Перелік документів необхідних для зміни адреси об'єкту нерухомого майна з метою упорядкування нумерації об'єктів нерухомого майна Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява встановленого зразка.


2.Копія документа, що посвідчує право власності на об‘єкт нерухомого майна.


3.Копія технічного паспорта на об‘єкт нерухомого майна.


4.Копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.


5.Копія документа, що посвідчує особу заявника або повноваження представника.


6.Інші документи.


Всі документи, що подаються для присвоєння (коригування) адреси, засвідчуються замовником (його представником).


Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління з питань містобудування та архітектури

Строк надання
5 робочих днів

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 54 гостя та 1 користувач

Вхід на сайт