Державні ресурси

Зараз на сайті

На сайті 338 гостей та користувачі відсутні

Календар

00:04, 13th November 2019
«  листопада 2019  »
ПонВівСерЧетП'яСубНед
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Вхід на сайт

Пошук

Новини ЦНАП

  

ДО УВАГИ

ОСІБ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!

 

Для якісного надання послуг в Центрі надання 

адміністративних послуг Полтавської міської ради 

встановлено обладнання для онлайн зв'язку з 

перекладачем жестової мови.

im 1


 

Постійно вдосконалюємо свої знання

    09.10.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та розглянуто питання щодо оформлення паспортів громадянам України з безконтактним електронним носієм.

nav091019 3 

   Навчання проведено завідувачем сектору по роботі з Єдиним державним демографічним реєстром відділуз питань громадянства паспортизації, реєстрації та еміграції УДМС України в Полтавській області -  Інною Черкаською.

nav091019 4

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів.

   В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


 

       10.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради на тему «Маніпулювання у діловому спілкуванні» де тематично було відображено види прихованого психологічного впливу на людину, а також висвітлено запобіжні механізми для захисту від маніпулювання з боку співрозмовника.

nav10.07.19

Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


       

03.07.2019 року було проведено навчальну лекцію для адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, що тематично відображала використання широкого спектру підходів та методів управління конфліктами які істотно впливають на особливість побудови та функціонування більшості елементів системи менеджменту організації.

news09072019

   Навчальну лекцію проведено кандидатом економічних наук, доцентом кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Чайка І.П..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


 

   26.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.

   Під час навчання обговорювались питання  надання адміністративних послуг управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, а саме :

  • - надання довідки про володіння державною мовою або розуміння її в обсязі, достатньому для спілкування особам, які приймають громадянство України;
  • - надання довідок щодо стажу роботи, архівних довідок з кадрових питань;
  • - видача направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу;
  • - видача направлення до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.

   Навчання проведено головним спеціалістом управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради Верхогляд Д.В..

 navch26

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та отримали вичерпну інформацію щодо порядку їх надання.

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

 


   05.06.2019 року було проведено чергове спільне навчання адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» управління адміністративних послуг Полтавської міської ради та фахівці Управління Держпраці у Полтавській області.

   Під час навчання обговорювались питання  видача дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та видача свідоцтва на придбання і зберігання вибухових матеріалів промислового призначення.

  Навчання проведено заступником начальника відділу експертної роботи ринкового нагляду та надання адміністративних послуг управління Держпраці у Полтавській області Дудка О.А.  заступником начальника відділу гірничого нагляду Брезіцькою М.С..

 

   Присутні на навчанні детально опрацювали перелік документів, необхідних для одержання вищезазначених адміністративних послуг та обговорили зміни в законодавстві, які набудуть чинності найближчим часом, а саме: з липня 2019 року буде затверджена нова форма висновків, необхідних для одержання вищезазначених дозільних документів.

 


 

  13.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг в частині погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, а також обговорення питання щодо видачі дозвільних документів на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

 2750

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані з порядком прийняття документів, необхідних для отримання погодження маршруту руху транспортного засобу, а також прийняття документів для отримання дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів.

  Навчання проведено старшим інспектором відділу БДР УПП у  Полтавській області Тумко І.А..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

  Також проведено внутрішнє навчання в колективі управління адміністративних послуг Полтавської міської ради під головуванням заступника начальника управління Болвановича О.Л.. 

  Також працівники управління були ознайомлені з нагадуванням Національного агентства з питань запобігання корупції щодо початку з 01.01.2019р чергового етапу електронного декларування з врахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинність з 07.11.2018р.

 

  Під час навчання розглянуто послідовність дій стосовно підготовки до декларування, запропонованих Національним агентством.

  Крім того, працівникам було нагадано про особливості застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції», стосовно фінансового контролю, а саме вивчені нормативно-правові акти Національного агентства з питань запобігання корупції, зокрема рішення від 11 серпня 2016р. з цього питання, а також рішення від 06.09.2016р № 19 «Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій».


  06.02.2019 року було проведено чергове навчання адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг (декларація) в частині прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, що за класом наслідків належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 158 від 03.07.2018 року із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, та будівництва та житлово-комунального господарства № 342 від 14.12.2018 року).

2745 

  Навчання проведено начальником відділу по роботі з дозвільними документами, департаменту ДАБІ у Полтавській області Перцевою Я.В.

  Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані із змінами до  Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд.

2746

  Також розглядалося питання  діловодства та обробки кореспонденції, що надходить до управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

  Навчання проведено заступник начальника відділу  розвитку підприємницької діяльності, завідувачем сектору торгівельного та побутового обслуговування – Піпоть І.Л..

  Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.


Нарада щодо підведення підсумків діяльності Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради за 2018 рік.

   4 лютого 2019 року в управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Юрченко Тетяни Олегівни, відбулась нарада щодо підведення підсумків діяльності Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради за 2018 рік.

 2724

  На нараді були присутні 24 представника суб’єктів надання адміністративних послуг, а також науковці.

  Під час проведення наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів -   Юрченко Тетяна Олегівна,  проінформувала про показники роботи Центру надання адміністративних послуг за 2018 рік та постійні вдосконалення в роботі Центру.

2726

Також в межах підсумкової наради за 2018 рік були заслухані :

2727

  Курило Максим Григорович — заступник начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління надання адміністративних послуг Полтавської міської ради який проінформував присутніх про підсумки діяльності відділу «Центр налдання адміністративних послуг» за 2018 рік.  

Михайленко Олена Миколаївна - доцент кафедри комерційної діяльності та підприємництва, кандидат економічних наук «Полтавського університету економіки і торгівлі», повідомила про результати дослідження якості обслуговування відвідувачів ЦНАП, що проводилось в період з червня по жовтень 2018 року. В цілому за результатами дослідження роботу ЦНАП оцінено позитивно.

Тумко Іван Андрійович – старший інспектор відділу БДР УПП у Полтавській області, який повідомив про  взаємодію між ЦНАП та Управлінням патрульної поліції в частині видачі дозвільних документів у сфері безпеки дорожнього руху за 2018 рік.

Мжельська Ольга Вікторівна – начальник відділу ведення картотек управління реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб Полтавської міської ради, яка повідомила про спільну роботу ЦНАП та управління реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб Полтавської міської ради щодо надання адміністративних послуг за 2018 рік. 

Біліхіна Оксана Григорівна - начальник відділу з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції УДМС України в Полтавській області, яка повідомила про  взаємодію між ЦНАП та територіальними підрозділами управління державної міграційної служби України в Полтавській області за 2018 рік.

 2728

   Морозова Олена Анатоліївна – начальник департаменту державної архітектурно-будівельного інспекції України у Полтавській області, яка повідомила про спільну роботу ЦНАП та Департаменту ДАБІ в Полтавській області щодо надання адміністративних послуг  за 2018 рік.

   Підводячи підсумки наради, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів  Юрченко Тетяною Олегівною було наголошено, на плідній взаємній співпраці ЦНАП з  суб’єктами надання адміністративних послуг за для забезпечення потреб громада на високому рівні.


Постійно вдосконалюємо свої знання.

   19.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

   Система мовленнєвих тренінгів покликана розвивати ключові компетенції адміністраторів: ціннісно-смислову, загальнокультурну, інформаційну, комунікативну, соціально-трудову, компетенцію особистісного самовдосконалення.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

 

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.   


 

  12.12.2018 року з метою забезпечення додержання працівниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вимог закону щодо обов'язковості використання державної мови під час виконання своїх посадових обов'язків, було проведено черговий мовний тренінг «Українська мова для державних службовців».

 

   Провідною метою тренінгу стало акцентування уваги на певних вміннях й навичках в організації мовлення, вміння вибудовувати його логічно, послідовно й переконливо, ставити завдання й досягати поставленої мети.

   Мовний тренінг проведено доцентом кафедри української, іноземних мов та перекладу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» - Завалій С.Б..

nav181212 1

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.