Постійно вдосконалюємо свої знання.

   07.11.2018 року було проведено навчання фахівців Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, першочерговим завданням якого стало акцентування уваги на стандартах етичної поведінки державних службовців під час виконання своїх посадових обов’язків.

   Проведено  обговорення вимог щодо використання, у тому числі отримання, кваліфікованих електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності із використанням працівниками державних установ засобів кваліфікованого електронного підпису, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України № 749 від 19.09.2018 року.

 Також розглянуто питання щодо реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

 Метою проведення навчання було роз’яснення працівникам деяких питань, що пов’язані з реєстрацією декларації відповідності матеріально - технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та необхідності її подання окремими суб’єктами господарювання, а також було розглянуто

   Навчання проведено заступником начальника управління-начальником відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Полтавського міськрайонного управління ДСНС України в Полтавській області - Соломашенко В.М.  

   В послідуючому було розглянуто питання щодо форми заповнення платіжних документів банківськими установами, а також акцентовано увагу на суворому дотриманні вимог технологічної інструкції затвердженої наказом ДМС України від 03.11.2016 року № 280 (у редакції наказу ДМС України  від 20.08.2018 року № 122) при отриманні платіжних документів від громадян та перевірка їх на відповідність.

   Навчання проведено головним спеціалістом відділу бухгалтерської служби фінансування та звітності УДМС України в Полтавській області – Лемешко Т.М..

   Загалом Центр надання адміністративних послуг орієнтований на розвиток шляхом постійного навчання та самонавчання адміністраторів. В більшості випадків одним з основних факторів успіху програм навчання  є чітко визначені загально корпоративні стандарти (правила поведінки, процедури і навички різних категорій, розуміння цілісного процесу надання послуг та ін.), з орієнтацією на які  впроваджуються відповідні програми навчання.

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 597 гостей та 2 користувачі

Вхід на сайт