Перелік документів необхідних для продовження терміну дії паспорту прив’язки стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності | Додаткова інформація про адміністративну послугу 01-04 |
1.Заява встановленого зразка. 2.Паспорт прив'язки ТС (оригінал). 3.Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодизичній основі у масштабі М 1:500, з прив'язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо), планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, під'їздів), влаштування дорожнього покриття або мощення, виготовлена суб'єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. 4.Ескізи фасадів ТС у кольорі (М 1:50), суб‘єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. 5.Технічні умови щодо інженерного забезпечення, самостійно отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж та комунікацій ( в разі наявності). 6.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація). 7.Копія договору особистого строкового земельного сервітуту. 8.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави. 9.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності). |
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Управління з питань містобудування та архітектури
Строк надання
10 робочих днів
Платність послуги
Безоплатно
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
|