Зверніть увагу!

   Наголошуємо, що відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради надає адміністративні послуги в повному обсязі за попереднім записом з урахуванням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.

Прийом відвідувачів здійснюється за попереднім записом за телефонами:

Київстар: (068) 304-50-50

Vodafone: (050) 304-50-50,

а також

(0532) 56-15-56, (0532) 52-56-10, (0532) 60-63-70

за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратори, маски, марлеві пов’язки тощо).

     Для громадян з вадами слуху передбачено можливість отримання консультацій у вигляді переписки з використанням додатку Viber за номером: (050) 324-89-82.

 


 

Шановні полтавські підприємці!

         В першу неділю вересня в Україні відзначається День підприємця.

     Це свято встановлено, щоб відзначити важливу роль підприємництва у здійсненні економічних реформ в Україні, вирішенні соціально-економічних проблем та на визнання його впливу на формування, становлення та розвиток національної економіки.

          Дорогі друзі – підприємці міста ! Вітаємо вас !

          Ви заслуговуєте на своє особисте свято ! Саме завдяки вам в Україні створюються робочі місця. Ви сумлінно сплачуєте податки та розвиваєтесь, не дивлячись на відсутність достатньо сприятливих умов.

         Приватне підприємництво є важливим чинником економічного розвитку держави та зростання добробуту її громадян. Без приватного бізнесу неможливо уявити торгівлю, будівництво та побутове обслуговування, транспорт і зв'язок, туристичний та готельний бізнес, інші галузі економіки.

         Підприємці нашого міста – це сміливі, рішучі, ініціативні люди, які  створюють умови для власного   добробуту  і процвітання рідного міста. А у важкі часи згуртувалися разом та самовіддано  допомагають громаді міста у запобіганні поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 і подоланні її наслідків.

 

         Тож дозвольте у цей святковий день побажати всім вам невичерпної енергії, натхнення і здійснення задумів, мудрості у справах та процвітання бізнесу, стабільності, добра! Здоров’я та благополуччя вам і вашим родинам!

         Нехай ваш бізнес розвивається, дає Вам більше прибутків та збільшує добробут ваших сімей!

 

З повагою та вдячністю

управління адміністративних послуг Полтавської міської ради

 


 

city fest

 


 

«єМалятко» діє!!!

    14.08.2020 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося урочисте вручення першого свідоцтва про народження дитини в рамках комплексної адміністративної послуги «єМалятко».

     Комплексна послуг «єМалятко» («Державна реєстрація народження») була включена до Переліку послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради рішенням сесії Полтавської міської ради 10.07.2020.

     Нагадуємо, що батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради для отримання послуги «Державна реєстрація народження» разом з іншими супутніми послугами в рамках комплексної послуги «єМалятко».

e m

 


 

  03.08.2020 було проведено робочу зустріч представників Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми). В зустрічі взяли участь, зокрема, начальник Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради Олена Регеда, заступник начальника Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Полтавській області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми) Віталій Коноз, начальник Управління державної реєстрації Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) Наталя Дуднікова, представники відділу «Центр надання адміністративних послуг» та відділів державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань.

  В ході робочої зустрічі було обговорено актуальні питання надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради.

  Особливу увагу було приділено налагодженню співпраці в ході надання комплексної послуги «єМалятко».

   Учасники наради обговорили проблемні питання при наданні адміністративних послуг з державної реєстрації громадських формувань.

   В ході наради акцентовано увагу на необхідності розширення переліку послуг, що надаються органами державної реєстрації актів цивільного стану через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради.

 

zyst030820

 


 

     24.07.2020 начальник Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради Олена Регеда взяла участь у відеоконференції з представниками Міністерства цифрової трансформації України, Офісу реформ адміністративних послуг, Програми «U-LEAD з Європою», облдержадміністрації, райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування, щодо обговорення питання трансформації центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій Полтавської області. Під час наради було обговорено проєкт Плану заходів з підготовки до трансформації центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій Полтавської області

(План заходів додається).

 


 

    Звертаємо увагу, що закінчується термін надання допомоги по частковому безробіттю суб’єктам малого та середнього підприємництва та фізичним особам-підприємцям відповідно до «Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 306.

    Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину необхідно зареєструватися за посиланням:

http://www.dopomoga.cnap-pl.gov.ua/

За консультаціями звертайтеся за телефоном: 0959401404.

 


 

До уваги організацій інфраструктури підтримки підприємництва!

    Запрошуємо організації, що підтримують бізнес та бізнес-об’єднання стати частиною національної інфраструктури підтримки підприємництва. Міністерство цифрової трансформації України реалізує національний проект з розвитку підприємництва Дія.Бізнес, який має онлайн- і офлайн-складові.

    Онлайн-складова — це Національна онлайн-платформа для підприємців Дія.Бізнес https://business.diia.gov.ua.

    Офлайн-складова передбачає відкриття в різних регіонах України центрів підтримки підприємців.

      Головна мета проекту: консолідувати на одному веб-сайті Дія.Бізнес всю інформацію для допомоги потенційним та діючим підприємцям на локальному рівні.

    Кожен підприємець зможе знайти вичерпну інформацію про інкубатори та акселератори, центри підтримки підприємництва, фонди, бізнес-асоціації та інші об’єкти інфраструктури підтримки підприємництва у своїй громаді та регіоні.

     Пропонуємо організаціям, що підтримують бізнес та бізнес-об’єднання, заповнити анкету (примірник анкети) та надіслати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 


 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

     Постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 карантин на всій території України було продовжено до 22.05.2020 з одночасним скасуванням з 11.05.2020 частини обмежувальних заходів. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 09.05.2020 Головним державним санітарним лікарем України розроблено та затверджено тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності (постанови Головного державного санітарного лікаря України № 15, № 16, № 17, № 18, № 19, № 20). З вказаними  постановами можна ознайомитись нижче.

Постанова №15

Постанова №16

Постанова №17

Постанова №18

Постанова №19

Постанова №20


 

Шановні роботодавці, звертаємо вашу увагу!

 

   Для отримання допомоги на працівників по частковому безробіттю на період карантину, відповідно до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ №306 від 22.04.2020, та Законом України «Про зайнятість населення»

   РОБОТОДАВЦЮ НЕОБХІДНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ: http://www.dopomoga.cnap-pl.gov.ua/

За консультаціями звертайтеся за телефонами 0953337365.

   


  

БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОПЛАТІ ВАРТОСТІ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ!

Шановні відвідувачі - замовники послуг, зверніть увагу!

Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (ІВАN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно- цифрових символів).

При цьому, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діятиме перехідний період протягом якого платежі можуть проводитися або з використанням ІВАN, або з використанням старих реквізитів.

Починаючи з 01.11.2019 нові рахунки будуть діяти на постійній основі.

З огляду на це, при попередній оплаті за адміністративні послуги, необхідно уточняти актуальні реквізити рахунків для зарахування коштів:

  • безпосередньо звернувшись до працівників ЦНАП: вул. Соборності, 36, м. Полтава.
  • зателефонувавши за зручними телефонними номерами 0503248980, (0532)- 606370, (0532) 561556, (0532) 525610.
  • на сайті: http://www.cnap-pI.gov.ua у відповідних інформаційних картках.



Шановні громадяни!

     Для більш якісного надання адміністративних послуг, кожної середи проводиться навчання з різноманітних питань для удосконалення професійного рівня фахівців управління.

          У зв’язку з цим прийом документів щосереди здійснюється до 15-00.

       

_____________________________

        Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Держказначейства України та банківських установах, у своїй діяльності керується відповідним                          

                          Положенням про Управління


Основні  функції та завдання управління :

-  Реалізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг через відділ центру надання адміністративних послуг.

-  Координація роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо реалізації державної регуляторної політики в Полтавській міській раді та її виконавчому комітету.

-  Проведення в межах чинного законодавства відповідної роботи щодо розвитку підприємництва міста.

-  Розробка та координація виконання заходів міської Програми розвитку підприємництва, інших програм, що стосуються питань підтримки та розвитку підприємництва.

-  Розробка програм та заходів щодо розвитку торговельної діяльності, вдосконалення роботи ринків, закладів сфери побутового обслуговування, проектів нормативно-правових актів.

     Станом на 01.01.2016р. за штатним розписом кількість працівників  управління  складає 35  осіб.


До складу управління входять :

- відділ розвитку підприємницької діяльності із сектором торговельного та побутового обслуговування - 6 осіб  (в т.ч. начальник відділу, завідувач сектору та 4 головних спеціалістів)

  положення

 -   відділ “Центр надання адміністративних послуг” - 23 особи ( в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу, 21 адміністратор)

  положення

 -     відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  - 5 осіб ( в т.ч начальник відділу, заступник начальника відділу, головний спеціаліст, водій, прибиральник)

 положення


Начальник управління –Регеда Олена Володимирівна

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:16

Контактний телефон:

(05322)52-15-69

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , начальник відділу розвитку підприємницької діяльності -

Болванович Олександр Леонідович

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36,

Кабінет:123/1

Контактний телефон: 

(05322) 56-40-58

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг”

Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36 

Кабінет:  14

Контактний телефон:

(0532)60-63-70

e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.