатів:

Отримання готових результатів щодо адміністративних послуг:

Отримання готових результатів щодо дозвільних послуг:

       Понеділок:  9:00 – 15:00

       Вівторок:     9:00 – 15:00

       Середа:         9:00 – 15:00

       Четвер:         9:00 – 15:00

       П’ятниця:    9:00 – 14:30

       Субота:         9:00 – 15:00

   Понеділок: 15:00 – 16:30

    Вівторок:   15:00 – 16:30

   Середа:       15:00 – 16:30

   Четвер:       15:00 – 16:30

   П’ятниця:   14:30 – 16:00

   Субота:       15:00 – 16:30

   

Для уточнення переліку необхідних документів та запису на прийом телефонуйте нам за тел. :

Київстар: (068) 304-50-50, Vodafone: (050) 304-50-50

 Просимо віднестися до ситуації що склалася, з розумінням. Увага суб’єктів звернень  -  не звертатися до ЦНАП

без нагальної потреби. Бережіть себе та своїх близьких.

 


Зверніть увагу!

   Наголошуємо, що відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради надає адміністративні послуги в повному обсязі за попереднім записом з урахуванням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.

Прийом відвідувачів здійснюється за попереднім записом за телефонами:

Київстар: (068) 304-50-50

Vodafone: (050) 304-50-50,

     за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратори, маски, марлеві пов’язки тощо).

 

Для отримання онлайн консультації скористайтесь посиланням.

 


 

 

«єМалятко» діє!!!

    14.08.2020 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося урочисте вручення першого свідоцтва про народження дитини в рамках комплексної адміністративної послуги «єМалятко».

     Комплексна послуг «єМалятко» («Державна реєстрація народження») була включена до Переліку послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради рішенням сесії Полтавської міської ради 10.07.2020.

     Нагадуємо, що батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради для отримання послуги «Державна реєстрація народження» разом з іншими супутніми послугами в рамках комплексної послуги «єМалятко».

e m

 


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

     Постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 карантин на всій території України було продовжено до 22.05.2020 з одночасним скасуванням з 11.05.2020 частини обмежувальних заходів. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 09.05.2020 Головним державним санітарним лікарем України розроблено та затверджено тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності (постанови Головного державного санітарного лікаря України № 15, № 16, № 17, № 18, № 19, № 20). З вказаними  постановами можна ознайомитись нижче.

Постанова №15

Постанова №16

Постанова №17

Постанова №18

Постанова №19

Постанова №20

   


  

БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОПЛАТІ ВАРТОСТІ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ!

Шановні відвідувачі - замовники послуг, зверніть увагу!

Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (ІВАN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно- цифрових символів).

При цьому, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діятиме перехідний період протягом якого платежі можуть проводитися або з використанням ІВАN, або з використанням старих реквізитів.

Починаючи з 01.11.2019 нові рахунки будуть діяти на постійній основі.

З огляду на це, при попередній оплаті за адміністративні послуги, необхідно уточняти актуальні реквізити рахунків для зарахування коштів:

  • безпосередньо звернувшись до працівників ЦНАП: вул. Соборності, 36, м. Полтава.
  • зателефонувавши за зручними телефонними номерами 0503248980.
  • на сайті: http://www.cnap-pl.gov.ua у відповідних інформаційних картках.



Шановні громадяни!

     Для більш якісного надання адміністративних послуг, кожної середи проводиться навчання з різноманітних питань для удосконалення професійного рівня фахівців управління.

          У зв’язку з цим прийом документів щосереди здійснюється до 15-00.

        


 

        Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Держказначейства України та банківських установах, у своїй діяльності керується відповідним                          

                          Положенням про Управління


Основні  функції та завдання управління :

-  Реалізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг через відділ центру надання адміністративних послуг.

-  Координація роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо реалізації державної регуляторної політики в Полтавській міській раді та її виконавчому комітету.

-  Проведення в межах чинного законодавства відповідної роботи щодо розвитку підприємництва міста.

-  Розробка та координація виконання заходів міської Програми розвитку підприємництва, інших програм, що стосуються питань підтримки та розвитку підприємництва.

-  Розробка програм та заходів щодо розвитку торговельної діяльності, вдосконалення роботи ринків, закладів сфери побутового обслуговування, проектів нормативно-правових актів.

     Станом на 01.01.2016р. за штатним розписом кількість працівників  управління  складає 35  осіб.


До складу управління входять :

- відділ розвитку підприємницької діяльності із сектором торговельного та побутового обслуговування - 6 осіб  (в т.ч. начальник відділу, завідувач сектору та 4 головних спеціалістів)

  положення

 -   відділ “Центр надання адміністративних послуг” - 23 особи ( в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу, 21 адміністратор)

  положення

 -     відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  - 5 осіб ( в т.ч начальник відділу, заступник начальника відділу, головний спеціаліст, водій, прибиральник)

 положення


Начальник управління –Регеда Олена Володимирівна

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:16

Контактний телефон:

(05322)52-15-69

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , завідувач відділу розвитку підприємницької діяльності -

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:13

Контактний телефон: 

(05322) 56-40-58

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” - Курило Максим Григорович

Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36 

Кабінет:  13

Контактний телефон:

(0532) 52-56-10

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Kyrulo