Перелік документів необхідних для переоформлення погодження на встановлення режиму роботи для окремих відділів об'єкту торгівлі продовольчими товарами | Додаткова інформація про адміністративну послугу |
1.Заява встановленого зразка. 2.Копія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця. 3.Копія договору оренди або договору суборенди (при оренді приміщення). 4.Копія реєстрації потужностей в органах Держпродспоживслужби. 5.Коротка характеристика об’єкту. 6.Копія погодження стаціонарного об’єкту торгівлі, у якому відкривається окремий відділ. 7.Оригінал попереднього погодження.
8.Ксерокопія документів, що є підставою для внесення змін.
|
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради
Строк надання
5 календарних днів з дня реєстрації заяви
Платність послуги
Безоплатно
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
|