Відновлено надання адміністративних послуг!!!

    Від сьогодні, у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, відновлено надання адміністративних послуг:

• з реєстрації місця проживання (перебування)/зняття з зареєстрованого/задекларованого місця проживання;

• у сфері будівництва, архітектури та містобудівного кадастру.

   

21.01

 
Планові технічні роботи з відновлення реєстрів

    17-20 січня 2025 року проводитимуться фінальні технічні роботи з відновлення інфраструктури реєстрів , які постраждали внаслідок масштабної кібератаки з боку росії.
     Час проведення: з 22:00 17 січня до 08:00 20 січня 2025 року
     Можлива нестабільна робота таких реєстрів:
    • Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
    • Державний реєстр актів цивільного стану громадян
    • Єдиний реєстр довіреностей
    • Спадковий реєстр
    • Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів
    Роботи виконує ДП "НАІС" для відновлення інфраструктури Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.
    Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

 

473757527 917969590515769 8659745494825076480 n

 
Важлива інформація для осіб, які розміщують ВПО!

     Шановні мешканці Полтави!

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1544 від 31 грудня 2024 року, функції з призначення та виплати компенсацій за витрати на розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) передано до органів Пенсійного фонду України.

     Зміни у роботі ЦНАП Полтавської міської ради:
З 1 січня 2025 року припинено прийом таких документів:

  • Повідомлень про безоплатне розміщення ВПО або зміни у переліку осіб, які проживають у житловому приміщенні.
  • Заяв на отримання компенсації витрат за безоплатне тимчасове розміщення (перебування) ВПО.

    Що це означає?
Відтепер усі звернення щодо призначення та виплати компенсації витрат необхідно подавати безпосередньо до органів Пенсійного фонду України.

    Контактна інформація Пенсійного фонду України у Полтаві:
(0532)56-24-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дякуємо за ваше розуміння та підтримку внутрішньо переміщених осіб!

 
050
 
Новий формат отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни!

         Шановні ветерани, Захисники та Захисниці України, а також їхні родини!

Тепер у Полтаві ви можете отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни швидше та зручніше – у Центрі надання адміністративних послуг.
Раніше процес тривав до 30 днів, але тепер усе змінилося:
Витяг оформлюється протягом 24 годин.
У більшості випадків ви отримаєте документ уже за 10 хвилин після подання заявки через програмний комплекс ДІЯ.
    Хто може отримати витяг?
• Ветерани війни.
• Особи з особливими заслугами перед Батьківщиною.
• Постраждалі учасники Революції Гідності.
• Члени сімей загиблих або померлих ветеранів.
• Члени сімей загиблих Захисників та Захисниць України.
     Де отримати витяг?
Звертайтеся до ЦНАП Полтавської міської ради.
Адреса: вул. Соборності 45А
   Ми працюємо для вас, аби зробити процес отримання документів швидким та зручним!

   

 vytyag02

 

Отримано напівавтоматичний дефібрилятор для публічного доступу

   Полтавською обласною військовою адміністрацією у межах Програми розвитку ООН, передано Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради напівавтоматичний дефібрилятор Schiller FRED PA-1 для публічного доступу з двофазною усіченою експоненціальною формою хвилі.

   Зазначений дефібрилятор розміщений в адміністративній будівлі «Центр Дія», в якій знаходиться відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі – ЦНАП).

   Щодня до ЦНАП звертаються понад 500 суб’єктів звернень.

   Таким чином, у разі виникнення екстрених ситуацій пов’язаних з порушенням ритму серця суб’єкта звернення є можливість використання дефібрилятора та його застосування.

   Дякуємо партнерам за можливість врятувати людське життя!

 

9f76b1e2

 

Підвищення рівня безбар’єрності

  Полтавський регіональний осередок Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» передав Управлінню адміністративних послуг Полтавської міської ради крісло-каталку фірми BeRollka для використання його під час пересування осіб похилого віку, осіб з порушенням опорного-рухового апарату та осіб з інвалідністю, від місць паркування до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради.

   Зазначене крісло-каталка підвищує рівень безбар’єрності та безперешкодного доступу до отримання адміністративних послуг маломобільних груп населення.  

     Дякуємо Голові Полтавського регіонального осередку Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України» Сергію Чумаку за надану підтримку! Підвищення рівня безбар’єрності 
 
 9f76b1e2
 
Щодо відновлення роботи Єдиного державного реєстру

      9 січня 2025 року на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України, оприлюднено повідомлення щодо відновлення роботи Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань після масштабної кібератаки.

    Міністерством юстиції України також зазначено про застосовування положень постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 року № 1445 «Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» про зупинення строків розгляду документів щодо тих реєстраційних дій, для прийняття рішення щодо проведення яких чи надання відмови потрібно використання відомостей Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників чи Автоматизованої системи виконавчого провадження.!

    На сьогодні, продовжують здійснюватися заходи щодо відновлення доступу до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчого провадження, відомості яких використовуються суб’єктами державної реєстрації при вчиненні певних реєстраційних дій.

 

Уряд врегулював питання закриття ФОП в період відновлення роботи ЄДР

Сьогодні Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, що регулює порядок державної реєстрації змін місцезнаходження або припинення діяльності фізичних осіб-підприємців (ФОП) в умовах тимчасового обмеження доступу до Єдиного державного реєстру (ЄДР) через масштабну кібератаку.

Згідно з постановою, підприємці можуть подавати заяви на зміну місцезнаходження або припинення підприємницької діяльності:

  • у паперовій формі до будь-якого податкового органу, незалежно від його місцезнаходження;
  • в електронній формі через портал Дія для закриття ФОП.

 Податкові органи вносять відповідні відомості до своїх інформаційних систем, а у разі подання заяви в паперовій формі передають ці дані до Міністерства юстиції України. Міністерство юстиції реєструє зміни в день отримання заяви без внесення відомостей до ЄДР. Реєстрація здійснюється за датою подання заяви.

 Також тимчасово дозволяється використання даних із ЄДР, що були отримані до обмеження доступу, для перевірки цивільної правоздатності підприємців.

Як закрити ФОП через портал Дія:

1️⃣ Авторизуйтеся на порталі Дія. 2️⃣ Оберіть послугу «Закриття ФОП». 3️⃣ Натисніть «Подати заяву». 4️⃣ Перевірте дані. 5️⃣ Підпишіть заяву КЕПом або електронним підписом.

Після подання заяви ви зможете відстежувати її стан у розділі «Послуги – Замовлені послуги» на порталі.

 Після відновлення доступу до ЄДР, Міністерство юстиції забезпечить актуалізацію даних із збереженням дат реєстрації.

 Для подачі заяви можна скористатися формою, яку можна заповнити самостійно та подати до Державної податкової служби України за цим посиланням.

 

471613483 1042916011207824 2241327232389379630 n   

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line

Зараз на сайті

На сайті 38 гостей та 0 користувачів

Вхід на сайт

Запам'ятати мене