До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

   Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів».

   Відповідно до внесених змін на період дії карантину робота розпочинається в центрах надання адміністративних послуг, органах соціального захисту населення, територіальних органах Пенсійного фонду України о 10 годині.

   Наголошуємо, що відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради надає адміністративні послуги в повному обсязі виключно за попереднім записом з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.

   Для запису на прийом та консульатціями звертайтесь за телефонами: (0532) 56-15-56, (0532) 52-56-10, (0532) 60-63-70.

 


До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

    Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 453 внесено зміни до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - Порядок).

    Зокрема, розширено перелік суб’єктів, які мають право отримати вказану допомогу. Тепер допомогу по частковому безробіттю на період карантину мають право отримати фізичні особи-підприємці, які є застрахованими особами.

    Нагадуємо, що допомога по частковому безробіттю на період карантину суб’єктам малого та середнього підприємництва для виплати допомоги працівникам, яка передбачена Порядком, продовжує надаватися органами Державної служби зайнятості України. 

    Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину необхідно зареєструватися за посиланням:

http://www.dopomoga.cnap-pl.gov.ua/

За консультаціями звертайтеся за телефонами: (095) 940-14-04, (066) 016-80-54.

 


 

До уваги організацій інфраструктури підтримки підприємництва!

    Запрошуємо організації, що підтримують бізнес та бізнес-об’єднання стати частиною національної інфраструктури підтримки підприємництва. Міністерство цифрової трансформації України реалізує національний проект з розвитку підприємництва Дія.Бізнес, який має онлайн- і офлайн-складові.

    Онлайн-складова — це Національна онлайн-платформа для підприємців Дія.Бізнес https://business.diia.gov.ua.

    Офлайн-складова передбачає відкриття в різних регіонах України центрів підтримки підприємців.

      Головна мета проекту: консолідувати на одному веб-сайті Дія.Бізнес всю інформацію для допомоги потенційним та діючим підприємцям на локальному рівні.

    Кожен підприємець зможе знайти вичерпну інформацію про інкубатори та акселератори, центри підтримки підприємництва, фонди, бізнес-асоціації та інші об’єкти інфраструктури підтримки підприємництва у своїй громаді та регіоні.

     Пропонуємо організаціям, що підтримують бізнес та бізнес-об’єднання, заповнити анкету (примірник анкети) та надіслати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

     Постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 карантин на всій території України було продовжено до 22.05.2020 з одночасним скасуванням з 11.05.2020 частини обмежувальних заходів. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 09.05.2020 Головним державним санітарним лікарем України розроблено та затверджено тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності (постанови Головного державного санітарного лікаря України № 15, № 16, № 17, № 18, № 19, № 20). З вказаними  постановами можна ознайомитись нижче.

Постанова №15

Постанова №16

Постанова №17

Постанова №18

Постанова №19

Постанова №20


 

Шановні роботодавці, звертаємо вашу увагу!

 

   Для отримання допомоги на працівників по частковому безробіттю на період карантину, відповідно до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ №306 від 22.04.2020, та Законом України «Про зайнятість населення»

   РОБОТОДАВЦЮ НЕОБХІДНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ: http://www.dopomoga.cnap-pl.gov.ua/

За консультаціями звертайтеся за телефонами 0953337365.


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

21.04.2020 відбулося позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської міської ради.

З протоколом засідання комісії № 16/2020 від 21.04.2020 можно ознайомитись за посиланням (http://www.cnap-pl.gov.ua/images/protokol.pdf)

 

Увага!!!

До відома суб'єктів господарювання!

   Згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» всі суб'єкти господарювання, які проводять діяльність з використанням  потужностей  по первинному виробництву, виробництву, реалізації та /або обігу харчових продуктів, повинні зареєструвати ці потужності в Полтавському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (м. Полтава, вул. Південна, 4), тел. (0532)570617; начальник – Пальчик Віктор Іванович.

     У зв’язку з продовженням карантину до 22 травня 2020 року заяви про державну реєстрацію потужностей приймаються за електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Форму заяви про відповідну державну реєстрацію та додаткову інформацію до неї можна завантажити за посиланням: http://polvet.gov.ua/uk/news/do-uvagy-operatoriv-rynku-shhodo-obov-yazkovoyi-reyestratsiyi-tymchasovyh-potuzhnostej-z-obigu-harchovyh-produktiv/.

  Наголошуємо, що для отримання довідок-перепусток для проїзду в громадському транспорті суб’єкти господарювання (які відносяться до 2 групи видів діяльності – «Продовольче забезпечення» (посилання на Я-сервіс - https://xn--41a.in.ua/)  зобов’язані зареєструвати свої потужності в Полтавському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області!!!

 


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання – набувачів адміністративних послуг!

 

       Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 242 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211» затверджено перелік послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину.

    З врахуванням вимог цієї постанови, під час карантину, відділом «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради будуть надаватися наступні адміністративні послуги :

  1. Оформлення та видача паспорта громадянина України.
  2. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.
  3. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.
  4. Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
  5. Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення вантажів.
  6. Реєстрація місця проживання.
  7. Зняття з реєстрації місця проживання.
  8. Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

Для отримання вищезгаданих  адміністративних послуг   просимо попередньо здійснювати запис за телефонами:

                 (0532) 52-56-10,    (0532) 60-63-70,    (0532) 56-15-56.

 


 

До уваги полтавців!

     Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради на період загальнонаціонального карантину через загрозу коронавірусу працюватиме в обмеженому режимі.

   На виконання рішення Виконавчого комітету Полтавської міської ради № 66 від 16.03.2020 року «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування, розташованих у м. Полтаві, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19», для отримання адміністративних послуг у ЦНАПі просимо попередньо здійснювати запис за телефонами:

(0532) 52-56-10, (0532) 60-63-70.


 

БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОПЛАТІ ВАРТОСТІ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ!

Шановні відвідувачі - замовники послуг, зверніть увагу!

Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (ІВАN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно- цифрових символів).

При цьому, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діятиме перехідний період протягом якого платежі можуть проводитися або з використанням ІВАN, або з використанням старих реквізитів.

Починаючи з 01.11.2019 нові рахунки будуть діяти на постійній основі.

З огляду на це, при попередній оплаті за адміністративні послуги, необхідно уточняти актуальні реквізити рахунків для зарахування коштів:

  • безпосередньо звернувшись до працівників ЦНАП: вул. Соборності, 36, м. Полтава.
  • зателефонувавши за зручними телефонними номерами 0503248980, (0532)- 606370, (0532) 561556, (0532) 525610.
  • на сайті: http://www.cnap-pI.gov.ua у відповідних інформаційних картках.


До уваги полтавців!

 

емблема

     В рамках розробки маркетингової стратегії міста Полтава, за сприяння проекту ПРОМІС та структурних підрозділів Виконавчого комітету Полтавської міської ради, проводиться опитування усіх небайдужих громадян міста до розвитку Полтави в усіх напрямках – економічному, соціальному, туристичному, культурному.

    Просимо Вас взяти участь у цьому опитуванні та допомогти зробити наше місто кращим. Результати опитування будуть використані виключно в узагальненому вигляді.

Анкети можна направити:

  • в друкованому вигляді за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36, кім. 154, управління економічних питань Виконавчого комітету Полтавської міської ради;
  • на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з позначкою – маркетингова стратегія міста);
  • заповнивши оn-line форми:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_QTg7wSF1m1QIjOXxfvicK3C72ZJHtm3DtuN0eJTfO6zmuA/viewform

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftRftaJgbEO1tdqI46V6H9hRuttOSOtu-un1ySQmZZVcGtAw/viewform



Шановні громадяни!

     Для більш якісного надання адміністративних послуг, кожної середи проводиться навчання з різноманітних питань для удосконалення професійного рівня фахівців управління.

          У зв’язку з цим прийом документів щосереди здійснюється до 15-00.

       

_____________________________

        Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Держказначейства України та банківських установах, у своїй діяльності керується відповідним                          

                          Положенням про Управління


Основні  функції та завдання управління :

-  Реалізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг через відділ центру надання адміністративних послуг.

-  Координація роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо реалізації державної регуляторної політики в Полтавській міській раді та її виконавчому комітету.

-  Проведення в межах чинного законодавства відповідної роботи щодо розвитку підприємництва міста.

-  Розробка та координація виконання заходів міської Програми розвитку підприємництва, інших програм, що стосуються питань підтримки та розвитку підприємництва.

-  Розробка програм та заходів щодо розвитку торговельної діяльності, вдосконалення роботи ринків, закладів сфери побутового обслуговування, проектів нормативно-правових актів.

     Станом на 01.01.2016р. за штатним розписом кількість працівників  управління  складає 35  осіб.


До складу управління входять :

- відділ розвитку підприємницької діяльності із сектором торговельного та побутового обслуговування - 6 осіб  (в т.ч. начальник відділу, завідувач сектору та 4 головних спеціалістів)

  положення

 -   відділ “Центр надання адміністративних послуг” - 23 особи ( в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу, 21 адміністратор)

  положення

 -     відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  - 5 осіб ( в т.ч начальник відділу, заступник начальника відділу, головний спеціаліст, водій, прибиральник)

 положення


Начальник управління –Регеда Олена Володимирівна

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:16

Контактний телефон:

(05322)52-15-69

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , начальник відділу розвитку підприємницької діяльності -

Болванович Олександр Леонідович

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:123/1

Контактний телефон: 

(05322) 56-40-58

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг”  – Стопка Олена Володимирівна

Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36 

Кабінет:  14

Контактний телефон:

(0532)60-63-70

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.