Важлива інформація для осіб, які розміщують ВПО!

     Шановні мешканці Полтави!

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1544 від 31 грудня 2024 року, функції з призначення та виплати компенсацій за витрати на розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) передано до органів Пенсійного фонду України.

     Зміни у роботі ЦНАП Полтавської міської ради:
З 1 січня 2025 року припинено прийом таких документів:

  • Повідомлень про безоплатне розміщення ВПО або зміни у переліку осіб, які проживають у житловому приміщенні.
  • Заяв на отримання компенсації витрат за безоплатне тимчасове розміщення (перебування) ВПО.

    Що це означає?
Відтепер усі звернення щодо призначення та виплати компенсації витрат необхідно подавати безпосередньо до органів Пенсійного фонду України.

    Контактна інформація Пенсійного фонду України у Полтаві:
(0532)56-24-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дякуємо за ваше розуміння та підтримку внутрішньо переміщених осіб!

 
050
 
Шлях до відновлення: підтримка підприємництва вразливих родин в умовах війни!

25 лютого 2025 року у Полтаві відбувся важливий захід у межах проєкту «Соціально-економічне укріплення вразливих українських сімей», який реалізується за фінансування Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

Мета заходу – створення дієвої платформи для діалогу між підприємцями, громадськими організаціями та органами влади для розробки ефективних механізмів підтримки бізнесу вразливих родин.

Обговорювали важливі питання:

  • Виклики, з якими стикаються підприємці в умовах війни
  • Державні програми підтримки та грантові ініціативи для малого бізнесу
  • Інструменти допомоги та можливості розвитку підприємництва
  • Успішний досвід реалізації проєктів

 Локація: м. Полтава, вул. Соборності, 45А

Разом ми будуємо міцний фундамент для майбутнього України! Дякуємо всім учасникам за активність та обмін досвідом! 

Державні програми

 
Запрошуємо на навчання за програмою "Фермерство – школа успішного аграрія"

         Державний навчальний заклад "Полтавський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості" спільно з World Vision INTERNATIONAL оголошує набір на навчання за освітньою програмою "Фермерство – школа успішного аграрія: вирощування овочів та плодових дерев, кущів".

 Тривалість навчання: 3 місяці
 Місце проведення: м. Полтава, вул. Небесної Сотні, 91

 Чому варто обрати цю програму?

  • Отримайте сучасні знання з аграрного сектору.

  • Досвідчені викладачі та практичні заняття.

  • Можливість започаткувати власний агробізнес.

  • Підтримка міжнародних партнерів.

 Не пропустіть можливість стати успішним аграрієм!

 

navchannya

 
Розвиток України неможливий без розвитку громад!!!
 
Розвиток України неможливий без розвитку громад. Сильні активні громади — це розвиток локального підприємництва, покращення рівня життя населення і, як наслідок, економічне та соціальне процвітання.
Щоб підтримати маленькі міста, благодійний фонд «Разом з Кернел», створений нашою компанією, та громадська організація «Моє місто» @my_city_crowd запускають безоплатну навчальну програму з краудфандингу «Моя громада: разом з Kernel».
Навчальна програма розрахована на активних лідерів, які прагнуть навчитися залучати фінансування на реалізацію суспільно важливих ініціатив у їх містах. Учасники отримають сильну підтримку на всьому шляху та необхідні знання, щоб успішно завершити програму та реалізувати свою ідею.
Участь можуть приймати: НУО, ініціативні групи, комунальні неприбуткові установи
Що ви отримаєте за результатами проходження програми:
• Знання щодо збору фінансування для суспільно важливих ініціатив;
Супровід та менторство від експертів;
Можливість залучити кошти та реалізувати свою ідею.
 Участь в програмі дасть вам не лише практичні знання та кошти, а й успішний краудфандинговий проєкт, який стане показником для потенційних бізнес-партнерів та донорів, що ви вмієте планувати свою роботу, координувати команду, залучати кошти з різних джерел та прозоро їх реалізовувати.
Єдина умова – ваша готовність навчатися та вкладати свій час у розвиток проєкту. Навчальний компонент, власний збір коштів та участь у пітчингу проєктів – обов’язкові умови для дофінансування.
???? Заповнюйте анкету та приєднуйтеся до програми.
 
kernel
 
Ветерани-підприємці поділилися власними історіями
 

В рамках реалізації Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки членами конкурсної комісії з питань ваучерної підтримки ветеранського бізнесу було здійснено візити до підприємців, які отримали компенсацію ваучерів з бюджету Полтавської міської територіальної громади, з метою перевірки реалізації поданих проєктів та їх відповідності зазначеним в конкурсній заявці цілям.
Так, 10.02.2025 члени конкурсної комісії відвідали с/г підприємство ТОВ «Деметра Агро-Груп» (засновник та керівник – ветеран Олег Горобець) та бізнес родини Левковських (дружина – фізична особа-підприємець, чоловік – ветеран Юрій Левковський, мають спільний сімейний бізнес по виготовленню виробів із дерева).
Юрій Левковський за кошти міського бюджету придбав торцювальні пилки, фрезер, шліфмашину та інше обладнання для деревообробки на суму 100 тис. грн як переможець конкурсу.
ТОВ «Деметра Агро-Груп» завдяки компенсації з міського бюджету на суму 100 тис. грн закупила значні обсяги мінеральних добрив.
Ветерани-підприємці поділилися власними історіями:
1. Юрій Левковський (ФОП Левковська О.С.)
Юрію Левковському 46 років, він – молодший сержант, військовослужбовець роти охорони Полтавського районного ТЦК та СП, воїн зведеного штурмового загону "Одін". Родом з Київщини, виріс у Горішніх Плавнях, але давно перебрався до Полтави. У 1990-х вчився в Інституті зв'язку, та не довчився. Не шкодує, що так вийшло: зрештою, вважає, не це головне.
«Два відмінника з нашого курсу в Росії залишились, а порушники дисципліни, такі як я, пішли воювати за Україну. Мій товариш, з яким нас в самоходці зловили – командир батальйону. А я зараз молодший сержант. Направду я дуже вдячний тим своїм командирам, що ганяли нас. Молодці, так і потрібно – щоб з нас, хуліганів, зробити щось путнє».
По тому Юрій працював охоронцем, будівельником, столяром а згодом відкрили з дружиною власний бізнес. Коли в 2014-му росія почала збройну агресію проти України, Юрій якраз лікував травму ноги, а потім, каже, "все потроху стихло", тому не задумувався, що доведеться йти до війська.
«Ну а коли повномасштабне розпочалось, тут я зрозумів, що все, прийшов час, тут вже без варіантів. Пішов не 24-го – у березні пішли разом з кумом. Загалом, три мої кума всі воюють на різних посадах і при різних званнях. Та це не важливо: на війні там звань немає. Є повага, субординація».
Після повернення з Донецької області "Одін" виконував завдання на Чернігівщині та на Сумському напрямку. Навесні 2023-го виїхали в район Лиману.
Задача була – штурумувати, зайняти та утримувати позиції в Серебрянському лісі. Коли почався штурм, виявилося, що противника більше, ніж очікувалося. По українським захисникам працював ворожий снайпер. Саме він поранив Ігора, побратима Левковського. Куля зайшла під бронежилет – у район лівої лопатки.
«Він підняв руку, сказав, що "300", і я поліз до нього. Тягнув, потім ми стартонули – метрів 20 треба було пробігти до наших медиків. Я прикривав по фронту, насипав у бік снайпера, і в мене заклинило патрон. І мені тут же прилетіло – в область серця, під бронік. Це не так, як в кіно – сила величезна, мене крутануло, аж нога хруснула, при падінні зламав лопатку, вдарився головою. Був не страх, а величезна злість, адреналін. Сподівався, що в бронік влучило, та побачив, як пляма розпливається на грудях. Зрозумів, що треба виповзати, намацав автомат. Повз, але втрачав пару разів свідомість. Вирішив бігти – встав, але ноги складаються, ніби хтось підсічку робить».
Останні метри воїна вже витягували побратими. В укритті оглянули, зняли засоби захисту, тампонували рану. Юрій згадує, що дуже хотілося спати, але концентрувався, щоб не втратити свідомість. Подумки вже вдруге попрощався з життям.
Після майже року лікування молодший сержант Юрій Левковський повернувся до служби в роті охорони Полтавського районного ТЦК та СП. Увесь цей час був на зв'язку з побратимами, допомагав вирішувати організаційні питання – зокрема, через волонтерів.
Молодший сержант Юрій Левковський має інвалідність у зв'язку з бойовим пораненням. За новим законом, може звільнитися з лав ЗСУ – та не поспішає цього робити, тому що не підготував собі достойну заміну, каже.
«Нас не міняють – тому ми й не списуємося. Тут же в тилу люди втомилися від війни. Але хто подумає про пацанів на "нулі"? Вони не просто втомилися – але щось не кинули автомати і не сказали, "та пішло воно все", бо вони все розуміють. Звісно, я впевнений, що ми переможемо, але ж для цього потрібно щось робити! Тому, чоловіки, якось вже збирайте в кулак свої… нерви і давайте нам допомагайте».
2. ТОВ «Деметра Агро-Груп» (засновник та керівник – ветеран Олег Горобець).
«За освітою юрист, закінчив Донецький юридичний інститут МВС України.
У 2014 році був в АТО. Після повернення з АТО отримав від Держави 2 гектари землі для ОСГ, на якій і вирішив з дружиною розпочати власну аграрну справу.
Хоча досвіду не мав, активно вивчав аграрну справу у Ютубі, записався на курси агрономії.
Для масштабування взяв у оренду земельні наділи по 2 гектари у інших учасників бойових дій, які землю отримали від держави, але не мали наміру самостійно її обробляти».
 
Vv
vV
 
Ваучерна підтримка ветеранського бізнесу: історія успіху родини Семеренків

27 січня 2025 року члени конкурсної комісії з питань ваучерної підтримки ветеранського бізнесу відвідали підприємство родини Семеренків у Полтаві. Вони займаються виготовленням рекламних конструкцій та елементів зовнішньої реклами  https://glass-house.com.ua/
 Завдяки коштам міського бюджету підприємці змогли придбати сучасний верстат з ЧПУ, що значно прискорює виробничі процеси.
 Це сімейний бізнес, у якому старше покоління передає досвід молоді, а молодь впроваджує ІТ-рішення та сучасні технології.
 Син власників, Олександр, розповів свою історію:
 «Мене звуть Олександр мені 24 роки, та я допомагаю батькам вести сімейний бізнес. Закінчив Полтавську Політехніку ім. Юрія Кондратюка за спеціальність «Будівництво та цивільна інженерія». На данному етапі займаюсь впровадженням інновацій та удосконаленням виробництва. У 2022 році на початку повномасштабної війни батько одразу пішов у Полтавське ТРО, а вже потім підписав контракт з ЗСУ. Був одразу на Сумському напрямку, потім Курахове. Перший рік виробництво простоювало, вся справа впала на плечі мами, що також завдало чималого стресу, але ми це витримали і вже зараз виходимо на довоєнний рівень, залучаємо нових співробітників та продовжуємо свою справу»
 Підтримка ветеранського бізнесу – це інвестиція в майбутнє громади! Дякуємо нашим захисникам та підприємцям за їхню силу, витримку та розвиток українського виробництва.Полтавська міська територіальна громада підтримує бізнес ветеранів! 
 

 

 

Як оформити компенсацію за пошкоджене або зруйноване житло внаслідок російської атаки

   Полтавці, чиє житло постраждало через ракетний удар, можуть отримати компенсацію від держави та міськради.

  Якщо житло пошкоджене, то надаються кошти на будівельні матеріали для ремонту.
ℹ️ Дорожня карта щодо порядку отримання компенсації за пошкоджене майно

Якщо житло не підлягає відновленню, видається житловий сертифікат на нове помешкання.

ℹ️ Дорожня карта щодо порядку отримання компенсації за знищене майно у вигляді житлового сертифікату на придбання об’єкта житлової нерухомості.

Post


У Полтавській громаді тривають роботи з ліквідації наслідків ракетного удару рф по місту

   У Полтавській громаді тривають роботи з ліквідації наслідків ракетного удару рф по місту. На місці події працюють представники Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, які надають консультації власникам житла, щодо відшкодування вартості пошкодженого майна.
 Якщо ваше майно пошкоджене або зруйноване, ви можете отримати інформацію щодо компенсацій та алгоритму дій для фіксації руйнувань.
ℹ️ Де отримати консультацію?
• Безпосередньо на місці
•У відділі "Центр надання адміністративних послуг" Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (вул. Соборності, 45а). Телефон для довідок: 0532 64 15 00, 0532 64 15 01
Щиро співчуваємо всім постраждалим. У цей непростий час важливо підтримувати одне одного. Тримаймося разом – разом ми сильніші!  
 

 

Слайдер зображень
Фото 1 Фото 2  Фото 4
 
Підтримка ветеранського бізнесу в Полтавській громаді!

     В рамках реалізації Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва Полтавської міської територіальної громади на 2024-2026 роки членами конкурсної комісії з питань ваучерної підтримки ветеранського бізнесу було здійснено візити до підприємців, які отримали компенсацію ваучерів з бюджету Полтавської міської територіальної громади, з метою перевірки реалізації поданих проєктів та їх відповідності зазначеним в конкурсній заявці цілям.

     Так, 20.01.2025 члени конкурсної комісії відвідали салон краси ФОП Балкового В.Г., ФГ «БІО» та ФГ «БІОС». В ході заходу члени конкурсної комісії мали можливість ознайомитись із роботою підприємств, оглянути придбане за кошти громади обладнання та інвентар. 

     Представник вказаних підприємств поділився власними «історіями успіху»:  

1. Салон Краси «Образ».

 «Ідея виникла коли ще будучи активним військовим приїжджаючи додому, що в нашому районі відсутня пропозиція бʼюті простору. Потім розпочалася робота по проекту та дизайну. Залучили близько 3.5 млн грантових та 1.5 млн власних коштів. Основною нашою задачею було не просто зробити салон, а щоб він був найкращим в місті. Дизайн та ремонт виконаний на найвищому рівні. Спеціалісти найкращі, з досвідом роботи, до прикладу косметолог з вищою медичною освітою. Всі послуги, які можливі, є в нашому салоні! Тому запрошуємо всіх до нашого салону

Тим самим ви підтримуєте ветеранський бізнес та отримуєте найкращі бʼюті послуги».

2. ФГ «Біо» та ФГ «Біос».

 «Хочемо подякувати за надану допомогу в придбанні культиватора та лущильника. Ця допомога є надважливою в час війни, так як допомагає вчасно обробити землю та зекономити кошти за орендовану техніку. Будемо популяризувати такі програми, так як це інвестиції в стабільність фермерів та можливість в критичній ситуації триматись на плаву! Дякуємо за віру в ветеранів!».

 

Слайдер зображень
Фото 1 Фото 2 Фото 3 Фото 4
 
 
 
Розпочато набір на безкоштовний курс "DevOps Fundamentals" для ветеранів, військових та їхніх родин

Український ветеранський фонд у співпраці з рекрутинговою платформою Lobby X та ІТ-компанією SoftServe запускають безкоштовний курс "DevOps Fundamentals". Програма створена для ветеранів, військових, членів їхніх родин та сімей загиблих захисників і захисниць.

Що включає курс?

Програма розроблена для того, щоб учасники змогли опанувати основи DevOps та підготуватися до роботи в ІТ-сфері. Серед ключових тем:

  • Git/GitHub: основи роботи з системами контролю версій;
  • Linux: структура файлової системи та базові навички адміністрування;
  • Сценарії Bash і PowerShell: написання скриптів для автоматизації;
  • Мережі: протоколи, IP-адреси, підмережування, маршрутизація;
  • CI/CD інструменти: знайомство з Jenkins і GitHub Actions;
  • Хмарні сервіси: AWS, Azure, GCP;
  • Soft skills: розвинення навичок комунікації та роботи в команді;
  • Пошук роботи: поради з підготовки резюме та проходження співбесід.

Деталі курсу:

  • Початок: 3 лютого 2025 року;
  • Тривалість: 9 тижнів;
  • Формат: онлайн-заняття двічі на тиждень (вівторок і четвер, 18:00–20:00);
  • Платформа: Zoom (записи лекцій будуть доступні для учасників).

Учасникам також потрібно буде виконувати домашні завдання, які перевірятимуть ментори курсу.

Що потрібно для участі?

  • Комп’ютер або ноутбук;
  • Доступ до інтернету;
  • Час для виконання домашніх завдань.

Успішне завершення курсу дає змогу отримати сертифікат, який стане вашим першим кроком до кар'єри DevOps-інженера.

Як зареєструватися?

Заповніть форму за посиланням до 29 січня 2025 року (включно). Кількість місць обмежена, тому після реєстрації потрібно буде виконати невелике тестове завдання на знання базових понять та створити обліковий запис в Discord.

Ця ініціатива покликана підтримати ветеранів та їхні родини, відкривши їм нові можливості у високотехнологічній сфері.

Долучайтеся вже сьогодні!

 

001

 
Відновлено надання адміністративних послуг у ЦНАП!!

         Від сьогодні, у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, відновлено надання адміністративних послуг з:

• державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

видачі декларації про провадження господарської діяльності;

подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації;

подання заяви на отримання компенсації за пошкоджене/знищене нерухоме майно.

 

rob27

 
Як отримати витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин

     Витяги з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, надаються безоплатно відповідно до наказу МВС від 29.08.2022 № 535.

Процедура отримання витягу

Для отримання витягу необхідно подати запит до Управління з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (Секретаріату Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти).

Запит подається у довільній формі із зазначенням:

  • Прізвища, ім’я, по батькові та дати народження особи, стосовно якої робиться запит.
  • Ступеня рідства із зазначеною особою.
  • Поштової або електронної адреси для отримання витягу.

До запиту додаються копії таких документів:

  1. Документа, що посвідчує особу заявника.
  2. Документів, які підтверджують родинний зв’язок із особою, стосовно якої робиться запит.

Адреси для подання запиту:

  • Поштова: вул. Богомольця, 10, м. Київ, 01601.
  • Електронна: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Терміни надання витягу

  • До 10 робочих днів — у стандартних випадках.
  • До 30 календарних днів — якщо потрібна додаткова перевірка інформації.

Хто може подати запит?

  • Родичі осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.
  • Особи, які вважалися зниклими безвісти, але їх місцезнаходження встановлено.

Близькими родичами та членами сім’ї вважаються: чоловік, дружина, батьки, діти, брати, сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, опікуни та інші особи, зазначені в статті 1 Закону України «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин».

Виправлення помилок у витягу

У разі виявлення помилок у витягу заявник має письмово звернутися до Управління з питань осіб, зниклих безвісти, та надати копії документів для виправлення інформації.

Додаткова інформація

Заяви про розшук осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, подаються до територіальних органів Національної поліції України або Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти.

Зверніть увагу: дата зникнення особи, зазначена в кримінальному провадженні, може не збігатися з датою внесення відомостей до Реєстру. У витязі зазначаються обидві дати.

Заява для отримання витягу

Для отримання детальної інформації звертайтеся за вказаними контактами.

Допомога
 
 
Відновлено надання адміністративних послуг!!!

    Від сьогодні, у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, відновлено надання адміністративних послуг:

• з реєстрації місця проживання (перебування)/зняття з зареєстрованого/задекларованого місця проживання;

• у сфері будівництва, архітектури та містобудівного кадастру.

   

21.01

 
Планові технічні роботи з відновлення реєстрів

    17-20 січня 2025 року проводитимуться фінальні технічні роботи з відновлення інфраструктури реєстрів , які постраждали внаслідок масштабної кібератаки з боку росії.
     Час проведення: з 22:00 17 січня до 08:00 20 січня 2025 року
     Можлива нестабільна робота таких реєстрів:
    • Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
    • Державний реєстр актів цивільного стану громадян
    • Єдиний реєстр довіреностей
    • Спадковий реєстр
    • Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів
    Роботи виконує ДП "НАІС" для відновлення інфраструктури Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.
    Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

 

473757527 917969590515769 8659745494825076480 n

 
Важлива інформація для осіб, які розміщують ВПО!

     Шановні мешканці Полтави!

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1544 від 31 грудня 2024 року, функції з призначення та виплати компенсацій за витрати на розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) передано до органів Пенсійного фонду України.

     Зміни у роботі ЦНАП Полтавської міської ради:
З 1 січня 2025 року припинено прийом таких документів:

  • Повідомлень про безоплатне розміщення ВПО або зміни у переліку осіб, які проживають у житловому приміщенні.
  • Заяв на отримання компенсації витрат за безоплатне тимчасове розміщення (перебування) ВПО.

    Що це означає?
Відтепер усі звернення щодо призначення та виплати компенсації витрат необхідно подавати безпосередньо до органів Пенсійного фонду України.

    Контактна інформація Пенсійного фонду України у Полтаві:
(0532)56-24-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дякуємо за ваше розуміння та підтримку внутрішньо переміщених осіб!

 
050
 
Новий формат отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни!

         Шановні ветерани, Захисники та Захисниці України, а також їхні родини!

Тепер у Полтаві ви можете отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни швидше та зручніше – у Центрі надання адміністративних послуг.
Раніше процес тривав до 30 днів, але тепер усе змінилося:
Витяг оформлюється протягом 24 годин.
У більшості випадків ви отримаєте документ уже за 10 хвилин після подання заявки через програмний комплекс ДІЯ.
    Хто може отримати витяг?
• Ветерани війни.
• Особи з особливими заслугами перед Батьківщиною.
• Постраждалі учасники Революції Гідності.
• Члени сімей загиблих або померлих ветеранів.
• Члени сімей загиблих Захисників та Захисниць України.
     Де отримати витяг?
Звертайтеся до ЦНАП Полтавської міської ради.
Адреса: вул. Соборності 45А
   Ми працюємо для вас, аби зробити процес отримання документів швидким та зручним!

   

 vytyag02

 

Отримано напівавтоматичний дефібрилятор для публічного доступу

   Полтавською обласною військовою адміністрацією у межах Програми розвитку ООН, передано Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради напівавтоматичний дефібрилятор Schiller FRED PA-1 для публічного доступу з двофазною усіченою експоненціальною формою хвилі.

   Зазначений дефібрилятор розміщений в адміністративній будівлі «Центр Дія», в якій знаходиться відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі – ЦНАП).

   Щодня до ЦНАП звертаються понад 500 суб’єктів звернень.

   Таким чином, у разі виникнення екстрених ситуацій пов’язаних з порушенням ритму серця суб’єкта звернення є можливість використання дефібрилятора та його застосування.

   Дякуємо партнерам за можливість врятувати людське життя!

 

9f76b1e2

 

Підвищення рівня безбар’єрності

  Полтавський регіональний осередок Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» передав Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради крісло-каталку фірми BeRollka для використання його під час пересування осіб похилого віку, осіб з порушенням опорного-рухового апарату та осіб з інвалідністю, від місць паркування до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

   Зазначене крісло-каталка підвищує рівень безбар’єрності та безперешкодного доступу до отримання адміністративних послуг маломобільних груп населення.  

     Дякуємо Голові Полтавського регіонального осередку Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» Сергію Чумаку за надану підтримку! Підвищення рівня безбар’єрності 
 
 9f76b1e2
 
Щодо відновлення роботи Єдиного державного реєстру

      9 січня 2025 року на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України, оприлюднено повідомлення щодо відновлення роботи Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань після масштабної кібератаки.

    Міністерством юстиції України також зазначено про застосовування положень постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 року № 1445 «Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» про зупинення строків розгляду документів щодо тих реєстраційних дій, для прийняття рішення щодо проведення яких чи надання відмови потрібно використання відомостей Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників чи Автоматизованої системи виконавчого провадження.!

    На сьогодні, продовжують здійснюватися заходи щодо відновлення доступу до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчого провадження, відомості яких використовуються суб’єктами державної реєстрації при вчиненні певних реєстраційних дій.

 

Уряд врегулював питання закриття ФОП в період відновлення роботи ЄДР

Сьогодні Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, що регулює порядок державної реєстрації змін місцезнаходження або припинення діяльності фізичних осіб-підприємців (ФОП) в умовах тимчасового обмеження доступу до Єдиного державного реєстру (ЄДР) через масштабну кібератаку.

Згідно з постановою, підприємці можуть подавати заяви на зміну місцезнаходження або припинення підприємницької діяльності:

  • у паперовій формі до будь-якого податкового органу, незалежно від його місцезнаходження;
  • в електронній формі через портал Дія для закриття ФОП.

 Податкові органи вносять відповідні відомості до своїх інформаційних систем, а у разі подання заяви в паперовій формі передають ці дані до Міністерства юстиції України. Міністерство юстиції реєструє зміни в день отримання заяви без внесення відомостей до ЄДР. Реєстрація здійснюється за датою подання заяви.

 Також тимчасово дозволяється використання даних із ЄДР, що були отримані до обмеження доступу, для перевірки цивільної правоздатності підприємців.

Як закрити ФОП через портал Дія:

1️⃣ Авторизуйтеся на порталі Дія. 2️⃣ Оберіть послугу «Закриття ФОП». 3️⃣ Натисніть «Подати заяву». 4️⃣ Перевірте дані. 5️⃣ Підпишіть заяву КЕПом або електронним підписом.

Після подання заяви ви зможете відстежувати її стан у розділі «Послуги – Замовлені послуги» на порталі.

 Після відновлення доступу до ЄДР, Міністерство юстиції забезпечить актуалізацію даних із збереженням дат реєстрації.

 Для подачі заяви можна скористатися формою, яку можна заповнити самостійно та подати до Державної податкової служби України за цим посиланням.

 

471613483 1042916011207824 2241327232389379630 n   

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line

Зараз на сайті

На сайті 116 гостей та 3 користувачі

Вхід на сайт