Перелік документів необхідних для надання інформації/довідки про найменування /перейменування елементів міського середовища для фізичних осіб Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява встановленого зразка.


Щодо уточнення адрес, найменування елементів міського середовища для фізичних осіб :


- копія першої сторінки паспорта громадянина України;


- копії документів у яких виявлено розбіжності.


Щодо перейменування елементів міського середовища для фізичних осіб :


- копія першої сторінки паспорта громадянина України;


- копія сторінки паспорта громадянина України з відміткою про реєстрацію місця проживання або витяг з реєстру Полтавської міської територіальної громади.


Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління з питань містобудування та архітектури

Строк надання
30 робочих днів

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 190 гостей та 1 користувач

Вхід на сайт