Порядок отримання погоджень на встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Полтавської міської територіальної громади регламентується рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 17.03.2021 № 43 «Про впорядкування питання встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства і сфери послуг та їх обліку на території Полтавської міської територіальної громади (рішення, дод. 1).
Перелік необхідних документів
Для отримання (продовження терміну дії) погодження на встановлення режиму роботи об'єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг у денний час (з 8-ї до 22-ї години включно) необхідно подати:
1. При видачі вперше погоджень на встановлення режимів роботи стаціонарних об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг:
- заява встановленого зразка (додаток 2);
- ксерокопія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- ксерокопія документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності та технічний паспорт з експлікацією);
- ксерокопія договору оренди або договору суборенди (при оренді приміщення);
- ксерокопія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби (тільки для закладів громадського харчування та ресторанного господарства);
- коротка характеристика об’єкту (додаток 3).
2. При видачі вперше погоджень на встановлення режимів роботи пересувних тимчасових споруд:
- заява встановленого зразка (додаток 2);
- ксерокопія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- ксерокопія документа, який доводить право користування приміщенням (паспорт прив’язки);
- ксерокопія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби (тільки для закладів громадського харчування та ресторанного господарства);
- коротка характеристика об’єкту (додаток 3).
3. Продовження терміну дії погодження:
- заява (додаток 4);
- ксерокопія документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності) або ксерокопія договору оренди/договору суборенди;
- ксерокопія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби (тільки для закладів громадського харчування та ресторанного господарства);
- оригінал погодження.
4. Для дострокового переоформлення погодження:
- заява (додаток 5);
- ксерокопія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- ксерокопія документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності та технічний паспорт з експлікацією);
- ксерокопія договору оренди або договору суборенди;
- ксерокопія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби;
- коротка характеристика об’єкту (додаток 3);
- оригінал попереднього погодження;
- ксерокопія документів, що є підставою для внесення змін.
5. Припинення (анулювання) погодження:
- заява (додаток 6);
- оригінал погодження вилучається та передається до архіву.
6. У разі звернення для видачі, продовження чи переоформлення погодження на окремі відділи:
- додається копія погодження на заклад торгівлі, в якому відкритий цей окремий відділ.
Всі документи подаються до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (вул. Соборності, 36, тел. 0532 56 40 58), термін розгляду – 5 робочих днів.