Від сьогодні, у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, відновлено надання адміністративних послуг:
• з реєстрації місця проживання (перебування)/зняття з зареєстрованого/задекларованого місця проживання;
• у сфері будівництва, архітектури та містобудівного кадастру.
Шановні мешканці Полтави!
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1544 від 31 грудня 2024 року, функції з призначення та виплати компенсацій за витрати на розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) передано до органів Пенсійного фонду України.
Зміни у роботі ЦНАП Полтавської міської ради:
З 1 січня 2025 року припинено прийом таких документів:
- Повідомлень про безоплатне розміщення ВПО або зміни у переліку осіб, які проживають у житловому приміщенні.
- Заяв на отримання компенсації витрат за безоплатне тимчасове розміщення (перебування) ВПО.
Що це означає?
Відтепер усі звернення щодо призначення та виплати компенсації витрат необхідно подавати безпосередньо до органів Пенсійного фонду України.
Контактна інформація Пенсійного фонду України у Полтаві:
(0532)56-24-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дякуємо за ваше розуміння та підтримку внутрішньо переміщених осіб!
Шановні ветерани, Захисники та Захисниці України, а також їхні родини!
Полтавською обласною військовою адміністрацією у межах Програми розвитку ООН, передано Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради напівавтоматичний дефібрилятор Schiller FRED PA-1 для публічного доступу з двофазною усіченою експоненціальною формою хвилі.
Зазначений дефібрилятор розміщений в адміністративній будівлі «Центр Дія», в якій знаходиться відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі – ЦНАП).
Щодня до ЦНАП звертаються понад 500 суб’єктів звернень.
Таким чином, у разі виникнення екстрених ситуацій пов’язаних з порушенням ритму серця суб’єкта звернення є можливість використання дефібрилятора та його застосування.
Дякуємо партнерам за можливість врятувати людське життя!
Полтавський регіональний осередок Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» передав Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради крісло-каталку фірми BeRollka для використання його під час пересування осіб похилого віку, осіб з порушенням опорного-рухового апарату та осіб з інвалідністю, від місць паркування до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.
Зазначене крісло-каталка підвищує рівень безбар’єрності та безперешкодного доступу до отримання адміністративних послуг маломобільних груп населення.
Дякуємо Голові Полтавського регіонального осередку Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» Сергію Чумаку за надану підтримку! Підвищення рівня безбар’єрності9 січня 2025 року на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України, оприлюднено повідомлення щодо відновлення роботи Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань після масштабної кібератаки.
Міністерством юстиції України також зазначено про застосовування положень постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 року № 1445 «Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» про зупинення строків розгляду документів щодо тих реєстраційних дій, для прийняття рішення щодо проведення яких чи надання відмови потрібно використання відомостей Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників чи Автоматизованої системи виконавчого провадження.!
На сьогодні, продовжують здійснюватися заходи щодо відновлення доступу до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчого провадження, відомості яких використовуються суб’єктами державної реєстрації при вчиненні певних реєстраційних дій.
Сьогодні Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, що регулює порядок державної реєстрації змін місцезнаходження або припинення діяльності фізичних осіб-підприємців (ФОП) в умовах тимчасового обмеження доступу до Єдиного державного реєстру (ЄДР) через масштабну кібератаку.
Згідно з постановою, підприємці можуть подавати заяви на зміну місцезнаходження або припинення підприємницької діяльності:
- у паперовій формі до будь-якого податкового органу, незалежно від його місцезнаходження;
- в електронній формі через портал Дія для закриття ФОП.
Податкові органи вносять відповідні відомості до своїх інформаційних систем, а у разі подання заяви в паперовій формі передають ці дані до Міністерства юстиції України. Міністерство юстиції реєструє зміни в день отримання заяви без внесення відомостей до ЄДР. Реєстрація здійснюється за датою подання заяви.
Також тимчасово дозволяється використання даних із ЄДР, що були отримані до обмеження доступу, для перевірки цивільної правоздатності підприємців.
Як закрити ФОП через портал Дія:
1️⃣ Авторизуйтеся на порталі Дія. 2️⃣ Оберіть послугу «Закриття ФОП». 3️⃣ Натисніть «Подати заяву». 4️⃣ Перевірте дані. 5️⃣ Підпишіть заяву КЕПом або електронним підписом.
Після подання заяви ви зможете відстежувати її стан у розділі «Послуги – Замовлені послуги» на порталі.
Після відновлення доступу до ЄДР, Міністерство юстиції забезпечить актуалізацію даних із збереженням дат реєстрації.
Для подачі заяви можна скористатися формою, яку можна заповнити самостійно та подати до Державної податкової служби України за цим посиланням.