Перелік документів |
• У разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна(крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо):
- Заява власника(співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків(за наявності) – для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – для юридичної особи, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта(для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), кадастрового номеру на земельну ділянку.
- Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно(у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
- Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
- Копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду – у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності.
- Документ, що посвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта(крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення) - у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності.
- Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна – у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності.
- Копія документа, що посвідчує особу заявника або повноваження представника.
Копії документів, що подаються для присвоєння(коригування) адреси, засвідчуються замовником(його представником).
• У разі необхідності упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна:
- Заява власника(співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків(за наявності) – для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – для юридичної особи, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта(для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), кадастрового номеру на земельну ділянку.
- Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухоого майна.
- Копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна.
- Копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
- Копія документа, що посвідчує особу заявника або повноваження представника.
- Рішення суду у разі виявлення дублювання адрес для об’єктів нерухомого майна приватної форми власності.
Копії документів, що подаються для присвоєння(коригування) адреси, засвідчуються замовником(його представником).
|